Olen endal selle asja ära teinud ja midagi väga ulmelist seal ei ole. kui saad stangega kõik vajalikud asjad kaasa
stange
kinnitusamordid
suured küljekinnitused
väiksed küljekinnitused
poldid stange->amort
rattakoopa ja stange vaheline detail
ette lansekate vaheline tala (mina lõikasin raami küljest lahti selle, siis vähem jebimist)
siis on vahetus kõik 1:1 ja probleeme ei ole
A veel 1 asi, need auto konksud/silmused võid ära unustada, need pead ära lõikama kõljest sest muidu uued stanged ei lähe peale.või teine variant taod
nad alla kõveraks. mul esimene on alles kuid ta on nii sügaval et kasutada seda ikka ei saa.
lisaks veel seda, et need kroomliistud laiad mis käivad laiade stangede peal kinnituvad auto kere külge, mitte stange külge. Ehk siis kõigepealt pead
panema liistud (ees on tüüblitele augud olemas igal pool, taga tuleb lihtsalt julmalt plekki sisse keerata kruvid), siis kinnitama need rattakoopa ja
stange vahelised detailid (ees jällegi augud olemas tüüblitele, taga ei mäleta kas olid) ning nüüd kui kõik (ka amordid) on küljes siis tõsta stange
peale ja 2 suure kuuskantpoldiga kinni.
Lisaks tavalistele küljekinnitustele on tegelt allääres veel ühed väiksed, millede jaoks minumeelest jällegi plekis auke valmis ei ole.
|