Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: süüde:kas hiline või varane (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 6250)
STP
huviline



Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW

postitati 07.02.06 08:13 Tsiteeri
süüde:kas hiline või varane



moto siis 2.5 tdi 85kW. u`7 tundi(või tööpäeva) seisnud moto ei käivitu külmalt, vajab käiamist ja siis hakkab "mõne" silindriga tööle momendiks ning siis lülituvad kõik töösse.Soojalt, st paar tundi seisnud moto käivitub mõne sekiga. Kas võib viga olla süütes?


Uurin kuis jaksan :-P!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 07.02.06 08:23 Tsiteeri


sellise ilmaga on viga vabalt küünaldes.
ei usu et süütenurk sellist jama toodaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
STP
huviline



Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW

postitati 07.02.06 08:33 Tsiteeri


aga ta raibe läheb nagu kora käima ja siis sureb jälle välja:(


Uurin kuis jaksan :-P!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 07.02.06 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: STP
aga ta raibe läheb nagu kora käima ja siis sureb jälle välja:(

Just. Kõik eelsoojendusküünlad suure tõenäosusega ei toimi. Paar tundi seisnud masinal pole eelsoojendust tarvis. Kui ta veidi soojemaga hästi käivitub siis pritsehetk vigane ei tohiks olla. Samas, eks suure külmaga mõjub iga asi mis mööda on eriti tähtis on käivitumise kohapealt kütus.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
STP
huviline



Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW

postitati 07.02.06 09:32 Tsiteeri


kütet olen tankinud viimasel ajal erinevatest tanklatest proovi mõttes aga s..gi pole muutunud paremaks-isegi kütte lisandeid kasutades.Aga eks täna võtan küünlad maha ja kontrollin otse aku pealt kas ja kuidas toimivad.relee tundub korras olevat sest peale eelsüüteküünalde tulukese kustumistu´30 sek käib klõps ära korralikult.


Uurin kuis jaksan :-P!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 07.02.06 09:47 Tsiteeri


kiirelt saad nii kontrollida kui võtad piibud maha ja juhtmega otse katsud vastu küünla otsa aku + kas lööb sädet

või siis testriga(multimeetriga) kas näitab takistust kere ja küünla otsa vahel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 07.02.06 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: STP
Aga eks täna võtan küünlad maha ja kontrollin otse aku pealt kas ja kuidas toimivad.


Ära mingil juhul tee niimoodi


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 07.02.06 09:57 Tsiteeri


Ma niivisi proovisin ja ei juhtunud midagi,kui läks punaseks võtsin voolu tagant ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
STP
huviline



Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW

postitati 07.02.06 09:59 Tsiteeri


sai sügisel samamoodi proovitud:o, kas siis sellest"piisas":(


Uurin kuis jaksan :-P!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 07.02.06 14:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: STP
sai sügisel samamoodi proovitud:o, kas siis sellest"piisas":(

piisas? arvad et lasid läbi?
eks nad võivad ise ka läbi minna.
krss kirjutas siin just ühes teemas et ka relee kipub kinni jääma, aga juu siis põleksid kõik läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
STP
huviline



Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW

postitati 07.02.06 14:45 Tsiteeri


kas nii on vale proovida küünlaid, et küünal pesast välja, "piip" jääb külge- keerme kohapealt massi ja siis eelsüüdet külmalt?!siis olex ju vast ainult see vahe, et ettenähtud tegevus toimub nö päevavalges.


Uurin kuis jaksan :-P!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 07.02.06 14:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: STP
sai sügisel samamoodi proovitud:o, kas siis sellest"piisas":(

Sellest ju seoses külmadega jahutud küll ja küll. Kontrollimiseks on ju ülimalt lihtsad meetodid olemas, miks peaks aku pealt voolu sinna laskma kuhu see ette nähtud pole? Kui küünlad on 5V; 9V või 11V siis ei tohi mitte mingil juhul neile aku pinget peale anda, ikka max nii palju kui ette nähtud on.

Sellest kas "piisas" saad aru siis kui kontrollid kas küünlad on korras või mitte. Eelsoojendusküünal on ka selline hea asi, et ta kas töötab või mitte, vahepealseid variante pole.


Tsitaat:
Algselt postitas: STP
kas nii on vale proovida küünlaid, et küünal pesast välja, "piip" jääb külge- keerme kohapealt massi ja siis eelsüüdet külmalt?!siis olex ju vast ainult see vahe, et ettenähtud tegevus toimub nö päevavalges.


See peaks olema üks võimalikest variantidest küll, kuid viite küünalt korraga on vist raske jälgida. Tester on ikka vähemalt esmaselt oluliselt parem abivahend.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
STP
huviline



Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW

postitati 07.02.06 14:56 Tsiteeri


ok tänud vastajatele;) !


