eints 100ga
huviline
Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: audi a8 4,2q 96a ja audi 100 avant 2,8 93a. autom.
|
postitati 07.08.03 17:37
|
|
|
lambda andur
Kas on mõtet lambda andurit vahetada, kui kat. on vahelt ära võetud. Asi nimelt selles, et peale mingit 10min seisakut, kui auto käima panna ei käi
korralikult - korraks, siis võtab tuurid üles ja pole probleemi. Vaadati ja mõõdeti - öeldi, et lambda andur uimane, aga kui kat.-i vahel pole ei
pidavat õiget tööd tegema.
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 07.08.03 17:56
|
|
|
Ausalt öeldes ei teagi kas katiga lambda erinev. Mul omal igatahes katti netu, aga lambda on ja toimib norm, nii soojalt kui külmalt.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.03 19:21
|
|
|
Lambda ja katt omavahel ei tee mitte kui miskit koostööd, sest lambda on ju enne katti... ja kui katt vahelt ära võtta saab ta ikkagi samad andmed ju
(jama on näiteks miskitel hondadedl, milledel lambda ka peale katti, 2tk ühesõnaga neid ja ilma tagumise lambda muutmist/vahetamist katti parem ära
puutu). Arvatavasti lambda ise siis läbi kui mõõdeti ja öeldi et peetis on
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 07.08.03 19:34
|
|
|
mingi varjant on, et kui kat all siis lamdajuures temperatuur kõrgem, lihtsalt oletan. Kui katt alt ära visata siis vastusurve muutub ja see võib ka
segu paigast ajada. Üldiselt oleks kasulik peale iga ehitamist (sumps jms) kasulik lasta stendis segud üle kontrollida kui õiget asja tahad.
|
|
|
eints 100ga
huviline
Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: audi a8 4,2q 96a ja audi 100 avant 2,8 93a. autom.
|
postitati 08.08.03 07:29
|
|
|
nii mulle öeldigi, et kui kat. vahelt ära, on temperatuurid teised
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.03 08:33
|
|
|
Tegelt kui nii võtta siis jah... segu muutub kindlsati kohe, kuid kas lambda arvestab temperatuuri? ta ikka segu ju arvestab... võin ka eksida, et
äkki lambda ka temperatuuri siiski arvestab...
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 23.03.04 16:01
|
|
|
Heh nüüd siis arvatavasti omal lambda kutu. Asi siis kolmeotsaga, mõõtsin lambdast väljuvat pinget 0 volti nii sooja kui külma motoga. Mõõdetud sai
kahe valge juhtme pealt, kolmas peaks eelsoenduse juhe olema? Kas mõõtsin ikka õieti? Momendil sõidan otsad lahti, kui külge ühendada, siis moto töös
pole muutusi märgata. bensu kulu ka tavalisest suurem, enne oli maanteel miski7-8 rahulikult lastes nüüd alla 10l sajale ei saa pigem üle. edasi
liikumine ka kaootiline vahest liigub, vahest uimerdab. Kui aken lahti sõita ja tuul vahest väljalaske gaasid salongipoole ajab siis ninaga ka tunda,
et seguga kõik korras pole. Peale selle mõõtsin valgete juhtmete vahelist takistust, näitas nagu oleks lühis. Paluks siis asjatundjate kommentare,
pole ise lambdaga eriti kokku puutunud, äkki mõõtsin valesti?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 23.03.04 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Valesti mõõtsid jah... kaks valget on eelsoendus. Mõtmine peaks toimuma just selle kolmanda pealt, must. Miinus ots ühenda kuskile massi ja puss siis
selle musta peale.
Pinge siis peaks seal muutuv olema, pidevalt ülesse alla ülesse alla (0,1V-0,7V) nii on hetkel omal. Just sai asi vahetatud ja vana nt näitas pidevalt
kesmist 0,5V ja ei miskit liikumist (selles mõttes on AF ikka hea asi,
kohe näha mis seal gaasidega toimumas on ) |
No näed siis, jälle targem, ise tegelt hakkasin ka hiljem mõtlema, et need valged äkki soenduse omad. Palju selle AF mõõturi tegemine maksta võiks?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.04 20:30
|
|
|
Ise teha... 100.- 
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 23.03.04 21:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Ise teha... 100.- |
Äkki sul miskit skeemi pakkuda? Või oled nõus valmis tegema, kui jah siis võiks privas või msn-s miskit kokku leppida
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 23.03.04 21:35
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Ise teha... 100.- |
kuule räägi lähemalt 
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.04 22:00
|
|
|
http://solution.dyn.ee/salupa/pildid/9/ATF.jpg
Siin on skeem, võtke kaasa minge poodi ja ostke jupid ära... kõige lihtsam Tevalosse minna, peaks isegi et kohe saada olema.
Omal on pandud asi armatuuri, sinna kus originaalis on B4jal väistemperatuuri näidik (mul ei olnud seal midagi) ja sai asi sinna sisse ehitatud panen pildi ka kui soovi on.
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 23.03.04 22:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
http://solution.dyn.ee/salupa/pildid/9/ATF.jpg
Siin on skeem, võtke kaasa minge poodi ja ostke jupid ära... kõige lihtsam Tevalosse minna, peaks isegi et kohe saada olema.
Omal on pandud asi armatuuri, sinna kus originaalis on B4jal väistemperatuuri näidik (mul ei olnud seal midagi) ja sai asi sinna sisse ehitatud panen pildi ka kui soovi on. |
Kle piiluks hea meelega neid pilte Ps. tänud infi eest
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.04 22:08
|
|
|
Homme teen siis asjast mõne pildi ja panen üles kah.
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 24.03.04 06:38
|
|
|
räägi siis ühtlasi ka kuidas valgustuse lahendasid. mingi klaasi ja dioodisüsteem?
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.04 08:43
|
|
|
Vat see esimene link, salupa oma... just selle järgi on minu oma tehtud (sel ajal ei olnud ühtegi teist kuskilt võtta). Kuid selle miinus on see, et
ledideks on selline 10 lediga jubin, kus kõik nad on ühte värvi.
Selle teise lingi peal on vähe parem variant, sest saab ise erinevad värvid ritta panna.
Samas jällegi ei ole esimese puhul nt trükiplaati vaja, teisel vist on.
Lisaks tasub tähele panna et teisel skeemil on üks asi puudu... see V+ peab olema 5V ja selle jaoks on vaja lisada sinna salupa skeemilt see
LM340MP-5.0
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Tomm
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant
|
postitati 14.06.04 14:20
|
|
|
Küsimus küll OT, aga arvan et siia teemasse sobib küll.
Nimelt plaanis vahetada oma autol mõlemad lamdad ja küsiks siis targematelt.
Kas osta originaalid 1800.- 1tk.
või firma WALKER 1800.- 2 tk.
või veel mingi Intermotor tüüpi, hind enamvähem sama, mis Walkeril.
Millist toodet ja miks eelistada?
|
|
|