Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.05 08:11
|
|
|
Vajan abi: 1996a Audi A6 2,5TDI käivitamise probleem
Autoks siis 1996a Audi A6 2,5TDI automaat kastiga ja probleem järgmine:
Paned süüte sisse, tulukesed mis peavad need ka lähevad näidikuplokis tööle. Immo võtmekujutisega tuluke korra vilksatab, siis kustub. Eelsüüte
märgutuli kustub - kõik nii nagu peaks...
Proovid käivitada - ei tõmba starterit ringi (ei tee sellist nägu kah et tahaks starterit ringi tõmmata). Võtme keeramisel starteri asendisse jäävad
tuled armatuuris ikka heledalt põlema.
Käivitamist olen proovinud nii automaatkasti Parking kui ka Neutral asendist - vahet pole.
Lisaks on kontrollitud ka automaatkasti pistik ning pesa - ilus ja puhas. Lisaks vaadati üle ka kõrvalistuja jalgade juures olevad releed - visuaalsel
vaatlusel mingeid anomaaliaid ei tuvastatud...
Kõige suurem jama on see, et see viga tekib ja kaob nii nagu ise tahab ja remonditöökojas ta loomulikult käivitub ilma ühegi probleemita.
Endal mõistus otsas - kuid järsku on keegi kunagi analoogse asjaga jamanud ja oskab soovitada kust viga otsida...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 18.11.05 08:13
|
|
|
Kahtlustan et viga on kas süüte luku taguses või starteris endas. Lase üle vaadata ka starteri juhtmete ühendused.
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 18.11.05 08:29
|
|
|
Selline anomaalia oli ka Saksas ühe s4-ja ostmisel , selgus siiski et immo ei tulnud kuidagi maha.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.05 08:34
|
|
|
Süüteluku tagune tundub kahtlane, sest võtme väänamine ja mudimine ei mõju kohe kuidagi...
Immo - kui armatuuris immo kujutis ära kustub siis vast ikka peaks ta vast maha tulema...
Starter - võib olla tõesti...
Probleemi tekkimisel tundub et on ka mingi seaduspära. Nimelt käivitamine ei õnnestu sooja mootoriga. Ehk, sõidust tulles on u. tunni jooksul on
suurem tõenäosus et ei käivitu. Külmast peast läheb kohe esimese korraga käima, kuid see võib olla ka juhuste kokkulangevus (auto alles ostetud ja
erilist statistikat probleemi tekkimise kohta teha veel ei saa).
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 18.11.05 08:35
|
|
|
Äkki on mõni eelmistest omanikest mingi kavala sala luku ehitanud kunagi ja mis nüüd vaikselt näkku hakkab panema.
Juhul muidugi kui on ise paigaldatud lisa immo, võib meemehe jutt ka tõele vastata.
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 18.11.05 08:37
|
|
|
Lase starter üle vaadata, ilmselt viga kas ühendustes või starteris endas.
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 18.11.05 08:37
|
|
|
On olnud juba mitme autoga sellist jama ,ning põhjuseks ikka ja jälle immo.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.05 08:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
On olnud juba mitme autoga sellist jama ,ning põhjuseks ikka ja jälle immo. |
Kuidas oled siis probleemi lahendanud?
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|
Dixi
huviline
Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 18.11.05 15:50
|
|
|
Originaal immobilaiser ei blokeeri starterit. Kontrolli mootori ja kere vaheline massijuhe üle.
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 18.11.05 21:01
|
|
|
Mu diisel omegal oli sarnane viga. Peale auto seisma jätmist käivitades teda ca 15 minuti jooksul polnud probleemi, aga kui oli seisnud tunni või
pisut rohkem- ei midagi. Kusjuures samamoodi armatuuris võtme keerates ei võtnud tulesid maha.Külmast peast probleemi polnud. Mis tehtud sai- uus
klemmplaat, vahetatud kere ja mootori vaheline massijuhe, starter maha ja kontrolli (väideti et kõik on korras), starter tagasi peale, mootor soojaks
ja seisma. Võtit keerates- vaikus Prooviks sai starteri pealt kruvikaga
otsad kokku lastud ja imelugu starter ärkas ellu. Sealt läks mõte nagu tõmberelee peale aga ennem kui uuesti põhja alla sai osteti auto ära Et siis ehk ikkagi starteri viga?
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.05 09:04
|
|
|
Ok, läheb homme Aava juurde. Loodetavasti leiavad probleemi üles...
BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|
|
|