Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
postitati 20.01.06 08:49
K: õli leke
Kas kellelgi veel sellist asja juhtund et selliste külmadega lööb kusagilt õlifiltri juurest õli välja.Ma isiklikult tean juba kahte audit millel sama
asi juhtus(üks neist minu oma).
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
postitati 20.01.06 09:28
Tsitaat:
Algselt postitas: westor
Kas kellelgi veel sellist asja juhtund et selliste külmadega lööb kusagilt õlifiltri juurest õli välja.Ma isiklikult tean juba kahte audit millel sama
asi juhtus(üks neist minu oma).
Kahte varjanti julgen pakkuda ,kas karterituulutus kinni või karteris liiga jämeda viskoosusega õli.Abiks teise varjandi puhul täissünt kas 0w või
5w.
westor
huviline
Registreerunud 23.08.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8 2,5 tdi
postitati 20.01.06 09:38
Tsitaat:
Kahte varjanti julgen pakkuda ,kas karterituulutus kinni või karteris liiga jämeda viskoosusega õli.Abiks teise varjandi puhul
täissünt kas 0w või 5w.
Mul on täissünt sees.Aga selgus et oli löönd filtri vahelise tihendi välja.Pole hullu
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
postitati 20.01.06 13:51
Pajatan siia ka oma kogemuse. Võimalik, et kellegile abiks.
Auto seisis mingi nädal. Siis läksin sõitu ja oli kiiresti linna vaja. Suurematel pööretel siis oli surve vist nii suur, et hakkas õli välja ajama
kõige nõrgema koha pealt. Järgi andis siis õli andur.
Uurisin teemat ja selgus, et pidavatki nõrk koht olema kus õli välja suruma hakkab. Tuvastatud sai siis nii, et mootor puhtaks ja masin käima ja
kõrgemad pöörded kohapeal.
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
postitati 20.01.06 15:03
Proovi peale käivitamist kohapeal õlikorki paotada - kui sealt susiseb nagu paisupaagi korgi alt, siis on ilmselt karterituulutus umbes ja kinni
külmunud. Ridaviiestel tasub torustik maha võtta ja puhtaks teha.
V6 biturbol on probleem sellevõrra teravam, et antud asja lahendamiseks on saada selle tuulutustoru peale elektrisoojendus (vähemalt Soomes pani
maaletooja neid ise omal ajal tagantjärgi autodele peale). Asja ei tee rõõmsamaks ka mitte see, et pikalt sõites võib asi ka soojal mootoril kinni
jäätuda.
Hädaabiks aitab õlikorgi sisse pisikese augu (2...3 mm) tegemine - tegelikult tasub minna Revalisse klapiga korki otsima ( 078 103 485E peaks olema ).
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.8% - SQL: 67.2%]