ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.10.05 19:38
|
|
|
Kas kellelgi on automaatkasti õlivarrast laenata?
Tahaks vahetada õli ja filtri, kuid ei oska kuidagi välja mõelda mismoodi õige koguse õli doseerida saaks. On kellelgi müüa/või laenata õlivarrast või
on mingeid muid nippe/meetodeid mismoodi õiget õlikogust määrata. Proovisin ka kusagil teemas soovitatud mootori õlivarrast, kuid see kasti jaoks ei
sobi. Kasti tähist pole õnnestunud selgitada, kuid tegemist on 94 aasta 100 2,5tdi 85kw mootori otsas oleva kastiga.
Võib pakkuda ka mõistliku hinnaga pädevat kohta sellise töö tegemiseks. Forsi pakutav u 500.- ainult töö eest tundub kuidagi ülemäära palju olevat.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ando
huviline
Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.
|
postitati 25.10.05 21:37
|
|
|
kas kellelgi...
Kuna oman audit 100 2,5 tdi 93a. olin eelmisel suvel sama probleemi ees.Rakveres ja selle ümbruses polnud ühelgi teenendusel ka seda varrast. Kõik
soovitasid Revalit või Taufautot. Aga vaadates, et kk põhi on kuiv ja puhas otsustasin vana õli välja lasta ja ära mõõta, sest ega liitrite kaupa pole
sealt õli ära kaduda võimalik. Sain 4 liitrit. Panin sama palju uut õli tagasi ja kõik on ok. Mootor on ka 85kw ja käigukasti tähis on CDS. Seda on
kanalis võimalik järgi vaadata. Hiljem võin täpsemalt juhatada asukohta kui on soovi.
|
|
|
kama2
huviline
Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.05 21:47
|
|
|
Huvitav, minu teada õlivahetusel peaks väljavoolama Autodata järgi 2,75 l. See tähendaks, et sama palju peab ka sisse kallama. Mis kastiga tegu on
?
Endal on CRD kast (ZFHP18FLE). Muidu oli plaan sama moodi ära vahetada. DIA küsib 1500 EEK vahetuse eest
|
|
|
kama2
huviline
Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.05 21:55
|
|
|
Siin on siis kuidas seda teha : Aut. kasti 01K puhul
Automatic gearbox 01K, front wheel drive
01F four-wheel drive > 1994
Draining ATF
Raise vehicle.
Place drip tray V.A.G 1306 underneath the gearbox.
Unscrew ATF drain plug -arrow 1-.
Allow the ATF to drain out.
Filling ATF
Fit ATF drain plug with new seal and screw in.
Pull sealing cap -arrow- off ATF filler pipe.
First put approx. 2.7 litres of ATF into the filler pipe using a funnel.
Move selector lever to position "P".
Start engine and run at idling speed.
With the engine idling press the brake pedal and shift the selector lever through all the selector lever positions leaving the selector lever 2 ... 3
seconds in each position.
Move selector lever to position "P".
Measure ATF level using ATF dipstick.
For the following vehicles, check the ATF level using the dipstick marked "02":
All vehicles with V6 engines
Audi S4 up to vehicle identification number 4A RN 033 426
( > approx. 11.93)
Note:
Vehicles requiring "02" dipstick have "02" marked on ATF filler pipe -arrow-.
For the following vehicles, check the ATF level using the dipstick marked "03":
All with 5 cyl. TDI engine
Audi S4 from vehicle identification number 4A RN 033 427 (approx. 11.93 > )
Note:
Vehicles requiring "03" dipstick have "03" marked on ATF filler pipe -arrow-.
Use a lint-free cloth to wipe the ATF dipstick clean.
Insert the ATF dipstick all the way into the ATF filler pipe and pull it out again.
Check ATF level on dipstick.
ATF should be filled up to the 20 °C mark when cold.
Switch ignition off.
Tightening torque
Nm
ATF drain plug
40
Checking ATF level
Test requirements:
Gearbox not in emergency running mode, ATF temperature between 50 ... 70 °C.
Vehicle must be level (horizontal)
Set the selector lever to "P".
The air conditioner and heating system must be switched off.
Connect V.A.G 1551 => Page 23.
Start engine and run at idling speed.
Enter "1" to select "Rapid data transfer".
Enter "02" for address word "Gearbox electronics" and confirm entry with Q key.
If following display appears (example): 4A0927156AL AG4 01F 2.8l 5V RoW D26
Coding 00001 WSC 06744
Check control unit identification.
Control unit identification containing code "01D".
Press key to continue.
Enter "08" to select the function "Reading measured value block" and confirm entry with Q key.
Indicated on display Reading measured value block Q
Enter display group number XXX
Enter "000" for "display group number 000" and confirm entry with Q key.
Indicated on display Read measured value block 00
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Read off ATF temperature in display zone 1.
