Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
postitati 13.11.05 20:03
Saan aru, et tahad tagasi panna originaalvedrusid? Kui jah, siis tee seda julgelt - ei juhtu midagi.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
devil5
huviline
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80
postitati 25.11.05 21:08
olen asjatundjate käest kuulnud et tuleks panna ühe firma sportvedrud ja amordid.muidu erinevad firmad võisid hakata üksteisele vastu töötama.ei ole
küll päris kindel selles jutus aga iva on asjas sees.
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
postitati 25.11.05 21:26
See on täiesti BS jutt... misasi seal vastu töötab? Isegi Hesburgeri
saia-vahele sobib McDonaldsi kotlett.
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe typ 85 Q ; s4 b6 4,2 ; b4 1,8tq
postitati 30.11.05 19:11
kui amort on lühema käiguga kui vedru siis auto jääb kõrgeks edasi aga kurvi minnes võib sisemine ratas õhku tõusta kuna amort ei lase tal enam
allapoole minna. Siis ei ole sellest amordist kasu kui ta ratast teepinnast eemal hoiab pigem kahju. Nii, et selles mõttes peaksid ikka amort ja vedru
kokku mängima. Kuigi välimust taga ajades see ei ole oluline , isegi sõidan nii ringi et amort pikema käiguga kui vedru (ilgelt hea on amorti vahetada
tõmmitsaid pole vaja)
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.6% - SQL: 70.4%]