ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.09.05 19:08
|
|
|
Mis asi on EDS?
Kapoti all tuulates jäi abs'i karbil silma "abs / eds".
Mida selline lühend tähendab?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.05 19:13
|
|
|
EDS ehk Elektronische Differential Spree absi küljes peaks olema veojõukontroll.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 23.09.05 19:16
|
|
|
See peaks olema elektrooniline differentsiaali lukusti, sõna otseses mõttes siis. Tegemist pole tavapärase difrilukuga, vaid kasutatakse ära ABS
süsteemi ning suunatakse pidurijõud tyhjalt pöörlevale rattale, võrdsustades niiviisi sama telje erinevate rataste pöörlemiskiirusi. Toimib kiirustel
kuni 80 km/h vist.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 23.09.05 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ummi-
EDS ehk Elektronische Differential Spree absi küljes peaks olema veojõukontroll. |
OK, aga mismoodi see asi toimima peaks? Saan aru, et rattaid pidurdades, siis ainult mingi teatud kiiruseni? See on siis mõeldud talvel kohaltvõtu
hõlbustamiseks?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.05 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat: | Algselt postitas: -ummi-
EDS ehk Elektronische Differential Spree absi küljes peaks olema veojõukontroll. |
OK, aga mismoodi see asi toimima peaks? Saan aru, et rattaid pidurdades, siis ainult mingi teatud kiiruseni? See on siis mõeldud talvel kohaltvõtu
hõlbustamiseks? |
Peaks toimima kiirusel kuni 40km/h.Toimib nii et kui üks ratas hakkab teistest kiiremini ringi käima sisi seda pidurdatakse elektoonniliselt ning jõud
läheb teisele rattale.Talvel lume ja jää peal teeb see EDS ikka korralikult häält kui rohkem vajutada
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 23.09.05 19:20
|
|
|
Mitte ainult talvel,see hakkab tööle kohe nigu üks ratas hakkab kiiremini puksima kui teine.
Tihtipeale on kuulda ka abs-i ragistamist ja seda päris korralikult.Point on selles et kiiremini pöörlev ratas pidurdatakse lihtsalt kinni.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 23.09.05 20:49
|
|
|
Ja asi on tõhus, kuivõrd esiveolise auto puhul "tõhusast" kohaltvõtust rääkida saab, oma eelmisel autol oli selline haruldus ja ma olin rahul,
natukene segadust tekitab jäärajal kurvides, kuid sellega harjub ära. Ei täheldanud küll, et mingi konkreetse kiiruseni toiminud oleks, st. kui juba
kaks ratast ringi käima hakkasid siis ikka lõpuni. Ja nagu Q ütles, reageerib koheselt. Ja toimetab ta jah "läbi" ABS´i
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
|