Tsitaat: | Algselt postitas: Driver
mina lükkan õhtul järgi ja kui hommikul autosse lähen siis võtan ära  |
Ma teen samuti, kuna see ongi mugavuse mõte ju, et ei pea sellega vahepeal jebima. Kui kardad suurt elektriarvet, pane kell vahele (maksab ca 100kr).
Üle 3h tõesti mingit paremat efekti enam ei tule. Kui ei tea täpset kellaaega, millal auto võtad, soovitan panna aegrelee niimoodi, et iga 15 min
tagant lülitab selle sisse, siis 15 min jälle väljas, seejärel 15 min jälle sees jne. Loomulikult ei soojenda ta siis mootorit päris soojaks, aga
temperatuurivahe pidevalt võrgus hoidmisega võrreldes on samas üsna tühine, seda siiski poole väiksema elektriarve juures. Audide puhul on peaaegu
alati (erandid) plokisoojenduse spiraal sisuliselt selle punni sees, mitte ei ulatu välja. Sellepärast ei tohiks panna kuuma mootoriga kohe soojendust
taha (omal on vahel veel ka aegrelee, ca poole tunni pärast peale auto seismajätmist lükkab soojenduse taha). Põletasin algus ikka päris mitu
plokisoojendust maha, enne kui asja üle järgi mõtlesin. Sama häda on veel ka osadel Fordi mootoritel, millel soojenduse punn plokikaanes. Teistel
autodel (peale VAG) pole sellistest hädadest kuulnud
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|