STP
huviline
Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW
|
postitati 07.02.06 08:13
|
|
|
süüde:kas hiline või varane
moto siis 2.5 tdi 85kW. u`7 tundi(või tööpäeva) seisnud moto ei käivitu külmalt, vajab käiamist ja siis hakkab "mõne" silindriga tööle momendiks
ning siis lülituvad kõik töösse.Soojalt, st paar tundi seisnud moto käivitub mõne sekiga. Kas võib viga olla süütes?
Uurin kuis jaksan :-P!
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 07.02.06 08:23
|
|
|
sellise ilmaga on viga vabalt küünaldes.
ei usu et süütenurk sellist jama toodaks.
|
|
|
STP
huviline
Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW
|
postitati 07.02.06 08:33
|
|
|
aga ta raibe läheb nagu kora käima ja siis sureb jälle välja
Uurin kuis jaksan :-P!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 07.02.06 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: STP
aga ta raibe läheb nagu kora käima ja siis sureb jälle välja
|
Just. Kõik eelsoojendusküünlad suure tõenäosusega ei toimi. Paar tundi seisnud masinal pole eelsoojendust tarvis. Kui ta veidi soojemaga hästi
käivitub siis pritsehetk vigane ei tohiks olla. Samas, eks suure külmaga mõjub iga asi mis mööda on eriti tähtis on käivitumise kohapealt kütus.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
STP
huviline
Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW
|
postitati 07.02.06 09:32
|
|
|
kütet olen tankinud viimasel ajal erinevatest tanklatest proovi mõttes aga s..gi pole muutunud paremaks-isegi kütte lisandeid kasutades.Aga eks täna
võtan küünlad maha ja kontrollin otse aku pealt kas ja kuidas toimivad.relee tundub korras olevat sest peale eelsüüteküünalde tulukese kustumistu´30
sek käib klõps ära korralikult.
Uurin kuis jaksan :-P!
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 07.02.06 09:47
|
|
|
kiirelt saad nii kontrollida kui võtad piibud maha ja juhtmega otse katsud vastu küünla otsa aku + kas lööb sädet
või siis testriga(multimeetriga) kas näitab takistust kere ja küünla otsa vahel?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 07.02.06 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: STP
Aga eks täna võtan küünlad maha ja kontrollin otse aku pealt kas ja kuidas toimivad. |
Ära mingil juhul tee niimoodi
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 07.02.06 09:57
|
|
|
Ma niivisi proovisin ja ei juhtunud midagi,kui läks punaseks võtsin voolu tagant ära.
|
|
|
|
STP
huviline
Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 07.02.06 14:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: STP
sai sügisel samamoodi proovitud, kas siis sellest"piisas" |
piisas? arvad et lasid läbi?
eks nad võivad ise ka läbi minna.
krss kirjutas siin just ühes teemas et ka relee kipub kinni jääma, aga juu siis põleksid kõik läbi.
|
|
|
STP
huviline
Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW
|
postitati 07.02.06 14:45
|
|
|
kas nii on vale proovida küünlaid, et küünal pesast välja, "piip" jääb külge- keerme kohapealt massi ja siis eelsüüdet külmalt?!siis olex ju vast
ainult see vahe, et ettenähtud tegevus toimub nö päevavalges.
Uurin kuis jaksan :-P!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 07.02.06 14:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: STP
sai sügisel samamoodi proovitud, kas siis sellest"piisas" |
Sellest ju seoses külmadega jahutud küll ja küll. Kontrollimiseks on ju ülimalt lihtsad meetodid olemas, miks peaks aku pealt voolu sinna laskma kuhu
see ette nähtud pole? Kui küünlad on 5V; 9V või 11V siis ei tohi mitte mingil juhul neile aku pinget peale anda, ikka max nii palju kui ette nähtud
on.
Sellest kas "piisas" saad aru siis kui kontrollid kas küünlad on korras või mitte. Eelsoojendusküünal on ka selline hea asi, et ta kas töötab või
mitte, vahepealseid variante pole.
Tsitaat: | Algselt postitas: STP
kas nii on vale proovida küünlaid, et küünal pesast välja, "piip" jääb külge- keerme kohapealt massi ja siis eelsüüdet külmalt?!siis olex ju vast
ainult see vahe, et ettenähtud tegevus toimub nö päevavalges. |
See peaks olema üks võimalikest variantidest küll, kuid viite küünalt korraga on vist raske jälgida. Tester on ikka vähemalt esmaselt oluliselt parem
abivahend.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
STP
huviline
Registreerunud 19.08.05
Asukoht: L-Viru Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDi 85kW
|
postitati 07.02.06 14:56
|
|
|
ok tänud vastajatele !
Uurin kuis jaksan :-P!
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 07.02.06 16:34
|
|
|
Küsimus polnud üldsegi rumal: liiga hiline süüde on tegelikult päris sage halvasti käivitumise põhjus. Nurgatagustes kohtades mootoriga tegeledes
seatakse pumbanurk sageli liiga hiliseks, kuna siis muutub diisel ilusti vaikseks ja hääl pehmeks nagu bensuautol. Liiga varane süüde paneb jällegi
mootori lagisema, aga siis käivitub väga hästi. Liiga hiline süüde annab taha ka kerge sinise vine. Esmajärjekorras tuleks kontrollida siiski
küünlad-pihustid, kuid just otsest viidet hilisele süütele ei ole. Ei mäleta, kuidas Sinu autol, aga paljudel uuematel diislitel on süütenurga
kontrollimine (stroboskoobiga) väga lihtne ja kiire töö, seetõttu ka odav
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 07.02.06 17:27
|
|
|
Teen panuse eelsüüte küünaldele.
