mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 29.07.03 10:09
|
|
|
A80 B3-e salongiõhu klapp...
ehk siis see parempoolne keeratav nupp millega saab regullida õhku kas esiklaasile, jalgadele või otse salongi.
Ja nimetatud klapp ei toimi e. ei saa üldse keerata, ilgelt raskelt käib ja sellesse esimesse alumisse asendisse, kus õhk peaks puhutama salongi, ei
saa üldse keerata. Selles keeratavas nupus viga ei ole vaid peaks olema selles klapis mis seal ees jalgade juures on. Kuidas sellele klapile ligi
saada, see ju selle suure plastmassist kobaka taga kuskil, või kuidas see kobaks sealt eest ära saada?
huh, jälle tuli mingi romaan...
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 29.07.03 11:22
|
|
|
A90 ka jama selle õhu suunamis nupuga,kuidagi raskelt käib.
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 29.07.03 11:35
|
|
|
Oi oi oi
Mul täpelt sama ongelma õhu reguleerimiega. käib raskelt.
mingi tüüpviga vist?
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 29.07.03 11:44
|
|
|
Tasub makk välja tirida ja vaadata, kas on mõned juhtmed jäänud seal lülitile või ülekandepulgale ette.
|
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 29.07.03 11:55
|
|
|
koguvärk töötab trossidega...tross liigutab klappi...minul ntx oli siuke viga et ka asi ei töödanud ning selgus et yks trossi kõri oli omast august
välja tulnud....aga selle õhuvärkiga on seal siuke kamm...et kas kisu armatuur maha et ligi pääseda...või peenete kätega kompamis meetodil leiad
yles...yhesõnaga jama kui palju
|
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 29.07.03 12:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kopamees
Tasub makk välja tirida ja vaadata, kas on mõned juhtmed jäänud seal lülitile või ülekandepulgale ette. |
makk käib päris tihti välja ja sealt poolt pole ma probleemile veel lahendust leidnud. Seega siiski tuleb sinna allapoole ronida.
Tsitaat: | Esialgne postitaja Skeldo
minul ntx oli siuke viga et ka asi ei töödanud ning selgus et yks trossi kõri oli omast august välja tulnud.... |
Äkki seletaksid täpsemalt - trossi kõri... Mul probleem sellistest spets. sõnadest arusaamisega vist.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.03 19:33
|
|
|
niih...ka mul sama mure...
aga tean milles asi
asi nimelt järgmine:
trossiga, nagu eespool kirjeldatud, tross liigub juhi poole sealt, ja siis keerab ventilatsioonitorude vahelt tagasi kõrvalistujapoolsesse ossa.
sealtpoolt siis ligi pääseb.
viga ise on selles, kuna tross on pill(0,7m umbes) ja tegu jäiga trossiga(1 tross, mitte kiududest) ja asi on suht suure kurviraadiusega ja hoob, mis
vahetab kanaleid liiguvad kole raskelt, võite proovida nii et ühe käega keerad nupust ja teisega aitad hooba, asi liigub, aga aind nupust keerates ei
liigu(ei jõua liigutada),
lahendus järgmine: vahetada tavalise jalgratta piduritrossi(mitte käiguvahetustrossi)vastu, kõri õlitada ja ka hoovastik õlitada ja siis liigub jälle
mõnda aega libedalt
aga hoitatus!!! FAKING PORNO TÖÖ
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 30.07.03 04:56
|
|
|
Kas jalgratta piduritross mitte pehme ei ole? Sellel jäigal trossil mis õhuklapi suunajal, on selline funktsioon, et ta peab liigutama klappi mõlemas
suunas, st tõmbab ja ka lükkab. Jalgratta trossi paigaldades kaoks viimane funktsioon ära.
Arvan, et see raskelt käimise probleemi lahendamiseks võibolla piisaks ka originaal trossi ülevaatamisest ning õlitamisest. Samas võib olla probleem
ka selles, et kuskil on tross kõveraks murtud, siis ta ei jookse samuti kõris vabalt.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 30.07.03 11:26
|
|
|
ise sain samast asjast jagu, kui vahetasin salongi radikat. kuna siis kõik laiali kiskusin ja põhjalikult uurisin. imo trossi õlitamisest suurt kasu
ei ole, kuna mäletamist mööda see lihtsalt terastraat plastkõris. niisiis avitas sooja õhu klapi hingede silikonsprayga määrimine ja oh imet käib
4-ndat aastat nagu uus---algul arvasin et otse salongi asendisse peabki raskelt liikuma
muidugi tuleb jälgida et see sinane "tross" liig järsu nurga all ei ole.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.03 19:16
|
|
|
hmmmzzz....
seepärast just piduritross, kuna tegu topelttrossiga(sees on vastupidise keermega kiud kui väljaspool) ja on nii tõmbe kui tõuke ajal sirgu, ei anna
järgi, vastupidiselt käiguvahetustrossiga
|
|
|
|
daqqer
huviline
Registreerunud 15.07.03
Asukoht: [ Tallinn ]
Kasutaja on eemal
Auto: minu masinad
|
postitati 31.07.03 00:21
|
|
|
tonny räägib õiget juttu, tglt on ka nii.
tegin mingi paar kuud tagasi sama asja a80nele, ei pannud päris ratta trossi aga jah, midagi sellist ja pärast oli bro
vahel aitab liht klappide õlitamine ka
d | ehitustehnika, suruõhk
|
|
|
|