Deprecated: Implicit conversion from float 130809.00000000001 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - kiige puksid
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: kiige puksid (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2198)
Janek alias Karlsson
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Tallinn, Võru, Tartu, Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Oli Audi B4

postitati 04.07.03 08:01 Tsiteeri
kiige puksid



Probleem sellest, et iga poole aasta tagant on vaja vahetada kiige pukse... kasutan küll B varuosa kuid ka originaal oleks mõeldav (hinnavahe 45 eeku) samas B varuosa saab ise piagaldada kuid originaali jaoks on vaja nn surujat mis suruks puksi oma kohale... olen otsinud teenindust võrust, tartust ja ka tallinnast kuid pole seda surujat kellegil... tegemist on audi b4 91 a omaga... originaal puksil on puksi lõpus kummikaelus mis pikendab puksi eluiga ja seda niisama lihtsalt sinna sisse ei punnita.. oskab keegi nõu anda vms ..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.03 08:09 Tsiteeri


Seda pressi(surujat) pole sul endal väga raske teha. Võtad keermelati, paraja pikkusega toru (puksist tiba suurema läbimõõduga), puksi suurune jämeda seinaga seib, mõlemale poole mutikad(ühe poole stoperdad) ja ongi valmis. Kauri(quattro) laenab sulle kindlasti seda posla-maslat ka mida "libestuseks" vahele siristada!
Terv, Maku!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jasak
huviline



Registreerunud 27.03.03
Kasutaja on eemal

Auto: siit ilmast lahkunud B4Q

postitati 04.07.03 14:18 Tsiteeri


huvitav mis tampi see masin saab siis??..iga poole aasta tagant???ülla-ülla...
paigalduse viga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 04.07.03 14:36 Tsiteeri


kiigepuksid tuleb kinni pingutada siis kui auto ratastel seisab, muidu hävivadki kiiremini. kui paljud autoremontijad seda teavad on iseasi.....kahjuks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ViGeL
huviline



Registreerunud 18.05.03
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: ------------

postitati 04.07.03 16:40 Tsiteeri


Mismoodi kinni pingutada, lihtsalt keerad mutrid üle või?


(?)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 04.07.03 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ViGeL
Mismoodi kinni pingutada, lihtsalt keerad mutrid üle või?


kinni tähendab kinni.
Siin juhiti tähelepanu lissalt sellele et kui kuskil servises neid asju tehakse siis parim on seda teha kahekäpalisel tõstukil ja reeglina siis keerataksegi sul seal põhjaall kõik õõtsad ja asjad kinni ja lastakse auto vastu maad,mille tulemusena on su puksid juba konkreetselt väändes.Nüüd aitab veel paarist kaapekast ja mõnest kõvemast lohust kus amordid pea põhja jooksevad ja võidki oma uued puksid maha kanda.
Ühesõnaga kui vahetad õõtsapukse,siis tõstukil viskad lissalt poldid sisse ja mutrid sinna otsa.Siis lased auto maha ja liigutad kuskile kanalile kus keerad asjad alles kinni,nii säästad oma vedrustust ja pukse ja oled kindel et asjad ka kestavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Janek alias Karlsson
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Tallinn, Võru, Tartu, Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Oli Audi B4

postitati 07.07.03 06:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jasak
huvitav mis tampi see masin saab siis??..iga poole aasta tagant???ülla-ülla...
paigalduse viga!


ma ei tea kas just tampi kuid sõitmist ikka on ... nii tallinna auklikel asfaltteedl kui ka võrumaa kruusateedel... ja b varuosa eluiga ongi ca pool aastat (muidugi ka kauem kui vähe sõitu on) ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 07.07.03 07:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Janek alias Karlsson
Tsitaat:
Esialgne postitaja jasak
huvitav mis tampi see masin saab siis??..iga poole aasta tagant???ülla-ülla...
paigalduse viga!


ma ei tea kas just tampi kuid sõitmist ikka on ... nii tallinna auklikel asfaltteedl kui ka võrumaa kruusateedel... ja b varuosa eluiga ongi ca pool aastat (muidugi ka kauem kui vähe sõitu on) ...


Ise sõitsin eelmise autoga peale vahetust 100000km ja ilmselt sõidab teisel omanikul veel samapalju(kui kere ära ei mädane vahepeal), B-kat puksid pole ka päris kustukummist tehtud, seega jääb variant- paigalgusviga, mida kõik eelnevad on ka õelnud:mad::mad::mad:


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.6% - SQL: 68.4%]