|
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.06 21:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Küsimus polnud üldsegi rumal: liiga hiline süüde on tegelikult päris sage halvasti käivitumise põhjus. Nurgatagustes kohtades mootoriga tegeledes
seatakse pumbanurk sageli liiga hiliseks, kuna siis muutub diisel ilusti vaikseks ja hääl pehmeks nagu bensuautol. Liiga varane süüde paneb jällegi
mootori lagisema, aga siis käivitub väga hästi. Liiga hiline süüde annab taha ka kerge sinise vine. Esmajärjekorras tuleks kontrollida siiski
küünlad-pihustid, kuid just otsest viidet hilisele süütele ei ole. Ei mäleta, kuidas Sinu autol, aga paljudel uuematel diislitel on süütenurga
kontrollimine (stroboskoobiga) väga lihtne ja kiire töö, seetõttu ka odav |
mina nõustun täiesti krss-i arvamusega, kuna enda põkal oli soetades sama jant süüde oli hiline. kui auto oli seisnud mõnda aega, et küünlaid veel ei
küsinud läks longates käima ja lötutas mingi ca 5sekundit enne kui kõik silindrid järgi tulid. Tartus DIA mehed panid süüte paika ja see probleem
kadus nagu võluväel, muuseas auto hakkas ennast oluliselt paremini liigutama
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 08.02.06 05:59
|
|
|
mõnda aega ja 7h tundi seismisel on vahe ju!
kui aga ka sooja mootori käivitamisel kulub "paar sekundit" sis võib ikkagi sinna süüte poole vaadata
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.06 08:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaupz
mõnda aega ja 7h tundi seismisel on vahe ju!
kui aga ka sooja mootori käivitamisel kulub "paar sekundit" sis võib ikkagi sinna süüte poole vaadata |
stopperiga tõesti aega ei võtnud, aga sama moodi oli hommikul tööle ja õhtul koju, kevadel kui välistemp seal +5c ja ülespoole siis minu põka enam
üldse küünlaid ei küsi
|
|
|
Qmees
huviline
Registreerunud 14.06.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 TDI
|
postitati 02.03.06 17:57
|
|
|
minul olid samad sümptomid ja abiks oli süüte reguleerimine(mul tegi veel sihukese triki et ei kuuland gaasi petaali vajuta palju tahad ei mõikand
kuni soojaks plötutas) mina soovitan süüte reguleerimist.muide minul said selle tööga hakkama alles teises töökojas .
|
|
|
libleinik
huviline
Registreerunud 02.04.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 c4 2.5 tdi
|
postitati 04.05.06 21:17
|
|
|
no niipalju kui ise asjaga tegelenud olen, siis tean rääkida et üx peamisi tülipõhjustajaid on kindlasti eelsüüteküünlad, kuigi ilma nendeta peaks kah
suht hästi käima minema(tiba rohkem käiamist kuid ikkagi).süüte koha pealt, saab veel aru ka lisaks eelpool mainitule, sellest, et kuidas auto pöörde
jookseb, sedasi siin foorumis on raske seletada, kuid selle paika panek ei ole raske.kui pärnu kanti satud võta ühendust, olen kindel et saame
probleemist jagu
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.06 19:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Küsimus polnud üldsegi rumal: liiga hiline süüde on tegelikult päris sage halvasti käivitumise põhjus. Nurgatagustes kohtades mootoriga tegeledes
seatakse pumbanurk sageli liiga hiliseks, kuna siis muutub diisel ilusti vaikseks ja hääl pehmeks nagu bensuautol. Liiga varane süüde paneb jällegi
mootori lagisema, aga siis käivitub väga hästi. Liiga hiline süüde annab taha ka kerge sinise vine. Esmajärjekorras tuleks kontrollida siiski
küünlad-pihustid, kuid just otsest viidet hilisele süütele ei ole. Ei mäleta, kuidas Sinu autol, aga paljudel uuematel diislitel on süütenurga
kontrollimine (stroboskoobiga) väga lihtne ja kiire töö, seetõttu ka odav |
ilmselt ikkagi jutt jumala õige süüte nurk hiline diisli puhul silma järgi ei tee miskit, tuleb ikkagi targemate meeste poole pöörduda kes õigete
instrumentidega kõik paika panevad
Rändurtööd OÜ +372 53445292 info@randurtood.ee www.randurtood.ee
|
|
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 20.10.12 07:51
|
|
|
See küll vana teema kuid kasutan seda ära sest küsimus on sellest vallast.
Plaan masin esindusse hammasrihma vahetusse viia( A-osad). Huvitav kas nad seal süüte ka paika timmivad või viskavad rihma lihtsalt samas asendis
peale. Mul selline tunne, et süüde liiga varajane sest on suht lärmakas. Et kas tasub mainida neile seda või teevad nad seda oma loomulikust
intelligensist. Äkki kui eraldi ütlen siis panevad arvele midagi juurde
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 20.10.12 09:04
|
|
|
Ise arvan, et lase vahetus ära teha ja vaata, kuidas pärast auto käitub.
|
|
|
|
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
|
postitati 20.10.12 19:30
|
|
|
Alati rihma vahetusega peab panema nuka paika ja siis süüte. Paljudel see häda muidugi, et markeriga kriipsud peale ja samasse märki kuigi nii pole
viisakas.
Eelnevale teemale lisaks veel kütte alla vajumise. Käigukasti kõrval torustikul jätk. Seal on probleemi olnud. Samuti paagis kütuse võtturiga.
|
|
|