andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 07.11.05 12:56
|
|
|
Xenon vs tulede automaatika
Kas keegi oskab öelda, kui xenon on seatud nö. päevatuledena tööle, ehk kohe põlevad, siis kui halb/hea on see kogu süsteemile?
Sest et: süüde sisse -> tuled põlevad, siis starter -> selleks hetkeks tuled kustuvad ning siis uuesti põlema.
Kui palju ja kas selline põlema/kustu meeldib pirnile? Ning kui palju ja kas see meeldib ülejäänud süsteemile? Pirni, ok, saab kätte juba ~800.-
(Philips), aga kogu muu süsteem nii odav kindlasti ole 
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 07.11.05 14:34
|
|
|
Parem oleks süsteem, kus süüdet sisse keerates veel tuled põlema ei lähe, lähevad alles siis, kui mootor käivitub ja genekas voolu tootma hakkab.
|
|
|
|
M-Tech
huviline
Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q5 3.0TDI Off-Road Package
|
postitati 07.11.05 15:02
|
|
|
Ise kasutan ja paigaldan ka äsja soetatud Audile sellise süsteemi, mis paneb tuled põlema viitega.
Kui süüte sisse keerad, siis on ~5s viide ja tuled süttivad.
Ära kustuvad kohe.
Sama süsteemi võimalik paigaldada ka laadimise kontrolllambi või õlirõhu kontrolllambi alt.
Aga mina pole selleks vajadust näinud.
Vähem auto lammutamist ka ja vähem võimalust, et midagi nagisema hakkab.
Praeguse süsteemi saab muidugi viitega releega või ka sama süsteemi paigaldamisega ümber teha.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 07.11.05 20:27
|
|
|
Ning põhimõtteliselt saab sellega hakkama iga vähegi kogenud auto elektrik? See hetke automaatika oli kohe ostes peal.
|
|
|
M-Tech
huviline
Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q5 3.0TDI Off-Road Package
|
postitati 07.11.05 21:12
|
|
|
Mis aasta auto sul on?
2002a A6-el ei pidavat olema originaal varianti päevatulede automaatikast (seda väitis tuttav, kes on Reval-is elektirk), kuigi ei taha seda hästi
uskuda.
Samas kui originaal on selline nagu sul ei ole sellest eriti kasu.
Antud päevatulede automaatika tootjaks on VihterPal ja sellega peaks jah iga kogenud auto elektrik hakkama saama.
Kuigi minu juures käis üks Golf 3 millele Subaru keskuse elektrik ei suutnud seda automaatikat millegipärast peale panna.
Umbes tunniga sai see G3 endale siiski päevatulede automaatika.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 08.11.05 07:24
|
|
|
Ma isegi ei oska öelda, kas tegu on on originaali või siis järelpaigaldusega. Auto ise on 2001 aasta väljalase.
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 08.11.05 18:58
|
|
|
Veel upitan teemat - kas Pärnus võib leiduda elektrikut, kes sellega hakkama saab? Ehk vaatab praeguse lülituse üle ning paigaldab siis kas või selle
viitega relee. Tartus tean vähemalt ühte pädevat meest, kuid kuna Tartus viibin tavaliselt reede õhtust esmaspäeva hommikuni, siis nädalavahetus ei
taha keegi minust sellise murega kuulda 
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 09.11.05 22:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andres
Kas keegi oskab öelda, kui xenon on seatud nö. päevatuledena tööle, ehk kohe põlevad, siis kui halb/hea on see kogu süsteemile?
Sest et: süüde sisse -> tuled põlevad, siis starter -> selleks hetkeks tuled kustuvad ning siis uuesti põlema.
Kui palju ja kas selline põlema/kustu meeldib pirnile? |
see on xenon pirni surm kui sisse välja klõpsutada. paras idiootsus on selline süsteem, lase kindlasti ümber teha. see vihterpali plokk on mingi 4-5
sotti, sama asja ajab ära ka paar tavalist releed ja dioodi ca 50kr kokku . kõige parem on võtta signaal laadimise tule pealt.
|
|
|
M-Tech
huviline
Registreerunud 19.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q5 3.0TDI Off-Road Package
|
postitati 09.11.05 23:18
|
|
|
Täna installisin enda autole VihterPali ploki ära, töötab väga ilusti.
Uuel autol mis on elektrilisasid täis topitud ja mile el. skeemi käepärast ei ole ei hakkaks mina spidot eest ära kiskuma ja laadimistuld otsima,
pealegi võib ka signaalidena tulla laadimise signaal (canbus).
Ja ise ehitades näeb asi robustsem välja kui kohe valmistoode paigaldada.
Releedest ja dioodidest kokku ehitades tahab paigaldaja ka selle käki valmis tegemise eest raha, mis läheneb koos tükkidega ka sinna viie soti ligi ma
arvan.
VihterPali plokil on see plus, et tuled ei kustu ära kui sa starterit annad, juhul kui oled süüte juba sisse unustanud pikemaks ajaks.
Ja 5s juba piisav viide, et auto süüteasendist käivitada, isegi salanupu olemasolul.
Ah mis ma siin ikka promon seda asja, ise lihtsalt siiani rahul antud tootega ja ei kahetse, et oleks võinud ju ise releedest ehitada.
|
|
|
piltnik
huviline
Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8TQ
|
postitati 10.11.05 04:54
|
|
|
saan ma õieti aru et, tuled hakkavad pölema viivitusega 5 sec
peale süüte sisse keeramist. Sõltumata sellest kas annan starterit või mitte.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.11.05 06:07
|
|
|
Minu arvataes on see viivissüsteem veidi primitiivne porno. Tänapäeva automaatika võiks põhineda seostel. Pole üldse raske mingit juhtblokki mootori
töötamist monitoorima panna.
|
|
|
|