Abt
huviline
Registreerunud 30.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: autota.
|
postitati 30.10.02 20:34
|
|
|
Reduktor on läbi!
Lugu järgmine - Audi 80 -88 2.0 autom. reduktor on läbi. Nagu kuulda pidi see olema suht tüüpiline viga autom. puhul. Reduktorit saada suht võimatu
olen otsinud ca 2 kuud - keegi on jõudnud alati enne mind ära osta. Küsimus selline ,et kas on mõtet panna peale manuaal kast?
Kui on siis !
Kas keegi on pannud võib teab kedagi kes paneb peale mingi mõistliku raha eest??
Igasugune inf ja komentaarid on tere tulnud!:(:(:D:(:(:(
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 30.10.02 21:55
|
|
|
otsi julgad ja koht,teen ära,kui kaasa aitad,saame mingi 1000 hakkama.õlled sinu poolt.kuigi kardan,et juoid läevad peris kalliks.sul vaja
hooratas,sidur pedaalide kompl.,ilmselt ka teised poolassid,kast,kuliss+veel sada muud vidinat
|
|
|
|
Abt
huviline
Registreerunud 30.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: autota.
|
postitati 31.10.02 13:19
|
|
|
Endal sellist kohta ei ole kus saaks vahetada. Milline manuaal sinna sobib?
Kas oled seda varem ka teinud - kaua umbes aega läheb (mingi 2 päeva).
Seal on mingi kala vist - kinnitused tuleb ringi teha , tuleb kanalit suuremaks peksta,et kast ära mahuks.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 31.10.02 14:19
|
|
|
scorpio ja a100 olen ümber teind,mingit kanalit ei pea küll peksma,ega keredel pole mingit vahet.mis kast sinna sobib?,selle pead ise välja mõtlema
kahjuks
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 22.01.03 20:24
|
|
|
[Küsimus selline ,et kas on mõtet panna peale manuaal kast?
Mòtet on alati. Endal sarnane kogemus 100 2.3 automaadiga. Nimelt lòppes ara reduktori vedava vòlli laager ja seda kiiruselt 140 km/h! Raksatus oli
kaugele kuulda, sest laagri rullid kaisid reduktori hammasrataste vahelt labi. See vòimaldas parast seda veel koju sòita (aeglaselt). Kasti maha
vòttes ja reduktorit lahti vòttes selgus pòhjus - redukorisse kaib eraldi transmissiooni òli, mitte automaadi òli, mida varrast valja tòmmates lihtne
kontrollida on! Reduktori òli kontrollava kork on lahedalt kronsa taga peidus, ega osanud selle òli kontrollida... Nimelt laheb labi vòlli tihend ja
pikapeale jaab reduktor kuivaks (minu oma oli seest lausa nii kuiv, et oli nagu muld! Laager kuumeneb ja kypse! Syy lisaks veel enesel, et sel hetkel,
olles noor ja rumal, oli vaja ju kummi pòletada. Nimelt kui automaadiga tagurpidi hoog yles vòtta ja taisgaasil 1 peale tòmmata, jaavad asfaldile vaga
pikad joonistused...
Sain romulast 300 eek eest uue reduktori (praegugi alles, kui kellelgi vaja...). Ca 5 korda sain piinelda, korrates protsessi: Kast maha, lahti,
kokku, peale. Siis loobusin. Ostsin 2200 eek eest manuaalkasti, siduri, hooratta, siduri pumba ja manuaalvarjandi pedaalid koos kronsaga. Samuti
Kaigukangi. Esimene tòrge tekkis kasti alla pannes, sest selgus et automaadi vantvòll erinev - vedava vòlli ots ei mahu vantvòlli otsa, ka pole ruumi
selle laagrile. Vanta ratsima ei hakanud, tòmbasin kasti lahti ja lasin vòlli otsa peenemaks treida. Laagrit ei pannud. Pedaale kylge pannes selgus
kere erinevus - auto varjandi kesktunnel laiem kui tavalisel. S.t. gaasi ja piduri pedaal jaavad kylgepidi kokku. çnneks sai neid painutada... Vaga
raske on leida siduri torustikku. Romulad lòhuvad need ara. Ka on tegemist kaiguhoovastiku regullimisega. Juhtmetest kaiguvalitsa kyljes tuleb lahti
saada. POOLTELJED erineva pikkusega. Nii, et otsustagu, mida keegi tahab. Kas uus automaat vòi manuaal kast peale...
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 27.01.03 22:12
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
ega keredel pole mingit vahet |
Keredel ON vahe: 100 kesktunnel on automaadiga varjantidel TUNDUVALT laiem!!!!
|
|
|
|