Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: palun abi audi specside suhtes (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1885)
Shelby-SV
huviline



Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 66kw 1994

postitati 09.01.06 21:12 Tsiteeri
palun abi audi specside suhtes



tere.

ei osanud kohe kuskilt eriti otsida ka siit foorumist. netist ma ka peale saksa ja venekeelsete saitide midagi korralikku ei leidnud, kuna neid keeli ei räägi - jama.

ma otsin audi 80 (b4) erinevate mudelite võrdlust. aastate lõikes siis. et mõõdud, kaalujaotus, kaal jne jne, u. nii, nagu tehnika maailmas neid auto teste tehakse. aga mitte siis testi vormis, vaid lihtsalt võrdlusena (tabelina)

(sorry, kui vale teema vms, uus kasutaja ja pole päris täpselt veel pihtsa saanud)

ette tänades,
valter


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Shelby-SV
huviline



Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 66kw 1994

postitati 12.01.06 13:54 Tsiteeri


tõesti mitte keegi?

eelkõige huvitab, et kas kõik b4 kerega masinad on täpselt samas mõõdus? et kas 92'-mingi 95' aasta masinad on väliselt identsed?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 12.01.06 14:51 Tsiteeri


hi,

linkide alt - http://www.audiworld.com/model/historical.html

keeltest - tõlkeproged abiks

br,
T


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 12.01.06 15:05 Tsiteeri


Aga palun


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Shelby-SV
huviline



Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 66kw 1994

postitati 12.01.06 15:59 Tsiteeri


tänud ICE, täpselt seda vaja oligi (keelega saab ühikute järgi ka kuidagi ära pusitud)

edit:
lehelt saan küll oma auto andmed kätte, kuid pilte vaadates tundub ikka, et samade specidega peab nati teistsuguseid mudeleid veel olema. alustades sellest, et osadel piltidel on esistanges lisatuled, teistel mitte (mul ka pole) ja kuni selleni, et osadel piltidel on spido kõrval kell, teistel tahhokas (mul ka kell :S) jne, pisiasju on veel...

oskab keegi autonduses veel päris uut inimest veidi valgustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 12.01.06 16:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Shelby-SV
tänud ICE, täpselt seda vaja oligi (keelega saab ühikute järgi ka kuidagi ära pusitud)

edit:
lehelt saan küll oma auto andmed kätte, kuid pilte vaadates tundub ikka, et samade specidega peab nati teistsuguseid mudeleid veel olema. alustades sellest, et osadel piltidel on esistanges lisatuled, teistel mitte (mul ka pole) ja kuni selleni, et osadel piltidel on spido kõrval kell, teistel tahhokas (mul ka kell :S) jne, pisiasju on veel...

oskab keegi autonduses veel päris uut inimest veidi valgustada?


Stange sees olevad tuled on V6-tel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 12.01.06 17:39 Tsiteeri


Spidomeetri kõrval kella tahhomeetri asemel olen mina näinud vaid 66kw 2.0 bensukatel ja diislitel. Võimsamatel on minu teada kõigil tahhomeeter.
Stanges on SUUNAtuled (ja udukad) tõepoolest ainult V6'tel. V6'tel on lisaks tavaline tuli ühes tükis ja pikem.
Aga küllalt palju on ka selliseid masinaid, mis pole V6, vaid lihtsalt udutuled stanges (mul ka pole). Lohutan end mõttega, et siis ongi vähem asju, mida kruvikat vahele ajades auto küljest eemaldada saab.
Ja olen näinud ka aretist, kus tavalisele B4le on pandud V6 stange ja siis vilkusid ees 2 suunatuld korraga:D
edit: pildimaterjal
V6 nina pilt vs. tavaline udukatega B4 nina.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Shelby-SV
huviline



Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 66kw 1994

postitati 12.01.06 19:04 Tsiteeri


nii, teile auto tundjatele võib järgnev asi küll naljana tunduda, aga: kas seda kella saab tahhoka vastu vahetada mingil lihtsal viisil? et kas muidu on olemas mingid pöörete mõõtjad ja asjad, et pmst tulevad ainult kellad ära vahetada? või on asi keerulisem ja seetõttu ka mõttetu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 12.01.06 19:20 Tsiteeri


Kindlasti saab vahetada. Natuke on tehnilist taipu vaja ja teadmisi elektrist.
Aga siis pead tahokale eraldi juhtme vedama vist.
Täpselt ei tea ka. Las keegi räägib, kes teinud on. Pole audil ise vahetanud. Kogemus on fordiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
beeneli
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Viljandi-Salo
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel Audita

postitati 12.01.06 20:07 Tsiteeri


Kõige keerulisem vahetuse juures on leida tahhokaga kellad.
Kui need leitud siis vahetamine lihtne kõik vajalikud juhtmed on tehasest veetud kellade pistikusse.
Võtad kruvikeeraja keerad rooli ümbert selle katte maha 2 kruvi.Siis on näha kohe kaks kruvi kellade all ,need lahti kellad nats ette poole pistikud tagant ära uutele kelladele külge kruvid kinni ja toimib. Aga tahokas peab olema sama sinlindrite arvuga mootori pealt muidu näitab aia- teibaid.Enda B4jle( 66 KW R4) leidsin 87 B3 R4 mootorilt pärit kellad ja kõik toimib. Jõudu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 12.01.06 20:46 Tsiteeri


B4 Competition il on ka pikad suunatuled esimese stange sees. Tsekka avataari!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
halanurm
huviline



Registreerunud 14.01.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi coupe1,8 GT

postitati 14.01.06 15:56 Tsiteeri


vaata linki, ehk leiad sealt midagi

http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/audi/a4/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Shelby-SV
huviline



Registreerunud 06.01.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 66kw 1994

postitati 15.01.06 10:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: halanurm
vaata linki, ehk leiad sealt midagi

http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/audi/a4/


tänud jällegi, specid on nüüd olemas ja üle vaadatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.8% - SQL: 67.2%]