Pitka
huviline
Registreerunud 10.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant 2,6 '92 man FWD
|
postitati 17.09.05 13:44
|
|
|
Vedrustus
Kuna otsides ei leidnud piisavalt infot ja endal seisab ees amortide ja vedrude vahetus, sooviks teada millise firma toodangut eelistada. Kas on
mõtet osta kallimad, mis kestavad kaua või on mõtekam osta mingid odavamad mis kestavad küll vähem, sama raha eest saad neid topelt.
mida veel vaadata ja vahetada peale vedrude ja amortide?
Autoks endal Audi 100 avant 2,6 '92a esisilla vedu, mida sellele autole alla panna. Tahaks midagi originaali lähedast, natuke kõrgemat võibolla.
Ette Tänades, Pitka
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.09.05 16:44
|
|
|
1k eest võin sulle selliseid kasutatud originaalvedrusid pakkuda.
|
|
|
Pitka
huviline
Registreerunud 10.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant 2,6 '92 man FWD
|
postitati 19.09.05 20:29
|
|
|
Mul on nüüd lisaks õõtsumisele tekkinud õrn kolin paremal pool esisillas, tugev raputus kurvides ja aukudest läbi sõites viskaks auto nagu esisilda
külje peale. Millest see võiks tulla
PS Mida arvata Bilstein gaasiamortidest.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 20.09.05 05:28
|
|
|
Bilstein on igati ok amortisaator, soovitan, endal kogemus olemas. Sillas kolin, ilmselt on arniir/rooliots/poolraamipuks vms väsinud, lase
sillastendis kontrollida, kui endal mõistus üle ei käi.
Sachs, Boge, Koni, Monroe - samuti head gaasiamortisaatorite tootjad.
Endal just eelpool mainitud kaubamärkidega kogemus olemas, nüüd veel ABT coilidki proovitud.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 20.09.05 05:50
|
|
|
A mida KYB gaasikas endast kujutab?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 20.09.05 05:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
A mida KYB gaasikas endast kujutab? |
Ei soovita ka vaenlasele
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 20.09.05 07:16
|
|
|
A sul pole ju KYB-iga kogemust, küla pealt kuulsid?
|
|
|
Pitka
huviline
Registreerunud 10.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant 2,6 '92 man FWD
|
postitati 20.09.05 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Sillas kolin, ilmselt on arniir/rooliots/poolraamipuks vms väsinud, lase sillastendis kontrollida, kui endal mõistus üle ei käi.
|
Küll see mõistus ka üle käima hakkab kui keegi seletaks paari sõnaga kuidas?
Ma polnud ennem ka oma V6-l hammasrihma vahetanud .
|
|
|
Pitka
huviline
Registreerunud 10.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant 2,6 '92 man FWD
|
postitati 20.09.05 07:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
A sul pole ju KYB-iga kogemust, küla pealt kuulsid? |
Uuri natuke netist, ainukesed KYB-id mida tasub panna olid vist mingid AGX seeriast.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 20.09.05 08:07
|
|
|
Sillastendil on mõtet siis kui auto ostad ja tahad ülevaatuspunktis käimisega kiiret ülevaadet saada. Autot parandada tasub ikka kvalifitseeritud ja
kogenud lukksepa juures. Sillastendis leitakse üles kõige kulunum/väsinum detail, see annab aga tavaliselt nii suure lõtku sisse, et teised vähem kuid
samuti üle lubatud tolerantsi kulunud komponendid jäävad tähelepanuta ...
Võib-olla panin midagi mööda ja tänapäevall on sillastend ka remondimeestel ;-)))))
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 20.09.05 08:09
|
|
|
Mis seal ikka, kang kätte, rattad maast lahti ja kangutama alumisi õõtshoobasid, poolraami, rooliotsasid, ei ole seal midagi keerulist, kui said
hakkama hammasrihma vahetusega, siis sillaosa on selle kõrval kordades lihtsam tööprotsess.
|
|
|
Pitka
huviline
Registreerunud 10.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant 2,6 '92 man FWD
|
postitati 21.09.05 15:45
|
|
|
Sai nüüd amordid ära tellitud, kuid nüüd tahaks teada, mida vahetamisel kindlasti silmas pidada ja äkki on mõni hea nipp, lihtsamaks vahetamiseks?
Samas on mul väike segadus sellest et kas vedrusi peaks ka koos amaortidega vahetama, kuna arvamused jagunevad kaheks, ei oska ma seisukohta
võtta?
PS loks sai ka leitud (parem amort oli lahti)
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 21.09.05 18:31
|
|
|
ei hakanud uut teemat tegema kuna porbleem sama- rihmavahetus traktoril tehtud ,nüüd vaja kolinaid hakata ravima,puksid vahetatud ja ees ootavad
amordid- küsimus oleks siis selline et kas õliamorte tasub panna kuna sõidan väga palju kruusateid ja väiksemaid asfaldi otsi ja kas isetegemine on
mõeldav a la 27 võti ja kuvalda
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 22.09.05 07:10
|
|
|
Ma kasutan ka ees õliamorte, vahest tuleb kulgeda ka kruusateidpidi.Ega ta nii ongi et vedruvahelt keerad väiksemat sorti torutangidega amorditopsi
lahti ja ülevalt saad amordi kätte,vana välja ja uus sisse ja vaima.
|
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 23.09.05 15:47
|
|
|
ahsooh,siis ei tohiks keeruline olla see lugu, peaks kodus tehtud saama küll, ainult selle ülemise suure mutriga võib jama tulla et lahti saada või
tuleb ta lihtsalt koos selle puksiga küljest ärr võtta ja kruustangide vahel lahti kakkuda
|
|
|
Pitka
huviline
Registreerunud 10.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant 2,6 '92 man FWD
|
postitati 23.09.05 21:03
|
|
|
Sai endal ka ära vahetatud, polnud rasket midagi paari koha peal oli lihtsalt rohkem mõtlemist kuna oli vaja spets võtmeid. Esimeste jaoks sobivad
muidu väga hästi Jan-kos poolt mainitud torutangid ja tagumiste jaoks oli vaja 17 toruvõtit ja sinna sisse mahtuvad 7 toruvõtit. mis tuleb natukene
lapikuks lüüa.
Kindlasti on vaja ka vedruklambreid et tagumisi amorte vahetada.
Minul läks amortide vahetusega kuskil 3-4 tundi kuna olin ööläbi magamata ja vahetasin ka kummikaitsmed ära, mida ma natukene täiendasin
|
|
|