Pets
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Viano v6
|
postitati 05.02.06 19:46
|
|
|
Kas tasub soetada a4/6 tdi quattro
On siis jõudnud kätte see aeg, millal ma vahetan välja oma plekist kallima. Ideaalis oleks mu uus auto siis 2,5 tdi mootoriga automaatkastiga quattro
audi. Aga kuna mul pole veel ühtegi kokkupuudet audi diiselmootoriga küsiksingi targemate käest nõu. Panen siia siis paar küsimust:
*Kas hoolduskulud on 1,9 ja 2,5 mootoril väga erinevad? Olen kuulnud, et 2,5 mootori rihmavahetus on suhteliselt kallis lõbu, vastab see tõele?
*Kas diisel ja quattro on ikka mõistlik kombinatsioon, või ajab nelivedu kütusekulu põhjendamatult kõrgeks (lugesin siin seda kurikuulsat kütusekulu
teemat, kus fwd tdi linnakulu oli märgitud 9l/100km aga q-l 13l), et siis kas eelistada quattro või fwd varjanti?
*Kuidas on üldse nende tiptronic kastide vastupidavuse ja ramondivajadusega?
*Kumba üldse eelistada kas a6, mis ideeliselt peaks olema suurem ja mugavam, või a4, mis on väiksem ja sportlikum? Kas ka reaalselt nii on või ei? Kas
on neil mingeid tüüpvigasid, millega peaks arvesama?
*Või eelistada hoopis bmw 530d (on väga positiivne kogemus 525tds bmw ökonoomsus/võimsus suhtega) või mõnda analoogset mb või mis iganes teise margi
diisel autot?
Lõpetuseks siis otsin automaatkastiga diisel autot mis maksaks max 250000.- ja oleks valminud 2000a. või hiljem.
Tänan ette ära kõiki, kes nendele küsimustele vastates mu otsustamist natukenegi lihtsamaks muudavad.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 05.02.06 19:50
|
|
|
2.5 TDI ja Quattro väga mõnus kooslus Automaatkasti vastupidavuse kohta
ei oska midagi öelda. Ei ole see kütusekulu Quattrol ja esiveolisel nii erinev, seal kütusekulu teemas ju kõikidel ikkagi oma sõidustiil Võta ikka A6, sest A4 jääb tiba väikseks...
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 05.02.06 19:56
|
|
|
Vana trakats quattro kohta on ainult kiidu sõnad öelda. Uuemate kohta ei oska midagi rääkida. Esivedusega olen sõitnud ja liikus ikka väga hästi
edasi. See oli siis 2.5 V6 TDI. Aga vastu pidavuse kohta ei oska midagi kosta. Kütet võttis see esivedune ka linnas 12 - 13 liitrit sajale. Seda 9
liitri juttu ei maksa eriti tõsiselt võtta.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.06 20:17
|
|
|
minu arvamus: kui vaja diisel Audi Quattrot, siis kõige kindlamalt saab end tunda vana (C4) A6 sõites. Tõsiselt öko, ei lagune, mootor on suht
pommikindel.
Kui vaja diisel Audi Quattro alates 2000, siis 1.9. Kuna 2.5 V6 ei ole eriti õnnestunud mootor, mingi eriline öko ei ole, mootor on suht kapriisne,
sillad kindlasti nõrgemad kui vanal A6.
Ja üldiselt valiks ilmselt üldsegi bõmmi, kui see aastaarv on nii oluline.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 05.02.06 20:24
|
|
|
No jaa bõmm, aga seal ei näe ma nelivedu kuskil. Uuem A6 siis tõesti 1.9 TDI äkki. Aga Vana hea C4 on tõesti pommi kindel.
|
|
|
|
Pets
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Viano v6
|
postitati 06.02.06 07:24
|
|
|
aastaarv ainult sellepärast tähtis, et alates 2000.a. on liisingu tingimused hulga paremad kui vanematel.
Ja c4 kerega audi ei ole päris minu maitsele.
|
|
|
Pets
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Viano v6
|
postitati 08.02.06 12:59
|
|
|
Kas on siin ka mõnda inimest, kes suudaks vin koodi järgi tuvastada välismaalt toodud audi hooldusajalugu. Kui jah siis paluks mulle ps.
|
|
|
Rab
huviline
Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: '02 A4 Multitronic 2,5TDi
|
postitati 02.05.06 21:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villu157
Vana trakats quattro kohta on ainult kiidu sõnad öelda. Uuemate kohta ei oska midagi rääkida. Esivedusega olen sõitnud ja liikus ikka väga hästi
edasi. See oli siis 2.5 V6 TDI. Aga vastu pidavuse kohta ei oska midagi kosta. Kütet võttis see esivedune ka linnas 12 - 13 liitrit sajale. Seda 9
liitri juttu ei maksa eriti tõsiselt võtta. |
Kui 100le võtab 12-13, siis on ikka laus andmine või rikkis mootor. Selline kulu linnas on põmst. normaalsel sõidul 2,5 benaga.
9 on kohe kindlasti mõistlik kulu. Minul on keskmine 8,6 +/- 0,6l. ja seda mitte kompuutri vaid otseselt läbitud maa ja tangitud kütuse suhet
arvutades.
|
|
|