Lehekülgi: 1 2 |
Twister
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3,0 BiTdi
|
postitati 27.01.06 06:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kui praegast sellise valiku ees seisaksin, siis võtaksin arvatavasti 4,2 aga teisel kerel. Minule isiklikult V8 meeldib. |
Mis kerel sa siis võtax?
Fb: Pärnu TDI Power & Sillucar oü
1/4mile drag 13.5 1.9tdi
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.06 06:47
|
|
|
klass suuremal, ehk siis A8/S8
|
|
|
Twister
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3,0 BiTdi
|
postitati 27.01.06 06:53
|
|
|
see mõte on läbi küll peast käinud 
Fb: Pärnu TDI Power & Sillucar oü
1/4mile drag 13.5 1.9tdi
|
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 27.01.06 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Kas mitte 2.7 bi-turbo kohta ei käinud see jutt, et mööda sõites peab käiku rapsima? Ma sain kuidagi nii aru...
2,2 minu praktikas pühib küll, mingeid käike möödasõiduks ei pea vahetama, pöörded maanteekiirusel üsna magusas alas ja väänet nagu putru...
|
http://www.rsmodels.net/index.php?mode=cars&car_id=23
Torque/rpm: 400/1850
Idee kohaselt peaks see veel parem kui 2.2T olema . . . kas tõesti peab käigu alla vahetama? |
Kui keegi vastu ei tule, siis 2,7t-ga saab muidugi 6-nda käiguga mööda sõita (mõne sekiga on 400nm olemas).
Pidasin silmas näiteks reede õhtul tallinn-tartu mnt-d, kus kogu aeg tuleb keegi vastu ja vaja pikast autode rivist mööda sõita. Olles eelnevalt
4.2-ga harjunud kohe 400nm kätte saama (3-ndaga 80kmh oli vist 4000rpm, kus on 400nm), siis täiesti erinev möödasõidu aeg ja paari sekiga, kuni turbo
rõhk üles läheb, saab v8ga juba ühest täiendavast autost mööda.
Samuti igatsen v8-ga linnasõitu. Ei lähe meelest, kui 4.2 sõidad 6-nda käiguga 1200rpm ja 350nm on hetkega kättesaadav. Puudutad õrnalt gaasipedaali
ja kohe hakkab toores jõud auto kiirust tõstma.
4.2 puhul tundus linnas mõttetu see käikude vahetamine, et ökonoomselt sõita. Nõustun lynxiga, et s6 4.2 automaat peaks olema kindlasti väga hea.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 27.01.06 08:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pealik
Pidasin silmas näiteks reede õhtul tallinn-tartu mnt-d, kus kogu aeg tuleb keegi vastu ja vaja pikast autode rivist mööda sõita. Olles eelnevalt
4.2-ga harjunud kohe 400nm kätte saama (3-ndaga 80kmh oli vist 4000rpm, kus on 400nm), siis täiesti erinev möödasõidu aeg ja paari sekiga, kuni turbo
rõhk üles läheb, saab v8ga juba ühest täiendavast autost mööda.
|
Turbo saab pöördesse ka õrnalt gaasi vajutades, ei pea kohe põhja pressima. Sekund-paar enne möödasõidu alustamist hakkad niimoodi lähemale nihkuma ja
siis, kui õige aeg käes, siis pole enam erilist viivitust. Vähemalt mina tegin nii, kui äkilisi möödasõite tahtsin teha.
Aga muidu on turbo kiirendus kuidagi teistsugune, kui vabalthingaval: mõnusam. 
Ulvar
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.06 08:47
|
|
|
Maqqu vastas minu eest, sest ta teab, millest ma räägin. Üldiselt on minule mõne aastaga tekkinud arvamus, et 2,2t on sport mootor ja 4,2 on mootor,
millega on väga mugav sõita. Sellest tulenevalt mina eelistaksin 2,2t puhul S2 ja 4,2 puhul A8/S8.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 27.01.06 09:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lynx
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Kas mitte 2.7 bi-turbo kohta ei käinud see jutt, et mööda sõites peab käiku rapsima? Ma sain kuidagi nii aru...
2,2 minu praktikas pühib küll, mingeid käike möödasõiduks ei pea vahetama, pöörded maanteekiirusel üsna magusas alas ja väänet nagu putru...
|
http://www.rsmodels.net/index.php?mode=cars&car_id=23
Torque/rpm: 400/1850
Idee kohaselt peaks see veel parem kui 2.2T olema . . . kas tõesti peab käigu alla vahetama? |
Ei pea. Max moment on madalalt saadaval ja lag minimaalne. Ja linnas on ikka vastupidi, st teised jäävad 2.7biturbole jalgu.
|
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 27.01.06 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
Ei pea. Max moment on madalalt saadaval ja lag minimaalne. Ja linnas on ikka vastupidi, st teised jäävad 2.7biturbole jalgu. |
Kindlasti on 2.2t lag suurem kui 2,7bt aga eks kõik sõltub, millega võrrelda. Kui on varem olnud 2.2t ja lähed 2.7bt peale üle, siis on kindlasti igas
mõttes edasiminek. 4.2-lt üleminek 2.7bt peale on selline nagu ma kirjutasin.
Kuna alates S4 B6 enam turbot ei panda peale, siis ma väga ei muretse, sest järgmine auto on arvatavasti 4.2 . Kusjuures see 4.2 on juba palju parema ökonoomsusega kui c4-l.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 27.01.06 15:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jaks
No kui meeldib 4,2 siis see ostagi.
Ainuke asi mis mind isiklikult häirib on see, et 4,2-l on tehasepoolt 1l õli 1000km normaalne kulu. |
Minu meelest oli see ikka 1 liiter 10 000 km peale. Mul läks S6'l enne klapisääretihendite vahetust ca liiter 1000'le kui kiirendades tagant sinist
ajas. Peale remonti ei ole õlivarrast uurides kulu ollagi. Mul on tehasemanuaal autos, vaatan sealt järele, aga liiter 1000km tundub tehasenormina
küll kahtlane...
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 27.01.06 16:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Minu meelest oli see ikka 1 liiter 10 000 km peale. Mul läks S6'l enne klapisääretihendite vahetust ca liiter 1000'le kui kiirendades tagant sinist
ajas. Peale remonti ei ole õlivarrast uurides kulu ollagi. Mul on tehasemanuaal autos, vaatan sealt järele, aga liiter 1000km tundub tehasenormina
küll kahtlane... |
Raamatus on 1L/1000km tõesti ja seda justkui kõigile A6 ja S6 mootoritele, võib-olla 200km/h autobahnil.
Ulvar
|
|
|
axon939
huviline
Registreerunud 02.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4
|
postitati 04.02.06 10:17
|
|
|
just sai endal soetatud S4 2,2T 169kw + chip. Väga rahul autoga Soojad
soovitused kõigile
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |