Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: mis kell panna auto plokisoojendus järgi? (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2171)
8413
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.05
Asukoht: kesk-eesti(ka põltsamaa)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi avant

postitati 20.01.06 20:31 Tsiteeri
mis kell panna auto plokisoojendus järgi?



Kui sõitma vaja hakata kell 6.00
Plokisoojendus on 600W


sain vist isegi auto korda ;-)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cescor
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI

postitati 20.01.06 20:45 Tsiteeri


kunagi mõningad aastad tagasi oli meil audi 100 a'la 81a D ja sellele pani külmaga ise mingi 5 paiku plokisoenduse järgi ja 7 paiku oli masin stardivalmis.

Kas sellest jutust ka kasu on aga igaks juhuks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.01.06 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cescor
kunagi mõningad aastad tagasi oli meil audi 100 a'la 81a D ja sellele pani külmaga ise mingi 5 paiku plokisoenduse järgi ja 7 paiku oli masin stardivalmis.

Kas sellest jutust ka kasu on aga igaks juhuks.


3 tundi varem piisab täielikult, kauem soojendade ei ole mõtet, kuna see ca 0.5kw ei suuda enamat kui temp. 50C' , ehk pikem aeg on vaid raiskamine.
Standard parkla soojenduspostide kelladki on kolm tundi enne väljasõitu ja omadest kogemustest võin öelda et piisab.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 20.01.06 21:32 Tsiteeri


mina lükkan õhtul järgi ja kui hommikul autosse lähen siis võtan ära :)
pole üldse süvenenudki sellesse et millal ta tegelikult järgi võiks/peaks panema :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 21.01.06 06:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Driver
mina lükkan õhtul järgi ja kui hommikul autosse lähen siis võtan ära :)

Ma teen samuti, kuna see ongi mugavuse mõte ju, et ei pea sellega vahepeal jebima. Kui kardad suurt elektriarvet, pane kell vahele (maksab ca 100kr). Üle 3h tõesti mingit paremat efekti enam ei tule. Kui ei tea täpset kellaaega, millal auto võtad, soovitan panna aegrelee niimoodi, et iga 15 min tagant lülitab selle sisse, siis 15 min jälle väljas, seejärel 15 min jälle sees jne. Loomulikult ei soojenda ta siis mootorit päris soojaks, aga temperatuurivahe pidevalt võrgus hoidmisega võrreldes on samas üsna tühine, seda siiski poole väiksema elektriarve juures. Audide puhul on peaaegu alati (erandid) plokisoojenduse spiraal sisuliselt selle punni sees, mitte ei ulatu välja. Sellepärast ei tohiks panna kuuma mootoriga kohe soojendust taha (omal on vahel veel ka aegrelee, ca poole tunni pärast peale auto seismajätmist lükkab soojenduse taha). Põletasin algus ikka päris mitu plokisoojendust maha, enne kui asja üle järgi mõtlesin. Sama häda on veel ka osadel Fordi mootoritel, millel soojenduse punn plokikaanes. Teistel autodel (peale VAG) pole sellistest hädadest kuulnud


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 21.01.06 10:18 Tsiteeri


Ise panen ka eelsoojenduse u 3 tundi varem peale ning nagu krss mainis audidel on see spiraal väga väike. Seega on mul küsimus kui kõrgele ta mootori temperatuuri teil ajab? Kui mina panen 3 tunniks peale siis auto mootor jõuab u 50 kraadi soojeneda välistemperatuurist ehk kui väljas -30 siis mootor +20 kraadi. Aga hea asi on ta tõesti. :)


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 22.01.06 21:55 Tsiteeri


Kuskilt lugesin et peale 2 tundi enam mingit efektiivsust ei saavutata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 23.01.06 09:15 Tsiteeri


piisab jah paarist tunnist, mul miski odav kellamoodi junn vahel ja hommikul kell 5 teeb plõks ja hakkab keetma ja kell 7 või tiba hiljem sõitu.


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]