genka1975
huviline
Registreerunud 31.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: 2,3 100 C4 91 a. 98 kw man.
|
postitati 31.01.06 19:34
|
|
|
miks kaks ventikat
Tere. Olen värske Audi 100 2,3 E 91a. omanik. Ja probleem selline, et koguaeg käib ringi see vent, mis on hüdrosiduriga. Selle kõrval on ka elektriga
töötav, aga seda pole tööle saanud, kuna temp. ei tõuse üle 60 kraadi. Et mis erinevat eesmärki nad omavad.
PS. Autol on ka konditsioneer, kuigi eelmine omanik nimetas seda kliimaks.
Ja termostaadi vahetus ootab ka kindlalt ees.
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 31.01.06 20:15
|
|
|
See elektriline ventikas ongi kliima/kondi jaoks. Mu B4'l on ka 2 el. ventikat, kuna konditsioneeriga variant. Peaks hakkama tööle siis kui konti
kasutada (või kui moto tõesti kuum), iseasi kas praeguse temperatuuriga kont üldse midagi tegema hakkab.
Ja temp alla 60 koguaeg on kahtlane. Kaks varianti, kas termostaat lahti või siis armatuuri kell valetab
|
|
|
|
itsiim
huviline
Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw
|
postitati 31.01.06 20:22
|
|
|
Aga mul 100 C4 2,5TDi ja ka kaks ventikat kuigi minu teada mul ei ole konditsoneeri. Ei ole ka näinud et se elektriline töötaks kunagi. Aga see mis
rihmaga on see paneb koguaeg nagu pöörane ringi.
|
|
|
genka1975
huviline
Registreerunud 31.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: 2,3 100 C4 91 a. 98 kw man.
|
postitati 31.01.06 20:48
|
|
|
Seda ma tean, et ta ei peaks kogu aeg käima( s.t. et siduriga vent). Aga kuidas ta selle välja jageb, et peaks tööle hakkama. Võibolla on eelmise
omaniku käes midagi nahka läinud ja on samkompunni teinud ja nüüd töötabki koguaeg.
Termostaadi vahetan ära lähipäevil, aga mis sest kasu, kui vent undab nanagu vene Zillil !!! Midagi ta ju ikka liiga palju jahutab+kütte kulu.
Ja ega seda sidurit vird nokitseda ei saa.
Kuigi...mul aega küllalt
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 31.01.06 22:16
|
|
|
Rihmalt käivat venti juhib termosidur, mis võib olla suletud asendisse kinni jäänud ja vajab siis vahetust. Samas ka korras termosiduriga käib see
vent mootoriga kergelt kaasa.
|
|
|
|
Hannespoiss
huviline
Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.
|
postitati 31.01.06 22:18
|
|
|
Mul selle ventikaga sama jama, et koguaeg käib ringi. Lihtsalt võtsin pistiku yldse välja. Ja kuna termostaat ka õhtul vist, siis pole ylekuumenemist
maantel karta. Kui suvel linnavahel kuumaks läks, siis konditsioneer taha ja selle ventikas jahutas mootori ilusti maha. Talvel kui kylmaga konti
sisse ei saa lülitada siis pole muud varianti linnas kui autosse saun teha - st salongisoendus põhja. Aga lähiajal plaanis see jama lõpetada, eks siis
annan teada mis täpselt rikkis oli
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 31.01.06 22:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hannespoiss
Mul selle ventikaga sama jama, et koguaeg käib ringi. Lihtsalt võtsin pistiku yldse välja. |
Sul ei ole termosiduriga ventikat, 2.8 12V AAH kone korral on mõlemad elektriga.
|
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 01.02.06 07:34
|
|
|
Minu autol ka kaks ventikat ja minu meelest mõlemad elektriga töötavad. Konditsioneeri tal ei ole. Ja tööle hakkavad mõlemad kui temp 90kraadi. See
et neid ventikaid 2 on siis lihtsalt, et jahutus efektiivsem oleks?
statahunt
|
|
|
|
itsiim
huviline
Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw
|
postitati 01.02.06 07:38
|
|
|
niiet ühe sõnaga see termosiduriga vent koguaeg ringi käima ei peaks?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 01.02.06 07:49
|
|
|
Kui on siduriga vent siis see jookseb vabalt kaasa(kinnas kätte ja võid käega peatada-siis korras, kui tuugalt taga siis kinnikiilunud),Kui temp.
läheb üle 90-ne siis ta lukustab ja on vastavalt mootori pööretele jäigalt taga.Väike vent. on kondi jaoks lisa jahutus.Kui kompressor järgi siis
läheb ka see väike jahutus käima(nii on minu trakal).
|
|
|
|
genka1975
huviline
Registreerunud 31.01.06
Kasutaja on eemal
Auto: 2,3 100 C4 91 a. 98 kw man.
|
postitati 01.02.06 11:34
|
|
|
aitäh siis kõigile, nüüd tuleb esiots lahti lammutada ja seda sidurit tšekkama hakata.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 01.02.06 11:57
|
|
|
'01 C5 käib ka suur vent aeglaselt ringi, kui mootor töötab. Samas on kõrvaga kuulda (silmaga näha pöörete hetkelisest muutusest), kui taha läheb.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.02.06 19:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tafkinmeez
Minu autol ka kaks ventikat ja minu meelest mõlemad elektriga töötavad. Konditsioneeri tal ei ole. Ja tööle hakkavad mõlemad kui temp 90kraadi. See
et neid ventikaid 2 on siis lihtsalt, et jahutus efektiivsem oleks? |
Üks on ainult elektriga sinu autol,teine tiksub rihma pealt kaasa pigem.
|
|
|
|
Elektrik
huviline
Registreerunud 04.06.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 92a. Audi 100 Avant 2.3
|
postitati 01.02.06 20:02
|
|
|
Mul on 92a 2.3E ja sellel kah neid vente kaks, konti mul pole. Siiani olen aru saanud, et see pisem el.ventilaator on nn. järeljahutus. Kui suvel
soojaga mootor seisma jätta, siis mõnekümne sekundi mõõdudes hakkab vent tööle ja uhab oma kümmekond minutit (ilmselt siis niikaua kuni mootori temp
normis on). Töötava mootoriga see väike vent kunagi tööle ei hakka.
|
|
|