vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 01.02.06 19:06
|
|
|
K: kiirendades poob kinni,milles probleem???korras
Autoks A6 1,9 tdi automaat 95a.
Asi siis selles et kui kiirendada 3000prm siis peale käigu vahetust või õigemini selle ajal poob kinni .Selline tunne nagu kütust ei saa kätte või
..........
Kas kellegil on kogemusi sellise veaga või oskab äki öelda milles viga
filtrid asjad vahetatud.
Ainuke asi mis oli ,et enne seda viga lõhkus ära neli kolmanda silindri pihusti toru,nüüd on torud pidama jäänud aga mingi kala on ikka sees.
Palun abi.
|
|
|
vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 02.02.06 17:16
|
|
|
kas siis tõesti keegi ei oska midagi öelda 
|
|
|
kuusk623
huviline
Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 avant
|
postitati 02.02.06 18:05
|
|
|
Nu kuidas ta kinni tõmbab? Kas nii kui kiirendamise pooleli jätad tuleb tõmme tagasi. Või nii et mootor kooleb kütusepuudusest kätte ära. Tee kapott
lahti ja tuurita siis peaksid kuulma nägema mis toimub.
|
|
|
vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 02.02.06 19:07
|
|
|
kui kapoti lahti teen siis tundub et kõik ok,kui välja arvata see, et pöörded lähevad kuidagi uimaselt üles
aga kui sõidan,siis laseb kuni kolme tuande pöördeni ja hing kinni nagu ei saaks kütet kätte või ma ei tea mis?????.Ja seda ma teada
tahangi!!!!!
Kui lasen pedaali tagsi siis vahetab käigu ära ja on uimane ,jõudu ei oleks nagu.Kui aga sunnin (tõmban käsitsi käigu tagasi)siis on jõudu ja jaksu
jällegi kuskil kolme tuhande pöördeni vahel lubab ka kolmtuhat viissada
On pakutud varjanti et turbo lakkas töötamast.
Aga kuidas turbot kontrollida,et kas töötab või ei??????
On mõni moodus ,kodus garaasis sellist asja ültse teha
|
|
|
itsiim
huviline
Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw
|
postitati 02.02.06 21:49
|
|
|
Viga võib olla halvas küttes. ise sõitsin vene väävlirikka küttega ja tõmbas ka hinge väga kinni. nagu oleks tahtnud välja surra. Siis sai se venekas
välja imetud ja unoXist korralik sisse ostetud. Sellega oli asi korras aga kui paaru anda siis oli kole see mis sumpast välja tuli ikka tohutu tahm. Läks mingi 15 mini paarutamist kuni enam musta ei tulnud.
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.06 07:34
|
|
|
kui rihmavahetuse oled ära unustanud, võis ka rihm ühe hamba üle käija ja rohkem pole vajagi
|
|
|
vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 03.02.06 14:36
|
|
|
EI rihm ei ole ,kontrollisin.Rihm ka üsna hiljuti vahetatud.
Kütet ka ei usu kuna tangin pidevalt ühest kohast (Anna kütus) Ei tea ega ei ole ka kuulnud et oleks probleeme olnud
Mulle isiklikulult (st.et autole) ei meeldi statoili küte ,seda õgib nagu loom ,nii umbes liitrijagu rohkem kui anna kütust.Aga noh see selleks .
Viga ikka endiselt leidmatta?????  
|
|
|
Bimmer
huviline
Registreerunud 31.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.06 15:26
|
|
|
kõige tõenäolisemalt on viga õhulugejas, aga täpse vastuse annab diagnostika.
|
|
|
vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 04.02.06 20:57
|
|
|
Tänud :
Panin juba diagnostika aja kinni. Alles 13.02 saab jutule
Aga nüüd , mul vaja vahepeal sõita ,kas see motole halba ei tee?????
