kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 20.12.05 20:22
|
|
|
lõõts cooleri ja sissel. vahel, millega asendada?
rekka lammutusest ei leidnud küll midagi sobivat. tegelt hakkas huvitama kas see lõõts peab ikka lõõtsaks jääma või võib asendada tavalise lõdvikuga?
kas see hiljem haiget ei hakka tegema? üritasin sinna sobitada mingi opeli lõõtsa aga krt andis üsna ruttu otsad, liiga õhukese seinaga oli. vähemalt
on nüüd asi selge ja poldid tulevad ka kergemini lahti üks kindel- opel ja
audi ei sobi kokku
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 21.12.05 15:30
|
|
|
unustasin mainida, et mul 3b. sel ju kõik sinna turbo lähedale kokku pakitud. kui teha suht jäik ühedus kas see siis midagi väänama ei hakka? mootor
ju ikkagi liigub kuigi palju ja kuskilt hakkab see ühendus järgi andma....
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 21.12.05 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kas2par
rekka lammutusest ei leidnud küll midagi sobivat. tegelt hakkas huvitama kas see lõõts peab ikka lõõtsaks jääma või võib asendada tavalise lõdvikuga?
kas see hiljem haiget ei hakka tegema? üritasin sinna sobitada mingi opeli lõõtsa aga krt andis üsna ruttu otsad, liiga õhukese seinaga oli. vähemalt
on nüüd asi selge ja poldid tulevad ka kergemini lahti üks kindel- opel ja
audi ei sobi kokku |
Mina olen asendanud poest ostetud uuega võtnud rõngad maha mähkinud 5 kuni 10 kihti makaiveri teipi peale ja rõngad tagasi seni on pidama jäänud.
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 21.12.05 20:34
|
|
|
Ega seda lõõtsa pole sinna siis kogemede jäetud - asjal ikka mootori kõikumise leevendamiseks kortsud sisse tehtud. Kui kasutada tavalist
survevoolikut, siis soovitan jätta päris palju varu, et mootori nurga muutudes midagi muud lilleks ei tõmbaks.
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 19.01.06 05:55
|
|
|
lõõtsa asendan ikkagi sileda õhuvoolikuga. leidsin selle HYDROSCANDist. pidi kannatama vähemalt 3 bari. valisin suht pehme vooliku, et mootori nurga
muutudes midagi painama ei hakkaks. siemõõt 60mm ja see läheb ilusti ka 63mm peale. eks paistab, kas oli hea mõte . igatahes paneb tõsiselt mõtlema,
kas maksta u20 cm jupi toru eest 60 eeki või 1300.....
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 19.01.06 15:27
|
|
|
ABY mootoril on see cooleri otsa ja mootori peal oleva toru otsa vahe pikem ja nende vahel on siledaseinaline kahe kurviga survevoolik - näib olevat
lollikindlam lahendus ( 3B puhul on selle ülemise toru otsas vist mingi lühike voolikujupp ja siis veel 1 metalltoru jupp - ABY puhul neid seal vahel
ei ole ).
Antud juhul lihtsalt see toruotste suurem vahekaugus võimaldab lõõtsa asemel siledaseinalist voolikut kasutada.
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.06 17:51
|
|
|
Tellisin just DC-ICE-st endale sellsama lõdviku asenduskomplekti.
Seal on olemas samasugune lõdvik, ainult, et ühesuguste otstega ja veidi lühike. Aga selle vastu saab tellida lisaks ka ühe ülemineku ning ongi ilus
sinine komplekt koos. ICE peaks hetkel ka teadma täpselt selle komplekti koosseisu (mõeldud siis Audi 200-le) ja hinad jääb ka veidi alla 1000
krooni.
Ise leian, et parem maksta sucu rohkem ja kasutada spetsiaalseid lõdvikuid, kui jebida mingi rekkalõdvikuga...
Kaarel
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 19.01.06 21:12
|
|
|
ei näe mingit põhjust miks see sinine silikoon õigem on kui rekka või õhu oma. peaasi et ilusti boostile vastu peab. minu arvates pole tähtis ilu vaid
toimiv lõpptulemus, mis peab vastu. alles jäänud raha saab väga edukalt kulutada järgmise teostatava töö jaoks...
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.06 21:15
|
|
|
Siin enne oli juttu ka sellest, miks see lõdvik ei ole sirge, vaid lõõts. Ja just nimelt lõõts on ka see sinine silikoon. Aga loomulikult võid sa oma
autoga teha mida tahad, lihtsalt kui mingi hetk sul sellesama lõdviku asendamise tõttu midagi muud lendab, siis ei ole sul kedagi muud peale iseenda
lolli pea süüdistada...
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 19.01.06 21:27
|
|
|
mainisin, et see uus lõdvik on pehme seinaga ja annab piisavalt mängida. kui katsud soojal mootoril seda põlve ja sisselaske vahelist lühikest
lõdvikut siis tunned et seegi suht pehme ja hästi painduv. uus lõdvik on juba külmast peast sama pehme ja ma tõesti ei karda, et see midagi lõhkuma
hakkab. ta võib küll lühiajalaiselt väikse voldi sisse lüüa aga ei midagi eluohtlikku kohe kindlasti. nii palju nüüd ka see mootor ei kõigu et
oluliselt läbilaskevõimet vähendaks.
|
|
|