ants12
huviline
Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal
Auto: 80q GTE
|
postitati 24.09.05 07:13
|
|
|
3B saaled
hakkasin mootorit kokku panema,aga siis tuli välja et ei saa aru kumb on alumine, kumb ülemine saale.jutt siis kepsusaaledest.tellides on nad
eraldi,kuna aga sain nad tuttava kaudu siis,ei tea küll kumb kumb on.
väliselt ei tee neil minu meelest küll vahet.
äkki keegi oksab siis aidata.
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 24.09.05 09:30
|
|
|
Ülemistel on koodi lõpus B
AUDI - Another Useless Deutche Invention
|
|
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
postitati 24.09.05 09:33
|
|
|
kas mitte ülemistel saaledel pole mitte auk sees.endal sai vahetatud kaks kuud tagasi kuid ei mäleta täpselt.
|
|
|
ants12
huviline
Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal
Auto: 80q GTE
|
postitati 24.09.05 16:20
|
|
|
vat selle augu teooria peale läksin ma ka välja, aga tuli välja hoopis et mõlemal poolel täpselt samasugused augud.
|
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
postitati 24.09.05 19:05
|
|
|
uurisin asja.sellel pole vahet,kumb on ülemine kumb alumine.vaata ainult et saaledel need väiksed nagad valesti ei lähe.muidu tõmbab saale ringi.
|
|
|
ants12
huviline
Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal
Auto: 80q GTE
|
postitati 25.09.05 05:39
|
|
|
aga miks nad siis eraldi tellida tuleb ja miks nad eraldi hinnaga on?
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 25.09.05 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airwolf
uurisin asja.sellel pole vahet,kumb on ülemine kumb alumine.vaata ainult et saaledel need väiksed nagad valesti ei lähe.muidu tõmbab saale ringi. |
Vaidleks sellele väitele veidike vastu.
Nimelt on saalede materjal erinev ja seega on üks neits tugevam.
Aga kumbapidi tuleb panna ei tea.
Kui Lynx-i autol vahetasin siis sai need kõik ritta laotud ning pinna värvi ja koodi järgi vaadataud.
Üks saale on tumedam ja teine on heledam.
Millegi pärast on nagu meeles, et tumedam läks üles ja heledam alla ( või muidugi eksida ).
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 25.09.05 06:44
|
|
|
Tugevama friktsionnmaterjaliga saale käib ülemisele poolele, nõrgem ( tihti õlikanaliga ) käib alla.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 25.09.05 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tugevama friktsionnmaterjaliga saale käib ülemisele poolele, nõrgem ( tihti õlikanaliga ) käib alla. |
Tavaliselt on ülemine on jah tugevam, et SPUTTER, kuid originaal saalel seda kirjas pole. ADU omadel juba on, kuid kui autot kasutatakse tihti ca. red
line, siis soovitatakse nii ülesse, kui alla mõlemad sputterid panna.
"Product longevity through sputter coating technology. The most resistant bearing material in the world is produced with this coating technology
series. The sputter process gives the highest resistance to wear and fatigue. Glyco products are designed for optimal performance in high-powered
engines. Current vehicle applications include Audi, BMW, DaimlerChrysler, Opel, Peugeot and Volkswagen -- plus many others".
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 25.09.05 11:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tugevama friktsionnmaterjaliga saale käib ülemisele poolele, nõrgem ( tihti õlikanaliga ) käib alla. |
Aga antud isendil käib ülesse kohe kindlasti auguga st. õlikanaliga, mille kaudu õlitatakse kepsu ülemist otsa.
|
|
|
airwolf
huviline
Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a
|
postitati 25.09.05 13:32
|
|
|
kui mina ostsin originaal saaled,siis olid nad küll kõik reas nagu linnukesed õrrel.uurisin ka mis ja kuidas pidi.öeldi,et pole vahet.auto käib ka
siiani ilusti.
|
|
|
ants12
huviline
Registreerunud 27.03.04
Asukoht: otepää
Kasutaja on eemal
Auto: 80q GTE
|
postitati 25.09.05 16:01
|
|
|
Tsitaat: |
Aga antud isendil käib ülesse kohe kindlasti auguga st. õlikanaliga, mille kaudu õlitatakse kepsu ülemist otsa.
|
antud saaled on mõlemad kanaliga,selles osas neil vahet pole.
kui saaled teisipidi pöörata siis on jah materjali värvuse erinevus,ühed on sama värvi, mis on töö pool(see mis vastu väntvõlli on),teised on sellised
n.ö. metallse värvusega-ehk ka tugevam eeldan?
see B lõppu saalede koodis vaatasin ka järgi,ühed on jah B lõpuga,aga kas värvuse ja koodi vahel seos ka on, seda ei tea hetkel, aga eks uurin.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 25.09.05 16:11
|
|
|
kollakas/violetne ülesse ja tavaline kollakas alla.
End of story 
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|