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 04.02.06 21:04
|
|
|
Peppus õhulugejaga sõida kaua tahad, midagi ei juhtu.
|
|
|
zeka
huviline
Registreerunud 12.09.03
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.06 23:23
|
|
|
tundub n2gu turbo rxhu klapp?
|
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 05.02.06 18:32
|
|
|
Tegima VAA´ga kiiremad ringid ja tundus nagu kolmas käik on kadunud. Kiirendades vahetab teiselt neljandale (automaat kast siis). Manuaalselt
kolmandale lülitades kiirendab ilusti käigu lõpuni ja vahetab neljandale.
Mis võiks viga olla?
|
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 05.02.06 21:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Demis
Tegima VAA´ga kiiremad ringid ja tundus nagu kolmas käik on kadunud. Kiirendades vahetab teiselt neljandale (automaat kast siis). Manuaalselt
kolmandale lülitades kiirendab ilusti käigu lõpuni ja vahetab neljandale.
Mis võiks viga olla? |
et nagu hoopis viga kastis???
|
|
|
vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 05.02.06 22:15
|
|
|
APPI mõistus otsas??
pagan see diagnostika aeg ka nii kaugel aga vaja ju kogu aeg sõita
|
|
|
vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 13.02.06 15:46
|
|
|
Et sai siis täna diagnostikas arvuti järgi pandud ja
viga oli pidurituledes,need lihtsalt ei põlenud        
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 13.02.06 19:14
|
|
|
Spetsialistide sõnul oli piduritule pirn läbipõlemisel tekitanud lühise ja see omakorda lülitanud aju avariireziimile.
Nüüd aga väike OT
Tuleb meelde elektrik, kes mulle töökotta palgati. Noor poiss, korralike autoelektriku paberitega ja puha. Samas aga saamatu, loll ja pealekauba veel
ülbe ka.
Tuli siis üks Audi remonti ja samas vajas vahetust ka piduritule pirn. Poiss võttis pirni kätte, vaatas seda ja küsis.
Miks on siis kaks hõõgniiti?
Kogenud luksepp, kes pole mitte suupeale kukkunud, vastas: Kuna autol on ka ABS, siis teine hõõgniit on just selle jaoks. Poiss jäi seda juttu
sinisilmselt uskuma.
Päev hiljem tuli sama Audi tagasi, murega et pidureid pole. Viga leiti kohe: peapump.
Senikaua kui see Saksa autost telliti ajas aga noor elektrik oma joru: taas ei põle üks pidurituli. Vahetame pirni ära ja asi hakkab toimima. Auto aju
ei pidavat korralikult töötama kui üks pirnidest läbi on. Seda enam, et läbi on ABS hõõgniit. 
Nüüd hiljem sellele jutule tagasi mõeldes, oli ta jutus ehk pisut õigustgi. Aga hetkel oli see ikka siga naljakas.
|
|
|
|
vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 13.02.06 19:40
|
|
|
Jahh nii see oli.
Aga ainuke asi selle pisikese asja juures oli see
Et paigaldasin ise lisa stopp tule,nii kaua, kui väljas oli soe oli asi ok aga kui väljas hakkas paukuma pakane muutus selle kaabli isolatsjoon
hapraks ja purunes kõige õigema koha pealt.Ja sealt ka lühis mis põletas läbi pirnid ja kaitsme välja lõi.
Mis asjad või mida see kaitse veel kaitseb ei osatud mulle öelda aga kui see kaitse välja vahetati ,asi toimis.
Arvuti ütles ka veakoodiks pidurituled.
Vot siit moraal,et ikka tuleb kontrollida aegajalt ka piduru tulesid.
Aaa veel, et jama hakkab pihta siis kui mõlemad pirnid ei põle.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 13.02.06 20:28
|
|
|
ee... kuidas see lühis saab pirne läbi põletada??? ei saanud päris asjale pihta....

|
|
|
|
vaa11
huviline
Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3 87
|
postitati 13.02.06 21:11
|
|
|
ega isegi mitte aga nii see oli,pirnid ja kaitse läksid vahetusse
|
|
|