Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Pole need originaalkõlarid midagi õhtal, kui suuremal koormusel moonutama hakkavad. Lihtsalt see originaalkraam polegi mõeldud enamaks. Üpris suure
effekti saad juba puhtalt selle maki ja uute esikõlarite paigaldusega. Et ka madal ots esindatud oleks, tuleks panna bassikõlar. Seda ei ole raske
paigaldada, pigem keeruline algajale see kõlarikast teha. Kui tahad selle kuskilt firmast tellida, siis on lihtne. Kui tahad kindlasti ise teha, siis
kindlaim tee on teha kinnine kast.
Mina teeks odavaima ning parima lahendusena nii, et vahetaks maki ning installiks ette mingid lihtsamad kompod ning 2 kanaline võim pagassi (u. 200w
rms täitsa ok) ning u. 150-200w rms suppar sellele järgi. Muidugi oleks super, kui ostad kohe 4 kanaliga võimu, et ka kompod sellest läbi lasta aga
eks see teeb asja kallimaks.
Odavaim uute asjadega süsteem oleks midagi sellist:
- makk (sul olemas)
- kompod 13cm (1400.-) ei mäleta peast a4 orig.kõlli mõõtu
- suppar, kast, võim (4150.-)
- kaablid (u.500.-)
Paigaldada võid ise või lasta teha seda kiiresti ja korralikult proffidel. |
Sain ma õieti aru, et ette korralikud kompod originaalmõõtu ja taha läbi võimu subwoofer. Siit edasi küsimus, kas bassikõlarid võiks paigutada
tahaaknalauale ja võimu peita taga küljetaskutesse? Seda siis seetõttu, et kasutan pagassi ka sihtotstarbepäraliselt täies mahus mõnikord.
Signaali kohapealt niipalju, et kas see tuleb kõlarisignaalist või liiniväljundist ja milliseid kaableid on selleks otstarbekam kasutada? (vabandan
rumalate küsimuste eest)
|