Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Kütuselisandid ja kuidas käivitub diisel suurte külmadega? (Vastuseid: 79 | Vaatamisi: 19950)
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 23.02.07 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ivoonu
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Vast mõni eelsüüteküünal otsa saanud, kuid samas -24 sain ühe 1,9TDI käima 2 terve eelsüüte küünlaga, puterdas küll ja ajas tagant hirmsalt sinist välja.


TDI mootorid lähevadki suure külmaga ka üsna edukalt ilma eelsüüteküünaldeta käima, ise sõitsin ühe talve ainult ühe toimiva küünlaga....

Sama siin,eile selgus tõsiasi,et ainult 1 eelsüüte küünal töötab,üks ei tööta üldse ja ülejäänutel on 10x suurem takistus kui peaks.Aga täna -24 kraadiga sai ikka pikka meelitamise peale käima.Turtsus ja purtsus nii et vähe pole ja musta kõhis välja nagu mõni tõrva katel aga käima sain.Mul muidugi kaks akut,kui peal olev aku tühjenema hakkab võtan teise aku pealt krokotillidega lisa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 24.02.07 10:07 Tsiteeri


Aga nüüd naeran küll suure häälega nende diislispetside üle kes väidavad et õli lisamine on pumba surm :D
Aegade vahepeal kui diislit liikus ahjukütuse näol siis traktoristid valasid mõnuga punast sisse ja lisasid autooli (õli), pole siiani kusagilt kuulnud et kellelgi pump saba andis. õli lisamine ongi selleks et pumpa määrida kui küte ise viletsate määrimis omadustega on. Ma ei kujuta ette mis mootorsaagede laagrid peavad tegema kui õli segatakse 1:50-le bensiiniga mis on suht viletsate määrimis omadustega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 24.02.07 22:50 Tsiteeri


Ise ka imestan, et õli ei tohi lisada.:o Ja ma usun, et see on loll jutt. Õli pannakse just selleks, et see pumpa määriks. Ise lisan seda sae õli igal võimalusel. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 25.02.07 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Ise ka imestan, et õli ei tohi lisada.:o Ja ma usun, et see on loll jutt. Õli pannakse just selleks, et see pumpa määriks. Ise lisan seda sae õli igal võimalusel. ;)

Seda arvasin isegi aga kattel disel rääkis midagi muud.Nu kui spetsid nii valesti väidavad siis tekib küll selle firma kohta kahtlus aga kellel siiski see õigus on???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 24.10.13 11:42 Tsiteeri


Tere,

Just täna hommikul sattusin rääkima Test-Rem diislipoistega antud teemast. Küsisin ka otse, mida arvavad DPF'i kasutatavale autole 2T mineraali lisamisest ja öeldi suhteliselt selgelt, et kui kõrgsurvepumbast lahti ei taha saada, siis ei kasutaks. Samuti nentis, et vanad autod võivad küll kasutada (kõrgsurve pumbad mis töötasid ca 1000 barise rõhuga), kuid uuema common rail süsteemi puhul ei tohiks midagi peale kütuse lisada (töötavad max kuni 3000 barise rõhuga) - samuti laitis maha igasuguste kütuselisandite tarvitamise. Tõi vaid näite, et DPF'i võib aitadata tõesti puhastada või puhtamana hoida, kuid pihustid ja kõrgsurvepump võivad hukka saada.

Veel mainis antud härra, et vanematele autodele pandi jah talviti 2T õli kütte hulka, sest suvisel küttel oli parafiin sees kuid talvisel seda pole ja õlituse asendamiseks siis lisati, seega 2T mineraal täitis pelgalt õlitusprotsessi ülesannet kuna ilma parafiinita küte oleks muidu liiga "kare". Tänapäva talvised kütted on aga juba valmistoodanguna sobilikud kasutamaks ilma lisanditeta.

Võta nüüd kinni, kas asi on päris nii nagu ülalpool kirjeldatud, sest samas oleks minu arusaam õli lisamisest ja selle sattumisest kõrgsurvepumpa ja pihustitesse juhul kui antud õlisurakas konkreetselt tühja paaki kallata ja teoorias jätta võimalus, et õli ja diisel segatud ei saa ning mõnda kohta jääb nii öelda õliklomp õlina - sellest ka tõmbaks omale kõrgsurvepumpa lihtsalt õli, mitte kütust. Samas kui ära segada, ei suuda ma aru saada mismoodi võib ta pihustitele ja pumbale halba teha, kuna ta ei ole ei tahke ega poolvedelas olekus vaid on täiesti vedel koos küttega, samuti kui kord juba segatud, siis settimist tal ei ole. Sama on diislilisanditega.

Ma ei ole ise kunagi kasutanud 2T mineraali, kuid antud teema tõttu tekkis isegi huvi kuna parajasti just kaks võrreldavat autot - üks vanem ilma DPF'ita ja pommikindel R5 2.5TDI ja teine DPF'iga 4.2TDI.
Kusjuures olen kasutanud aastaid SEDA diislilisandit ja samuti kasutanud ka 4.2TDI puhul. Samuti antud toodet jagub lausa 2 tonni kütuse jaoks nii et ei suuda minu loogika siin öelda, miks ta peaks pigem kahju tegema kui kasu ?? Olen olnud siiani arvamusel, et parem kasutada lisandit pidevalt ja olla kindel et vesi ja muud jäägid on kütusest seotud ning välja põletatud ja paagis ei oleks üllatusi, mis külmematel aegadel võiks endast märku anda.

Võibolla satub keegi asjast tõesti hästi arusaadev isik oma arvamust jagada, miks korralik lisand või 2T õli siis halb on pihustitele ja pumbale kui neid pidevalt kasutada ja hoolitseda selle eest, et auto korras oleks, mitte hakata õlitama ja lisandeid sisse uhama siis kui juba mootoris esimesed vead ilmnevad? (räägime siis ikkagi korralikult küttega segatud õlist ja lisanditest).

Selgitavad kommentaarid on teretulnud!

Terv,
ash


EDIT:- sorry poisid, see pidi minema teema alla "2T õli vähendab diislitel tahmasisaldust ligi 50% " kuid sobib ka siia, kuid samas leiab ka õigest teemast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.9% - SQL: 70.1%]