Uurin kuis jaksan :-P!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 07.02.06 16:34 Tsiteeri


Küsimus polnud üldsegi rumal: liiga hiline süüde on tegelikult päris sage halvasti käivitumise põhjus. Nurgatagustes kohtades mootoriga tegeledes seatakse pumbanurk sageli liiga hiliseks, kuna siis muutub diisel ilusti vaikseks ja hääl pehmeks nagu bensuautol. Liiga varane süüde paneb jällegi mootori lagisema, aga siis käivitub väga hästi. Liiga hiline süüde annab taha ka kerge sinise vine. Esmajärjekorras tuleks kontrollida siiski küünlad-pihustid, kuid just otsest viidet hilisele süütele ei ole. Ei mäleta, kuidas Sinu autol, aga paljudel uuematel diislitel on süütenurga kontrollimine (stroboskoobiga) väga lihtne ja kiire töö, seetõttu ka odav


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 07.02.06 17:27 Tsiteeri


Teen panuse eelsüüte küünaldele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.06 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Küsimus polnud üldsegi rumal: liiga hiline süüde on tegelikult päris sage halvasti käivitumise põhjus. Nurgatagustes kohtades mootoriga tegeledes seatakse pumbanurk sageli liiga hiliseks, kuna siis muutub diisel ilusti vaikseks ja hääl pehmeks nagu bensuautol. Liiga varane süüde paneb jällegi mootori lagisema, aga siis käivitub väga hästi. Liiga hiline süüde annab taha ka kerge sinise vine. Esmajärjekorras tuleks kontrollida siiski küünlad-pihustid, kuid just otsest viidet hilisele süütele ei ole. Ei mäleta, kuidas Sinu autol, aga paljudel uuematel diislitel on süütenurga kontrollimine (stroboskoobiga) väga lihtne ja kiire töö, seetõttu ka odav


mina nõustun täiesti krss-i arvamusega, kuna enda põkal oli soetades sama jant süüde oli hiline. kui auto oli seisnud mõnda aega, et küünlaid veel ei küsinud läks longates käima ja lötutas mingi ca 5sekundit enne kui kõik silindrid järgi tulid. Tartus DIA mehed panid süüte paika ja see probleem kadus nagu võluväel, muuseas auto hakkas ennast oluliselt paremini liigutama:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 08.02.06 05:59 Tsiteeri


mõnda aega ja 7h tundi seismisel on vahe ju!
kui aga ka sooja mootori käivitamisel kulub "paar sekundit" sis võib ikkagi sinna süüte poole vaadata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.06 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
mõnda aega ja 7h tundi seismisel on vahe ju!
kui aga ka sooja mootori käivitamisel kulub "paar sekundit" sis võib ikkagi sinna süüte poole vaadata


stopperiga tõesti aega ei võtnud, aga sama moodi oli hommikul tööle ja õhtul koju, kevadel kui välistemp seal +5c ja ülespoole siis minu põka enam üldse küünlaid ei küsi:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Qmees
huviline

Avatar


Registreerunud 14.06.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 TDI

postitati 02.03.06 17:57 Tsiteeri


minul olid samad sümptomid ja abiks oli süüte reguleerimine(mul tegi veel sihukese triki et ei kuuland gaasi petaali vajuta palju tahad ei mõikand kuni soojaks plötutas) mina soovitan süüte reguleerimist.muide minul said selle tööga hakkama alles teises töökojas .


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
libleinik
huviline



Registreerunud 02.04.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c4 2.5 tdi

postitati 04.05.06 21:17 Tsiteeri


no niipalju kui ise asjaga tegelenud olen, siis tean rääkida et üx peamisi tülipõhjustajaid on kindlasti eelsüüteküünlad, kuigi ilma nendeta peaks kah suht hästi käima minema(tiba rohkem käiamist kuid ikkagi).süüte koha pealt, saab veel aru ka lisaks eelpool mainitule, sellest, et kuidas auto pöörde jookseb, sedasi siin foorumis on raske seletada, kuid selle paika panek ei ole raske.kui pärnu kanti satud võta ühendust, olen kindel et saame probleemist jagu;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 05.05.06 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Küsimus polnud üldsegi rumal: liiga hiline süüde on tegelikult päris sage halvasti käivitumise põhjus. Nurgatagustes kohtades mootoriga tegeledes seatakse pumbanurk sageli liiga hiliseks, kuna siis muutub diisel ilusti vaikseks ja hääl pehmeks nagu bensuautol. Liiga varane süüde paneb jällegi mootori lagisema, aga siis käivitub väga hästi. Liiga hiline süüde annab taha ka kerge sinise vine. Esmajärjekorras tuleks kontrollida siiski küünlad-pihustid, kuid just otsest viidet hilisele süütele ei ole. Ei mäleta, kuidas Sinu autol, aga paljudel uuematel diislitel on süütenurga kontrollimine (stroboskoobiga) väga lihtne ja kiire töö, seetõttu ka odav

ilmselt ikkagi jutt jumala õige süüte nurk hiline diisli puhul silma järgi ei tee miskit, tuleb ikkagi targemate meeste poole pöörduda kes õigete instrumentidega kõik paika panevad:P


Rändurtööd OÜ +372 53445292 info@randurtood.ee www.randurtood.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 20.10.12 07:51 Tsiteeri


See küll vana teema kuid kasutan seda ära sest küsimus on sellest vallast.
Plaan masin esindusse hammasrihma vahetusse viia( A-osad). Huvitav kas nad seal süüte ka paika timmivad või viskavad rihma lihtsalt samas asendis peale. Mul selline tunne, et süüde liiga varajane sest on suht lärmakas. Et kas tasub mainida neile seda või teevad nad seda oma loomulikust intelligensist. Äkki kui eraldi ütlen siis panevad arvele midagi juurde :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 20.10.12 09:04 Tsiteeri


Ise arvan, et lase vahetus ära teha ja vaata, kuidas pärast auto käitub.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 20.10.12 19:30 Tsiteeri


Alati rihma vahetusega peab panema nuka paika ja siis süüte. Paljudel see häda muidugi, et markeriga kriipsud peale ja samasse märki kuigi nii pole viisakas.

Eelnevale teemale lisaks veel kütte alla vajumise. Käigukasti kõrval torustikul jätk. Seal on probleemi olnud. Samuti paagis kütuse võtturiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.0% - SQL: 50.0%]