Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mõned küsimused enne audi valikut (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 3009)
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 29.01.06 17:44 Tsiteeri
Mõned küsimused enne audi valikut



Tere "Audilised"!!

olen juba pikemat aega jälginud foorumeid jne...audi jäänud ikka lemmikuks. Valik tuleb teha S4;S6(4.2 v8, C4) A4 1.8TQ vahel...silma jäänud ja meeldinud ka A6 C4 2.0(103kw) (Avandid)

Mõtlen et selle raha eest mis plaan soetada saaks korraliku s4....kuid ka päris hea A4(ikka norm. lisadega).
A4 välimus kuidagi kobedam ka...uuem ja ümaram...sisu uuem jne.... kuid s4 ikkagi mehisem ja mõnusam. Kui nüüd võtta arvesse kõiki + ja -( võib vabalt välja tuua,kindlasti ma paljusid asju ei tea veel)...edaspidiseid hoolduskulusi...üldmuljet jne... mis oleks just sinu valik kui peaksid otsustama. Vaatan kulusid kokku kuni 95k(masin +invest.)
Oodatud kõik arvamused.

PS. Kindlasti on 1.8tq ökom kui V8.

Kuid kui peaksin otsustama V8 kasuks siis kas oleks mõistlik paigaldada ka gaasiseade rahulikuks kruisimiseks...ma suht rahuliku jalaga...kuid kui vaja vajutada sis peaks ikka minema ka...ja gaasi saab alati bena peale ümber lülitada. Mis tuleks kütusekulu v8 kui 6käimakott ja +gaas?



ok ok..ärge seda postitust siis päris maha tehke et s-de kohapealt kütusekulust räägin:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 29.01.06 18:29 Tsiteeri


4.2 ja 1.8T/2.0 väga väga erinevad :o Äkki oleks kuldne kesktee 2.2T ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 29.01.06 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: VIP
4.2 ja 1.8T/2.0 väga väga erinevad :o Äkki oleks kuldne kesktee 2.2T ;)


4.2 pikaajalisem ja pole plaan võimsust arendada.....olen ka seda muidu mõelnud,,,kuid ei eelista seda...aga ega 2.2 midagu hullu pole...päris hea seegi,siiski olen eelnimetatud valiku ees!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 30.01.06 18:26 Tsiteeri


up:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.06 19:13 Tsiteeri


Ma arvan et need motod on kõik piisavalt pikaealised nii, et sina neid laiali lasta ei suuda. Suuremal mootoril on ka kuluvaid juppe rohkem alates kasvõi küünaldest-juhtmetest. Benakulu on sinu poolt pakututel ka kõigil erinev. ntx minu auto benakulu on praegu linnas pisut üle 20l/100 -manuaalkastiga on tehase andmetel veelgi rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 30.01.06 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Ma arvan et need motod on kõik piisavalt pikaealised nii, et sina neid laiali lasta ei suuda. Suuremal mootoril on ka kuluvaid juppe rohkem alates kasvõi küünaldest-juhtmetest. Benakulu on sinu poolt pakututel ka kõigil erinev. ntx minu auto benakulu on praegu linnas pisut üle 20l/100 -manuaalkastiga on tehase andmetel veelgi rohkem.


Linnakulu tehaseandmetel:
S6(C4) V8 manuaal 18,9l ja automaat 17,7l
S6(C4) 2,2t manuaal 14,6l ja automaat 16,1l
A6(C4) 2,0 esivedu (103kw) manuaal 12,4l
A6(C4) 2,0 quattro (103kw) manuaal 12,7l


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 31.01.06 13:44 Tsiteeri


igatahes kui 4.2 V8 siiski otsustan osta lasen kindlalt gaasi paigaldada...ja et autom. ökom?...imelik..tavaliselt nagu vastupidi.

selline asi veel et me kõik teame kui sitas seisukorras on eesti teed(eriti linnades)...audide nõrk koht nagu esisild..igasugu puksid..sharniirid ja jumal teab mida kulub rohkem ja tuleb tihedamini vahetada kui mõnel fordil või opelil....teadjad mehed võik paar sõna poetada milliseid pukse jne kulub tavaliselt rohkem ja mis hinnad neil on?Ja kas maksab varuosa ise palju või on just V8-l rem. töö kallim ja mitu krooni peaks umbes arvestama jooksvatele kuludele ja hooldusele?Tean et näiteks hammasrihm pidavat kallis olema...ja usun et selle vahetamine veel kallim...

