spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 30.06.03 09:53
|
|
|
A100 2,8 Q autom. '94 ei kiirenda...
terw
Oskab keegi äkki kommenteerida, kas see ongi normaalne nähtus, et esiveoline 2,8 kiirendab TUNDUVALT paremini kui Q 2,8? mõlemad autom kastiga, Q oli
aint 2a uuem! mõlemal nagu kõik korras...
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 30.06.03 11:05
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja spcvnd
terw
Oskab keegi äkki kommenteerida, kas see ongi normaalne nähtus, et esiveoline 2,8 kiirendab TUNDUVALT paremini kui Q 2,8? mõlemad autom kastiga, Q oli
aint 2a uuem! mõlemal nagu kõik korras... |
oled sa neid kiirendusi kuidagi mõõtnud kah (nt kellaga või neid autosid joonele pannes) või on tegu ainult tunde järgi hindamisega?
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 30.06.03 12:08
|
|
|
panime joonele A6 2.8q avant ja 2.3 coupe fwd - A6 sai põske.
kaaluvahe üks oluline faktor, ja q puhul kaob päris palju jõudu ka ülekannetesse.
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 30.06.03 13:16
|
|
|
joonele pannes, jõhkralt sai lutti, pealegi mnt'l mööda sõita kah võimatu.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 30.06.03 13:24
|
|
|
Otsi tabeliandmed kiirenduse kohta välja ja siis mõõda aeg ära (kas on ~sama). Sealt saad kõige parema ettekujutuse selle kohta, kas kõik on nii nagu
peab. Kipub vist nii olema, et Q-l mingi 0,5 sek-i tabeli järgi kehvem aeg tavaliselt, seda muidugi juhul, kui fwd-l väga hea haakuvus...ja alla 250
hp
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 30.06.03 16:20
|
|
|
ntx selle vastu ei ole võimalik vaielda.
Kui võtame stock 200,üks oleks q ja teine fwd,siis q saab raudselt lutti,kuna just nagu enne sai mainitud kaob ikkagi tagasilda märkimisväärne jõud
ära.
Kahju kuid nii see juba on
|
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 30.06.03 16:22
|
|
|
keegi pole veel siiamaani rääkinud auto korrasolekust konkreetsemalt...
kas lihtsalt jõudu pole või mootor jõurab, aga edasi ei lähe? milline on kütusekulu?
tehaseandmed siis:
128kw fwd aut.
0-80 7,4
0-100 10.5
128kw q aut:
0-80 8.1
0-100 11.6
imekombel on näiteks 2.8 manual 0-100 kiirendus sama nii fwd kui q, 9.3sek
äkki teine masin on paljuklapiline 142kw
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 30.06.03 16:40
|
|
|
See vahe ei tohiks suur olla, sest Q-l on agelasem Ülekanne, mis kompenseerib veerekadu ja parandab kiirendust (sellest tuleb ka kütusekulu vase
esiveo ja Q vahel
Toomas
|
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 30.06.03 19:42
|
|
|
Omalt poolt võin niipalju öelda.et panime joonele minu 2,8q ja2,3fwd mõlemad coupeed tulemus oli,et 2.3 jäi tugevalt maha.
|
|
|
spcvnd
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6Q
|
postitati 01.07.03 08:02
|
|
|
natuke täpsustan siis veel, Q'l on eemaldatud kat, küünlaid ple vahetatud, filtreid ple vahetatud, õlisid vist ka mitte! tegelt
tavalisel olid kõik hooldused tehtud ja ideaalses korras!
see vist isegi seletab ära mix selline vahe...
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.03 11:40
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja oleeev
Omalt poolt võin niipalju öelda.et panime joonele minu 2,8q ja2,3fwd mõlemad coupeed tulemus oli,et 2.3 jäi tugevalt maha. |
Sel juhul nagu peakski jääma... sest sinul on ikka ca 25KW enam kui teisel... muidugi kui see 2,3 DOCH ei olnud? sel juhul oleks KW enamvähem sama
palju olnud.
|
|
|
|