Notes:
Subtract 50 from displayed value to calculate ATF temperature in °C.
The display is only accurate if the temperature shown is above 40 °C.
Control unit identification containing code "01F" or "01K":
Press key to continue.
Enter "08" to select the function "Reading measured value block" and confirm entry with Q key.
Indicated on display Reading measured value block Q
Enter display group number XXX
Enter "004" for "display group number 004" and confirm entry with Q key.
Indicated on display Read measured value block 4
1 2 3 4
Read off ATF temperature in display zone 4.
All models:
When the ATF has reached a temperature of about. 70 °C, pull out the ATF dipstick and wipe it clean using a lint-free cloth.
Insert the ATF dipstick all the way into the ATF filler pipe and pull it out again.
Check ATF level on dipstick.
If the ATF level is between the min. and max. markings at a temperature of 70... 90 °C, the ATF level is OK.
Notes:
The ATF level must not be checked at temperatures above 90 °C. If necessary wait for the ATF to cool down again.
The MIN and MAX-markings on the ATF dipstick are for an ATF temperature of 80 ° ± 10 °C, (i.e. the ATF level should be between the "MIN" and "MAX"
markings within this temperature range.
Important
An insufficient ATF filling as well as filling to excess affects the function of the gearbox.
If ATF level is too low:
Fill up with ATF using a clean funnel.
Note:
Use only ATF "G 052 162 A." (colour: clear/yellow). Do not use any additives!
With vehicle stationary and engine running, move selector lever through all selector lever positions.
Check ATF level again at test temperature.
If ATF level is too high:
Draw off excess ATF with oil extractor V.A.G 1358 A and oil suction probe 1358/A 1.
Check ATF level again at test temperature.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.10.05 07:18
|
|
|
Tänud. Endiselt oleks tarvis probleemile lahendust. Sellekohaseid teemasid on tohutult, kuid ükski ei anna neist vajalikku infot. Sellelt tulenevalt
ka konkreetsed küsimused:
Mismoodi ilma vardata variandil õlitaset kontrollitakse?
Millised on automaatkasti õli vahetamiseks pädevad kohad?
Soovitatud on:
1. Taket (ei õnnestu ühendust saada)
2. Konmar auto (ei tee sellist tööd)
3. ?
Hea meelega teeks ise sellise töö ära, kuid probleemiks ongi vaid õlitaseme määramine. Koguse järgi õli valamine pole nagu päris õige ikkagi ...
On äkki kellelgi sobivat õlivarrast laenata?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 26.10.05 08:04
|
|
|
Rain Aava OÜ Arupost lubas lahkesti et tooks kastispetsialisti enda juurde kohale kui kasti-asjadega vaja tegeleda. Uuri sealt.
Revalis lasin enda kasti taset kontrollida, tööraha võeti 0,5 tunni eest, miski 250 kanti.
|
|
|
kama2
huviline
Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.05 08:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tänud. Endiselt oleks tarvis probleemile lahendust. Sellekohaseid teemasid on tohutult, kuid ükski ei anna neist vajalikku infot. Sellelt tulenevalt
ka konkreetsed küsimused:
Mismoodi ilma vardata variandil õlitaset kontrollitakse?
Millised on automaatkasti õli vahetamiseks pädevad kohad?
Soovitatud on:
1. Taket (ei õnnestu ühendust saada)
2. Konmar auto (ei tee sellist tööd)
3. ?
Hea meelega teeks ise sellise töö ära, kuid probleemiks ongi vaid õlitaseme määramine. Koguse järgi õli valamine pole nagu päris õige ikkagi ...
On äkki kellelgi sobivat õlivarrast laenata? |
Eelkõige tee selgeks mis kast Sinul peal on. Selle leiad kasti küljes, kui alt vaadata, selline must-valge alumiinium plekk. Ilma selleta Sinu
küsimusest pole kasu, ei varda, ei protseduuri osas. Minu kastil CRD (ZFHP18FLE) pole mingit varrast vaja...
Muidu Sinu küsimus - kas kellegil on sobivat varrast, ma vastan Sulle, et on Mosse oma, kas sobib ? Sobivat millele ????
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.10.05 09:22
|
|
|
Kasti tähist olen üritanud selgitada, kuid infot selle kohta pole ei tagavararatta pesas, ega mujal. Nii palju sain targemaks, et audil kaste kahte
sorti, audi omad ja mingid muud (zf), ilmselt siis see sama mis hr. kama2 masinal. Alt neljakandilise kaanega, kaan nurkadest nelja poldiga.
Ma ei suuda aru saada miks üks lihtne asi aetakse nii salapäraselt keeruliseks, oleks varras sees (kuuldavasti enamustel siiski ongi) poleks asjaga
mingit probleemi.
