Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Salongisoojenduse probleemid (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1212)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 10.02.06 01:12 Tsiteeri
Salongisoojenduse probleemid



Ei teagi kas küsimuse vormis teemat teha, või lihtsalt kurta, nimelt mina ei ole kohe mitte rahul praeguse masina (100 2,5TDI (mehhaniliselt seatav kliima)) küttesüsteemiga. Esiteks- masin läheb jube aeglaselt soojaks. Ärge nüüd hakake jahuma, et vaheta termostaat- vahetasin juba ja tegelikult läks asi hullemaks, endise kvaliteettermostaadi asemele sai paigaldatud uus "odav" ja peale seda langes mootori töötemperatuur kohe kõvasti... aga seda ei tahtnud ma kurta...

nimelt kuidagi lahjalt puhub sooja isegi siis kui mootor on täiesti soe, eriti on probleem just jalgade soojendusega. Õhukanalid on kõik lahti ja käega katsudes nagu sooja tuleb... kuid jalad hakkavad külmetama ka pikema sõidu ajal. Olen samuti täheldanud, et mingis suunas pikemas kurvis puhub oluliselt paremini, kuid seda juttu, et õhk sees ei taha eriti uskuda kuna aja jooksul ju peaks õhk ikkagi süsteemist välja minema?

Eelmised audid (C3'ed) on väga hästi kütnud, tõsi mõlemal vahetasin soojendusradikat ja seega ei oodanud sellist probleemi. Kaalun juba tõsiselt margivahetust, põhjamaistest masinatest vist volvo peaks hästi kütma?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 10.02.06 02:23 Tsiteeri


Olen ise ostes kõigil oma diislitel pesnud läbi jahutussärgi ja vahetanud jahutusvedeliku, ja see on parandanud alati salongi soojenemist. Arvan, et Sinu autol peab olema elektriline pump selleks, et anda lisasurvet salongiradikale minevas ringis. Kas see pump ikka töötab? Või on keegi peale riket selle pumba sealt vahelt välja võtnud? Või on äkki hoopis lõunamaade versioon, millel seda pumpa polegi? Kõigil Audidel tundub olema jahutusvedeliku ringe üsna lahja ning tühipööretel ei jaksa lüüa piisavalt sooja vett salongi suunas (kui anda pöördeid, siis kohe käega tunda, kuidas tuleb sooja). Sama efekt tuleb kohe välja ka madalatel pööretel (diislile ju normaalne) sõitmisel. Enda masin on pärit Shveitsist ja polnud samuti seda pumpa vahel. Koos mootori tuunimisega panin sinna aga tõhusama veepumba ning nüüd jahutab mootorit paremini ja soojendab salongi paremini


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ArxWall
huviline



Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Tallinn/Harju-Järvamaa,Raplamaa sekka ka Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: (endine Audi omanik)

postitati 10.02.06 07:31 Tsiteeri


proovi ka infi küsida mõnest teenendusest,"hea nõuande eest" nad tavaliselt raha ei küsi;):D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
saiko
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi200 86a.

postitati 12.02.06 09:54 Tsiteeri


võibolla on sul lihtsalt soojendusmootori harjad õhtale minemas, et kurvis saab rohkem kontakti!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]