A4 1.8TQ hooldus polegi nii metsikult hull kui just midagi hullu ei peaks juhtuma(mootor koos)

niet kes teab ja viicib trükkida siis andku tuld!:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 31.01.06 13:46 Tsiteeri


Linnakulu tehaseandmetel:
S6(C4) V8 manuaal 18,9l ja automaat 17,7l


aga kas sama kehtib ka 4.2 V8 S4 kohta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.06 14:53 Tsiteeri


S4 4,2 pole automaati


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 31.01.06 15:19 Tsiteeri


sain aru!

Aga A4 omanikud võiksid ka midagi head ja halba kirjutada selle mudeli kohta....enim kuluvate varuosade hinnad...jooksvad kulud(kütusekulu...esinenud probleemid jne jne)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 31.01.06 16:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
selline asi veel et me kõik teame kui sitas seisukorras on eesti teed(eriti linnades)...audide nõrk koht nagu esisild..igasugu puksid..sharniirid ja jumal teab mida kulub


Ma arvan, et C4 S'i esisilda on odavam remontida, kui A4 oma, sest on lihtsam (üks õõts per ratas) ja vähem pukse, täiesti vanakooli värk ühesõnaga. Vastupidavust ei oska kommenteerida. V8 hammasrihma vahetuse eest, koos kõigi juppidega, küsib Reval ~12k, Arupos saad umbes poole odavamalt, Forss ei tee üldse.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 31.01.06 16:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar

Ma arvan, et C4 S'i esisilda on odavam remontida, kui A4 oma, sest on lihtsam (üks õõts per ratas) ja vähem pukse, täiesti vanakooli värk ühesõnaga. Vastupidavust ei oska kommenteerida. V8 hammasrihma vahetuse eest, koos kõigi juppidega, küsib Reval ~12k, Arupos saad umbes poole odavamalt, Forss ei tee üldse.

Ulvar

C4 vastupidavusest on siin ennegi räägitud ja võrreldes paljude uuematega on see lausa kulda väärt :)
Õnneks pole varuosad kulla hinnaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 31.01.06 17:24 Tsiteeri


uurisin A4 pukside ....mõnede mootori det. kohta(tihendid...jm)...täiesti talutavad hinnad on...vb tõesti neid pukse rohkem...kuid palju sinna raha ei tohiks ka minna...tuleb välja et M.Colti Gti(praegune masin) paljud varuosad on isegi kallimad kui A4.

hmm...hakkas silma ka C4 2.8Q 142kw(96a)....oskab keegi selle kohta midagi öelda? Rüüpab väga?Kas võtab sama mis 2.2s4 või vähem? Need ka päris asjalikud pillid...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 31.01.06 18:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
..hakkas silma ka C4 2.8Q 142kw(96a)....oskab keegi selle kohta midagi öelda? Rüüpab väga?Kas võtab sama mis 2.2s4 või vähem? Need ka päris asjalikud pillid...

Minu arvates oleks see isegi kõige mõistlikum valik. (kui kahtled siin 1.8T ja 4.2 V8 vahel:P)
See on siis uuema põlvkonna 2.8 V6 mootor, 5 klappi per silinder. Ilmselt võtab 2.2T'ga samasse kanti (olenevalt jala raskusest), kuid mootorite iseloomud on erinevad. Üks on rahulikum ja ühtlasem V6, teine äkilisem turbokas.

edit: vaatasin autoweek.nl'ist tehase antud kütusekulusid.
A6 C4 2.8 30V Q:
5k-manuaal 8,8/11,1/15,2 (maantee, kombineeritud ja linn)
4k-automaat 9,3/11,9/16,6 (avandi omad leidsin vaid, sedaanil oli ainult keskmine 10.3 antud)

Juppide kohta seda, et enamik saksa autode juppe on odavamad, kui japside omad;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 31.01.06 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
..hakkas silma ka C4 2.8Q 142kw(96a)....oskab keegi selle kohta midagi öelda? Rüüpab väga?Kas võtab sama mis 2.2s4 või vähem? Need ka päris asjalikud pillid...

