Üks võimalus on lasta asi miskil metallimehel taastada... palju maksta võiks oleneb mehest juba kes teeb.
Teine võimalus on see, et ostad uued/kasutatud hinged.
Kolmas võimalus on see, et reguleerid ülemist hinge sissepoole (kui annab) ja alumist väljapoole ning poogen see, et asi loksub ilusti saab ukse käima vähemalt. Reguleerimine käib nii, et on vaja lahti
keerata kaks polti, üks mis paistab ust lahti tehes esitiiva ja ukse vahelt, sinna istub nr 13 padrun või ukse vahelt silmus... kuid seda lahti saada
on paras keberniit... ei saa ilusti võitit peale ning head jõudu, et ta ka lahti saada. Kui selle lõpuks siiski lahti saad... keerad mõned pöörded ta
lahti ja jätad nii. Ukse siseservast vaatab teine 13 polt vastu, selle keerad seest täiesti välja ning näed ka kohe sise kuuskant auku seal sees...
sedasama pead keerama sissepoole, et ta lükkaks hinge väljapoole. Keerad ta miskile maale ära ja keerad poldi peale tagasi ning testid... ja seda siis
niikaua kuni asi õiges asendis on... siis keerad ka selle teise poldi uuesti kinni ära. Minu ja viljarsi masinal tuli tegelt peale seda reguleerimist
reguleerida ka klaasiraami kallet, et kas tihendid on teise järgi või krt teab mis, aga siis vaja uksepolster maha võtta ning sealt raami poldid lahti
lasta ja seda väljapoole järgi lasta... samamoodi testimise asi, et liiga lahti keerates hakkab kas tuul vihisema sõidu ajal või isegi vesi sisse
tulema.
Eks see viimane nagu vahetuse edasi lükkamine ole... aga miski aja vähemalt peaks hakkama saama, sest lõppmatuseni seda reguleerida ka ei saa.
|
|