tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 09.02.06 10:50
|
|
|
auto jäik, kas amordivahetus aitab!
tere kõigile!
kindlasti kimbutab paljusid see probleem, et teie quattro on maru jäik - mind vaevab sama asi.
Auto muidu kompu, aga ainuke asi mis häirib on see, et asi on kuramuse jäik. Kumm on u 3000 sõitnud uuena ostetud lamell (michelin alpine), muster
pehme. rõhk rehvis 2,2 at. Vedrud amordid on org ja korras (tegemist gaasi amordiga ja viimane stend näitas ees 89, 90 % ja taga 91, 91%).
Küsimus, kas peaksin pöörduma õli amordi poole, et asja natukenegi pehmemaks saada - ära tüütab see iga kumeruse lugemine.
|
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 09.02.06 10:53
|
|
|
Õliamort teeks asja tunduvalt pehmemaks küll jah. Teist lahendust ei tulegi nigu pähe.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.06 11:13
|
|
|
Ka vedrud mõjutavad jäikust muide
|
|
|
|
taivo
huviline
Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2,5 TDI (C4) QUATTRO
|
postitati 09.02.06 17:43
|
|
|
Külmad ilmad lisavad veel jäikust
Sõida nagu kardiga.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.06 20:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taivo
Külmad ilmad lisavad veel jäikust
Sõida nagu kardiga. |
Õigus jällegi, kuid ilm ei tohiks küll nii palju mõjutada, et kohe märgatavalt jäigaks jääb. Siis võib juba viga olla milleski muus. Näiteks Golfi
põhiviga ongi kulunud amortide puhul, et lausa kinni külmuvad ja siis ongi nagu vankriga sõit.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 09.02.06 20:16
|
|
|
Külm teeb kergelt p..tsis amordiga igasugu imelike asju .. kord on jäik, teinekord koliseb jne jne ... endal läbikogetud teema gaasiamordiga - millel
stend näitas 85% eluiga veel olevat. Õli oleks pehmem kindlasti - iseasi palju juhitavus halvemaks muutub.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Lendur
huviline
Registreerunud 30.10.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 quattro
|
postitati 17.02.06 15:20
|
|
|
mul sama jama. kaldun arvama et vedrude süü (suvel kui ka talvel), oma ea äkki ära istunud. amordid korras.
I die before I fly!
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 17.02.06 15:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Tsitaat: | Algselt postitas: taivo
Külmad ilmad lisavad veel jäikust
Sõida nagu kardiga. |
Õigus jällegi, kuid ilm ei tohiks küll nii palju mõjutada, et kohe märgatavalt jäigaks jääb. Siis võib juba viga olla milleski muus. Näiteks Golfi
põhiviga ongi kulunud amortide puhul, et lausa kinni külmuvad ja siis ongi nagu vankriga sõit. |
Mul kõik suht. uued amordid (suve lõpus vahetatud), aga kui need suured külmad olid -28 jne siis oli mul ka selline probleem audi 80 b4-ga, et amordid
külmusid kinni ja alles 3 km sõitmise järel hakkasid funkama, mis tegema peaks ja kas üldse peaks ?
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 17.02.06 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tamm112
tere kõigile!
kindlasti kimbutab paljusid see probleem, et teie quattro on maru jäik - mind vaevab sama asi.
Auto muidu kompu, aga ainuke asi mis häirib on see, et asi on kuramuse jäik. Kumm on u 3000 sõitnud uuena ostetud lamell (michelin alpine), muster
pehme. rõhk rehvis 2,2 at. Vedrud amordid on org ja korras (tegemist gaasi amordiga ja viimane stend näitas ees 89, 90 % ja taga 91, 91%).
Küsimus, kas peaksin pöörduma õli amordi poole, et asja natukenegi pehmemaks saada - ära tüütab see iga kumeruse lugemine. |
Millegipärast arvan, et vedrud mängivad jäikuse juures vaat et olulisemat rolli.