Minu arvates oleks see isegi kõige mõistlikum valik. (kui kahtled siin 1.8T ja 4.2 V8 vahel:P)
See on siis uuema põlvkonna 2.8 V6 mootor, 5 klappi per silinder. Ilmselt võtab 2.2T'ga samasse kanti (olenevalt jala raskusest), kuid mootorite iseloomud on erinevad. Üks on rahulikum ja ühtlasem V6, teine äkilisem turbokas.




edit: vaatasin autoweek.nl'ist tehase antud kütusekulusid.
A6 C4 2.8 30V Q:
5k-manuaal 8,8/11,1/15,2 (maantee, kombineeritud ja linn)
4k-automaat 9,3/11,9/16,6 (avandi omad leidsin vaid, sedaanil oli ainult keskmine 10.3 antud)

Juppide kohta seda, et enamik saksa autode juppe on odavamad, kui japside omad;)




ok ok..ärme nüüd võrdleme siin saksa ja japsi...

a se 2.8 V6 peaks ka ikka astuma ju...kw lubavad seda juba...


ja need andmed mis siin kirjutasid-need on tehaseandmed uue autona...96a masin juba 10a vana...ja vaevalt ta enam ni vähe võtab...kuid kui korraliku isendi leiab siis vb küll....


niet 1.8tq keegi ei soosiks?Miks siis? kommentaare?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 01.02.06 11:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
..hakkas silma ka C4 2.8Q 142kw(96a)....oskab keegi selle kohta midagi öelda? Rüüpab väga?Kas võtab sama mis 2.2s4 või vähem? Need ka päris asjalikud pillid...



edit: vaatasin autoweek.nl'ist tehase antud kütusekulusid.
A6 C4 2.8 30V Q:
5k-manuaal 8,8/11,1/15,2 (maantee, kombineeritud ja linn)
4k-automaat 9,3/11,9/16,6 (avandi omad leidsin vaid, sedaanil oli ainult keskmine 10.3 antud)


a se 2.8 V6 peaks ka ikka astuma ju...kw lubavad seda juba...

ja need andmed mis siin kirjutasid-need on tehaseandmed uue autona...96a masin juba 10a vana...ja vaevalt ta enam ni vähe võtab...kuid kui korraliku isendi leiab siis vb küll....


Maanteel võtab umbes 8-9L/100km sõites 90km/h. Kombineeritud ja linnakulu oleneb juba sügavalt sellest, kus rohkem sõidad ja kuidas sõidad ;) See kuidas astub on samuti suhteline - mõnele püss, mõnele käru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 01.02.06 12:34 Tsiteeri


niet 1.8tq keegi ei soosiks?Miks siis? kommentaare?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 01.02.06 12:49 Tsiteeri


et küsin siis arvamust...väike audide võrdlus. Iseenestest on v6 mõnusalt võimas..kuid 1.8t peaks siis nata võimsust arendama....A4-l jälle natuke varustust rohkem

niisiis: http://www.auto24.ee/kasutatud/compare.php


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 01.02.06 13:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
et küsin siis arvamust...väike audide võrdlus. Iseenestest on v6 mõnusalt võimas..kuid 1.8t peaks siis nata võimsust arendama....A4-l jälle natuke varustust rohkem

niisiis: http://www.auto24.ee/kasutatud/compare.php

Mida sa selle viimase lingiga mõtlesid?...et me otsiks sulle mõne isendi sealt välja või?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 01.02.06 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
et küsin siis arvamust...väike audide võrdlus. Iseenestest on v6 mõnusalt võimas..kuid 1.8t peaks siis nata võimsust arendama....A4-l jälle natuke varustust rohkem

niisiis: http://www.auto24.ee/kasutatud/compare.php

Mida sa selle viimase lingiga mõtlesid?...et me otsiks sulle mõne isendi sealt välja või?:o



SEAL VÕRDLUSTABEL!!! Milline on kellegi eelistus...ruumi poolest A6 kuid antud A4-l varustus rikkam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 01.02.06 14:41 Tsiteeri


A SA ISE IKKA OLED ENDA ANTUD LINGIL KLIKKANUD? Mina näiteks ei leidnud sealt mingit ei võrdlust, ei tabelit!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 01.02.06 15:06 Tsiteeri


capsida pole nüüd vaja, aga jah, sinu tekitatud võrdlus teiste arvutites kahjuks ei avane :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 01.02.06 15:12 Tsiteeri


okk..sain aru...mina igatahes näen...sellised erinevad masinad siis:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=189384

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/id=182710


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jansu24
huviline



Registreerunud 10.08.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,8 autom ´95

postitati 01.02.06 15:58 Tsiteeri


Kuna A4 ikkagi 80 järglane, siis A6 on tunduvalt suurem ja mugavam. Enda kogemus olemas ja ega eriti A4 poole enam ei kiikagi ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 01.02.06 16:07 Tsiteeri


hoian ka A6 poole(142kw) kuid tahan manuaali...selliseid liigub vähe...ühe leidisn(eelpool)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.9% - SQL: 54.1%]