cabrio
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.06 15:27
|
|
|
K: Audi S4 kardaanipuki probleem, kolksub..
arvan et see teema siit kindlasti kuskilt läbi käind aga peale väikest otsimist ei suutnud eriti midagi leida (mis seostuks mu arvatava probleemiga).
nimelt kiirendades käib suht ull kolks vastu põhja (mitu korda) et kas asi võib olla selles pukis või kui ei siis milles võiks point olla? kui asi
pukis siis olen kuulnud et seda saab vahetada ainult koos kardaaniga (pidavat olema kuni 20k maksev stoori ) aga on äkki mingi muu moodus kaa sellise
probleemi lahenduseks?
kysin asja igaks juhuks ette ära sest pole kindel et probleem selles...loodan et miski muu asi tekitab sellist kolksu!
Igasugune arutelu ja võimalikud lahenduskäigud sellise probleemi lahendamiseks on vägagi teretulnud!
Mick
Car is to transport your ass not a christmas-tree!
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 02.01.06 15:29
|
|
|
Nii-nii, ma sain just oma sellise probleemiga ühele poole, otsingust leiad üht-teist. Kuid enne veel kui lammutama kukud, vaata üle ka mootori padjad,
kuna mul olid kiirendades täpselt samad sümptomid ja padjad olid omadega õhtal.
|
|
|
cabrio
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.06 15:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Nii-nii, ma sain just oma sellise probleemiga ühele poole, otsingust leiad üht-teist. Kuid enne veel kui lammutama kukud, vaata üle ka mootori padjad,
kuna mul olid kiirendades täpselt samad sümptomid ja padjad olid omadega õhtal. |
niiet sa said oma probleemile lahenduse mootoripatjade vahetusega? hmm...peab uurima!
Car is to transport your ass not a christmas-tree!
|
|
|
|
cabrio
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.06 15:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Nii, asi sai korda ja paneks siis natuke inffi ka olevatele ja tulevastele A4 Q omanikele. Laagriks sinna siis tõesti laager nr. 6006 (30 x 55 x 13),
eraldi SKF-st 123.- Minu puhul läks vahetusse terve vahepukk, mille soetasin Aavest ja sobib sinna E36 318...325 ja E39 530 2000 a. oma. Mida suurema
motoga, seda räigem on see kinnituskronsa. Mina valisin just selle räigema variandi, kuna kinnitused Audiga ei istu 1:1-le, siis tuleb vana kronsa
kõrvad keevitada uue kronsa külge ja ka leevendus kumm on jäigem. Asi maksis (väikse alega) 507.- ja aega läks konkreetse auto puhul 2,5 h. Erilised
tänud kogu selle otsimise ja sobitamise juures on kod. A4TQ- ja QUATTRO-le, kes mulle algniidid kätte juhatasid. äkki oli mõnele A4 Q-t omavale
omanikule tööde käigust ja vajaminevatest varuosa infost abi. |
kas see E36 318...325 ja E39 530 2000 a. vahepukk sobiks ka minu S4'jale? teab keegi ehk mingi targa sõna rääkida siia?
Car is to transport your ass not a christmas-tree!
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 02.01.06 16:20
|
|
|
C4 S4 -l ja S4 S6-l ( 2.2T 20v ) on VÄGA närgad asjad käigukastipadjad. Ei maksa suurt, kuid tulem on kõrvaga eristatav!
Ennem nende korrasolekus ei saa veenduda, kui kruvid alt ära padjad, või vabastad pingest, mille tekitab käigukast.
|
|
|
cabrio
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 02.01.06 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cabrio
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Nii-nii, ma sain just oma sellise probleemiga ühele poole, otsingust leiad üht-teist. Kuid enne veel kui lammutama kukud, vaata üle ka mootori padjad,
kuna mul olid kiirendades täpselt samad sümptomid ja padjad olid omadega õhtal. |
niiet sa said oma probleemile lahenduse mootoripatjade vahetusega? hmm...peab uurima! |
Probleeme oli 2, nii mootori padjad kui kardaani vahepukk - igale asjale ikka oma ravi
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 02.01.06 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cabrio
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Nii, asi sai korda ja paneks siis natuke inffi ka olevatele ja tulevastele A4 Q omanikele. Laagriks sinna siis tõesti laager nr. 6006 (30 x 55 x 13),
eraldi SKF-st 123.- Minu puhul läks vahetusse terve vahepukk, mille soetasin Aavest ja sobib sinna E36 318...325 ja E39 530 2000 a. oma. Mida suurema
motoga, seda räigem on see kinnituskronsa. Mina valisin just selle räigema variandi, kuna kinnitused Audiga ei istu 1:1-le, siis tuleb vana kronsa
kõrvad keevitada uue kronsa külge ja ka leevendus kumm on jäigem. Asi maksis (väikse alega) 507.- ja aega läks konkreetse auto puhul 2,5 h. Erilised
tänud kogu selle otsimise ja sobitamise juures on kod. A4TQ- ja QUATTRO-le, kes mulle algniidid kätte juhatasid. äkki oli mõnele A4 Q-t omavale
omanikule tööde käigust ja vajaminevatest varuosa infost abi. |
kas see E36 318...325 ja E39 530 2000 a. vahepukk sobiks ka minu S4'jale? teab keegi ehk mingi targa sõna rääkida siia? |
S4 (C4) kohta oskab vast hr. QUATTRO rohkem rääkida.
