Texmex
huviline
Registreerunud 03.02.05
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: mb
|
postitati 31.01.06 18:25
|
|
|
audi 100 2,0 kas tasub KIIRE
pakutakse sis sellist isendit kas 2,0 mootor audile lahjaks ei jää ,sedaan kerega on auto.tänud vastuste eest
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.06 18:44
|
|
|
sõbral mul on suht lahja aga punktis A punkti B liigub edukalt...aga mnt suht ette vaatlikud möödasõidud. Mugav autu ikke
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 31.01.06 20:05
|
|
|
Sellisega ma sõidan. Mootor on tõesti pisut nõrk selle suure kere jaoks aga täiesti sõidukõlbulik auto tegelt. Ma enamjaolt üksinda sõidan ning
möödasõitude koha pealt ei ole sel puhul küll midagi kurta. Mingi ilge süstija ka muidugi ei ole, et igal võimalikul hetkel vaja mööda sõita
kõigist.
Kütusekulu on hetkel peale külmaperioodi (pikad soojendused, mitte väga pikad otsad jne) 10,3l/100 km (aasta keskmine oli 9,2) ning törts on veel
bensiini sees ka. Just testingi, kui palju välja tuleb.
Mootor on hea ja lihtne.
Kannatab osta, oleneb, mis soovid sul on.
|
|
|
margus0000
huviline
Registreerunud 20.02.04
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a3
|
postitati 01.02.06 06:19
|
|
|
Olen sellisega 5 aastat ringi sõitnud ja ei ole tal häda midagi
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 01.02.06 06:43
|
|
|
Kui 2,0 siis kas 85kW või 103kW ,liigub piiisavalt et a punktist b jõuda.Suhteliselt ökonoomne ka.
|
|
|
ML
huviline
Registreerunud 28.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100CD ,MB Vito 111CDI
|
postitati 01.02.06 07:23
|
|
|
miu arust on nii,et kui linnavahel juristad enamus aja ,siis 2,0 kui mnt-l ,siis juba 2,8
tark ei torma
|
|
|
|
tafkinmeez
huviline
Registreerunud 02.09.04
Asukoht: Tallinn/Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: oli b4 2,0 aut nüüd bmw 528 e39
|
postitati 01.02.06 07:44
|
|
|
eelmise postitusega täitsa nõus. Kuna ise istun ka suht tihti selle audi 100 2,0 85kw taga siis linna peal igati mõnus liigelda. Maanteel hakkab
suurematel >110kiirustel häirima vb suurest pöörete arvust tingitud müra. 110 sõites pöördeid 3000. Teinekord tundub et võtab minu b4 sama
mootoriga aga aut variandist isegi vähem bena, aga vahe ka selles et sajal 80ne paak ja mul 66, ühe puhul peabki seier rohkem kukkuma
statahunt
|
|
|
|
Habibi
huviline
Registreerunud 04.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant Quattro 1993
|
postitati 03.02.06 21:18
|
|
|
neid 2,0 on nagu 3 erinevat nagu ma aru olen saanud, millist silmas pead, ei saanudki aru, aga ise liiklen mingi aastakese jagu selle võimsaima ehk
103 kW isendiga ja ei oska midagi kobiseda, et mootor lahja suure kere jaoks oleks. pisut jõuetust on tunda ehk siis kui loksud kellegi sabas 70ga 5.
käik sees ja sama käiguga siis hakkad mööda minema. samas 100 pealt mööda uhades kargab seier üsna lihtsalt 120-130 peale. samas on jällegi see 2,0
äärmiselt ökonoomne asjapuu, sest suvel imeb nii 8l/100km umbes, sealjuures tuleb arvestada, et mul on kliima ning ilmselt lisab pisut luristamisele
ka hoogu juurde nelivedu ning katuseraamidega vant ilmselt on ka pisut janusem kui sedaan. mis mürasse puutub, siis minu isendil on sellega hoopis
kummalisemad lood. nimelt müriseb ta tõepoolest üsna kõvasti kusagil 90-100 ringis sõites, samas 70ga ja linnasõidul väga vaikne ning kummalisel moel
muutub müra ka märgatavalt vaiksemaks kusagil 120-140 peal. ei teagi, miks ta just sel kiirusel kõige rohkem uriseb, millega enamasti lubatud sõita on
aga no üldiselt Audi on Audi ja kui korralik masin on, siis tasub ikka!

|
|
|
|