Ma olen ka juba pikemat aega mõelnud, kuidas auto vedrustust veidi pehmemaks saada. Auklikke linnatänavaid pidi sõites peksab muidu kasvõi hambad suus
lahti. Samas pole asja puutuma hakanud, kuna kardan, et äkki mõjuvad
pehmemad amordid/vedrud praegu väga heale juhitavusele halvasti või hakkab auto õõtsuma. Hiljuti sõitsin C4 kerega taksoga, sellel oli pehme vedrustus
ja auto õõtsus sõites ette-taha väga harjumatult ja ebameeldivalt.
Muidu amordid ja vedrud on mul samuti originaalid, stabilisaator on 28 mm.
Amordid on gaasikad, esivedrud on markeeringuga üks kollane - kolm roosat, taga vist üks kollane - kaks roosat, mis peaks minu teada olemagi jäigemat
sorti vedrud. Kindlalt ei tea ka samas. Kas oma vedrusid oled uurinud, mis markeeringuga on?
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 22.02.06 11:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: V200
Tsitaat: | Algselt postitas: tamm112
tere kõigile!
kindlasti kimbutab paljusid see probleem, et teie quattro on maru jäik - mind vaevab sama asi.
Auto muidu kompu, aga ainuke asi mis häirib on see, et asi on kuramuse jäik. Kumm on u 3000 sõitnud uuena ostetud lamell (michelin alpine), muster
pehme. rõhk rehvis 2,2 at. Vedrud amordid on org ja korras (tegemist gaasi amordiga ja viimane stend näitas ees 89, 90 % ja taga 91, 91%).
Küsimus, kas peaksin pöörduma õli amordi poole, et asja natukenegi pehmemaks saada - ära tüütab see iga kumeruse lugemine. |
Millegipärast arvan, et vedrud mängivad jäikuse juures vaat et olulisemat rolli.
Ma olen ka juba pikemat aega mõelnud, kuidas auto vedrustust veidi pehmemaks saada. Auklikke linnatänavaid pidi sõites peksab muidu kasvõi hambad suus
lahti. Samas pole asja puutuma hakanud, kuna kardan, et äkki mõjuvad
pehmemad amordid/vedrud praegu väga heale juhitavusele halvasti või hakkab auto õõtsuma. Hiljuti sõitsin C4 kerega taksoga, sellel oli pehme vedrustus
ja auto õõtsus sõites ette-taha väga harjumatult ja ebameeldivalt.
Muidu amordid ja vedrud on mul samuti originaalid, stabilisaator on 28 mm.
Amordid on gaasikad, esivedrud on markeeringuga üks kollane - kolm roosat, taga vist üks kollane - kaks roosat, mis peaks minu teada olemagi jäigemat
sorti vedrud. Kindlalt ei tea ka samas. Kas oma vedrusid oled uurinud, mis markeeringuga on? |
mingit hullu tampimist ei ole, aga sõites siin harjumaa teedel hakkab salong järjest rohkem nagisema ja kui vedru/amort järgi ei anna siis mõjub see
veermikule kah räsivalt.
kle ausaltöeldes vedru markeeringut ei ole uurinud ... peab seda tegema ...
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 22.02.06 13:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tamm112
mingit hullu tampimist ei ole, aga sõites siin harjumaa teedel hakkab salong järjest rohkem nagisema ja kui vedru/amort järgi ei anna siis mõjub see
veermikule kah räsivalt.
kle ausaltöeldes vedru markeeringut ei ole uurinud ... peab seda tegema ... |
Nii see on jah, et jäik vedrustus räsib Eesti tänavatel nii veermikku kui kogu autot.
Kui vedru värvikoodi vaatama hakkad, siis see peaks olema kuskil vedru alumiste keerdude peal. Esimestel on enamasti päris hästi leitav, tagumistel
võib veidi keerulisem olla, kui värvitäpid seespool juhtuvad olema.
|
|
|
|