|
|
|
cabrio
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.06 15:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: cabrio
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Nii, asi sai korda ja paneks siis natuke inffi ka olevatele ja tulevastele A4 Q omanikele. Laagriks sinna siis tõesti laager nr. 6006 (30 x 55 x 13),
eraldi SKF-st 123.- Minu puhul läks vahetusse terve vahepukk, mille soetasin Aavest ja sobib sinna E36 318...325 ja E39 530 2000 a. oma. Mida suurema
motoga, seda räigem on see kinnituskronsa. Mina valisin just selle räigema variandi, kuna kinnitused Audiga ei istu 1:1-le, siis tuleb vana kronsa
kõrvad keevitada uue kronsa külge ja ka leevendus kumm on jäigem. Asi maksis (väikse alega) 507.- ja aega läks konkreetse auto puhul 2,5 h. Erilised
tänud kogu selle otsimise ja sobitamise juures on kod. A4TQ- ja QUATTRO-le, kes mulle algniidid kätte juhatasid. äkki oli mõnele A4 Q-t omavale
omanikule tööde käigust ja vajaminevatest varuosa infost abi. |
kas see E36 318...325 ja E39 530 2000 a. vahepukk sobiks ka minu S4'jale? teab keegi ehk mingi targa sõna rääkida siia? |
S4 (C4) kohta oskab vast hr. QUATTRO rohkem rääkida. |
ootame siis hr. QUATTRO kommentaari kaa ära 
Car is to transport your ass not a christmas-tree!
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 03.01.06 15:18
|
|
|
Mida siin ikka oodata...vutt.vutt ise privama.
|
|
|
audi4ever
huviline
Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.01.06 15:18
|
|
|
Kas te ise mõõta ei viitsi või milles asi
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 03.01.06 15:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi4ever
Kas te ise mõõta ei viitsi või milles asi |
Proovi seda ilma kardaani alt võtmata mõõta!
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.01.06 19:33
|
|
|
Tundub et kõigile sobib ikkagi sama pukk.Seega andke ainult tuld.
Laagri mõõdud ja asjad on samad.
Alates siis B2 ja lõpetades S6
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 03.01.06 20:56
|
|
|
Olen mainind siin ka kuskil ja kellegile, et s4-le panin Opel Rekordi(vist 2.0 84a.) vahepukk. Kinnitused sobivad ja pukki tuleb natuke käiaga
töödelda.
|
|
|
cabrio
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.06 23:57
|
|
|
ei akka uut teemat tegema aga kysin siin veel yhe kysimuse! kas essidel ongi see (või yldse audidel) et käigukang käib keskmisest tiba raskemalt?? või
see et käigud raskelt sisse/välja käivad (just esimene ja teine) tähendab midagi?? //kastis õli paks ei tohiks olla kylmast sest ka peale pikemat
sõitu asi sama//
samuti yx kysimus siduri kohta! kui sidurit vajutada siis on alguses natuke "tyhja ruumi" ja siis akkab võtma...jällegi yles lastes (kohati) tuleb
tagasi sinnani kust võtma akkas ja edasise tee hyppab paar sekki hiljem pedaal ise yles??
mai tea segane tekst aga ehk oskab keegi miskit tarka öelda!
Mick
Car is to transport your ass not a christmas-tree!
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 05.01.06 05:14
|
|
|
Kui kasti hoovastik on 2 vardaga siis,kehv reguleering,mootori/kastipadjad tümad.
Siduri jutust ei saanud kahjuks mitte essugi aru.Kui oma kirjapilti vähe inimlikumaks ei tee,ei suhtle siin sinuga varsti enam keegi.
|
|
|
|
Pred
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Merida Matts HFS XC 3000
|
|
cabrio
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 05.01.06 18:54
|
|
|
mai tea segane tekst aga ehk oskab keegi miskit tarka öelda!
Ise tunnistad samamoodi et su tekst on segane.
Proovime uuesti 
|
|
|
|
cabrio
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 05.01.06 21:17
|
|
|
mina ei saa enam midagi aru. Algul rääkisid kardaanipukist, siis käigukastist ja sidurist ja nüüd hoopis pedaalidest ?
Uuri kuhu see pedaal kinnitub. Ma arvan, et mingi võlli otsas on...vot määri see ära ja küll ta liigub.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.06 22:29
|
|
|
kustutasin üleliigse läbu ja sõimu ära, mis teemasse ei puutunud.
Siduriprobleemist saan mina aru, enda essil täpselt samamoodi, samas käigud sisse lähevad ja sidur lahutab - teeb oma tööd korralikult. Ainus, mida
mina oskan kahtlustada on kas siduri peasilinder, või see, et süsteemis õhk sees.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 05.01.06 23:10
|
|
|
MaQQu, ole hea ja kustuta see ilalõua koht ka palun ära. Tahaks ka midagi asjalikku öelda aga ei saa- tatti pritsib jubedalt ja lõua otsast tilgub ila

P.S. Juba teist korda näen siin foorumis juttu selle kohta, et on olemas selline asi nagu "postide kogumine". Mis asi see on?
Ja sorry möla pärast.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 06.01.06 05:15
|
|
|
to cabrio:
Ma ei oska pakkud peale õhu süsteemis eriti miskit.Siduri peasilindri mansett võib ka õli tagasi lasta mingi hetk,kuid selleks peaks olema põhjus.Kas
siduripedaal on ka kummaliselt raske võrreldes mõne teise autoga?
Kui ketas hakkab otsa saama siis läheb ka sidur raskeks,ja seesama pedaali nn.plompimine on suht tavaline.
Võib proovida süsteemi tagurpidi läbiõhutamist.Suure süstla ja voolikuga tuleb käigukasti küljes olevast silindrist õli sisse suruda ja kohe nippel
kinni .See likvideerib igasuguse õhu süsteemist koheselt.
|
|
|
|
junge
huviline
Registreerunud 12.01.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi S4
|
postitati 04.09.07 14:32
|
|
|
Nüüd auto jälle rõõmsalt tartus...
|
|
|