Mõtlesin lahendada probleemi sel moel, et praegune õlitase fikseerida mingi muu varda abil ja siis sama kogus sisse valada, kuid point ongi selles, et
ma pole sugugi kindel, et praegugi õige kogus õli sees on.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
MgM
huviline
Registreerunud 02.08.04
Asukoht: Pärnumaa/Pärnu/Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Yamu R6
|
postitati 26.10.05 09:54
|
|
|
see teema kõlab nagu blondiini anekdoot, et vaja pikemat õlivarrast, vana ei ulatu enam õlini!
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 26.10.05 11:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Võib pakkuda ka mõistliku hinnaga pädevat kohta sellise töö tegemiseks. Forsi pakutav u 500.- ainult töö eest tundub kuidagi ülemäära palju olevat.
|
Aga mis see mõistlik hind oleks? 50EEKi? Vaadates autoremondivirmade tunnihindeid ei usu küll, et keegi viitsiks vaevuma suurusjärk väiksema
rahanumbri eest seda tööd tegema.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.10.05 13:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reix
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Võib pakkuda ka mõistliku hinnaga pädevat kohta sellise töö tegemiseks. Forsi pakutav u 500.- ainult töö eest tundub kuidagi ülemäära palju olevat.
|
Aga mis see mõistlik hind oleks? 50EEKi? Vaadates autoremondivirmade tunnihindeid ei usu küll, et keegi viitsiks vaevuma suurusjärk väiksema
rahanumbri eest seda tööd tegema. |
Kuna töö on vägagi võrreldav mootoriõli vahetusega siis võiks ka hind olla sealkandis. Üle tunni kohe kuidagi selle peale ei kulu. Hea meelega teeks
sellised väikseid asju ise... aga mõõtevarras puudu.
Nii palju olen nüüdseks targemaks saanud, et märjamaal saab õli vahetada küll, töörahaks küsitakse mõistlik summa... aga kas tõesti siis Tallinnas
keegi sellist asja ei viitsi teha?!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ando
huviline
Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.
|
postitati 26.10.05 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kama2
Huvitav, minu teada õlivahetusel peaks väljavoolama Autodata järgi 2,75 l. See tähendaks, et sama palju peab ka sisse kallama. Mis kastiga tegu on
?
Endal on CRD kast (ZFHP18FLE). Muidu oli plaan sama moodi ära vahetada. DIA küsib 1500 EEK vahetuse eest | Olin ka
algul segaduses selle Autodata andmete pärast aga kui enne oli 4 liitrit sees ja ei juhtunud midagi halba siis miks peaks nüüdki midagi juhtuma? Ps
kast on CDS ja õlifilter ei ole see pressitud papp vaid plastmass torbik milles paberelement sees. Aaves maksab see filter natuke üle 900 eeki.
Muideks pärast õlivahetust olen sõitnud umbes 25000 km.
|
|
|
kama2
huviline
Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.05 19:27
|
|
|
Ega ei saagi midagi halba juhtuda, kui voolas 4 l. välja, siis peab ka sama palju sisse minema. Siis ikka Autodata peksab segast. Minu kasti filtri
hinnaks pakuti samuti üle 900 EEK. Eks peab ikka ära vahetama 
|
|
|
ando
huviline
Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.
|
postitati 26.10.05 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kama2
Ega ei saagi midagi halba juhtuda, kui voolas 4 l. välja, siis peab ka sama palju sisse minema. Siis ikka Autodata peksab segast. Minu kasti filtri
hinnaks pakuti samuti üle 900 EEK. Eks peab ikka ära vahetama
| Uurisin praegu CRD kk kohta ja tekkis küsimus kas sa vaatasid ikka õieti CRD. Audi kataloog ei anna sellist tüüpi. Mis audiga tegu?
|
|
|
kama2
huviline
Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.05 19:46
|
|
|
On ikka olemas 
Audi A6/Avant 96 ABC mootor CRD kast 4A CK W9 W9. Seda näitab nii Autodata, kui ka Elsa, ja isegi VAG-COM loeb seda otse auto pealt, ja lisaks sellele
on ka kasti küljes vastav birka olemas
|
|
|
ando
huviline
Registreerunud 24.10.05
Asukoht: L-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: 3 x Touareq; Chevy M1008 6,2d.
|
postitati 26.10.05 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kama2
On ikka olemas 
Audi A6/Avant 96 ABC mootor CRD kast 4A CK W9 W9. Seda näitab nii Autodata, Kui ka Elsa, ja isegi VAG-COM loeb seda otse auto pealt, ja lisaks sellele
on ka kasti küljes vastav birka olemas | Leidsin Su kasti üles. SORRI täitsa olemas ja näeb samasugune välja nagu CDS. Kui ma oleks
enda kk 2,7l õli pannud poleks see kogus vist õlifiltritki ära katnud
|
|
|