| Tsitaat: | Algselt postitas: traksid
Tere
Autoks 2010a Audi A6 C6 avant õhkvedrustusel.
Autol lekkis parem esimene õhupadi märkimisväärselt ja esiosa vajus paari tunniga alla, peale mida sai õhkamort ära vahetada uue vastu. Peale vahetust
vajub päeva-kahega auto esiosa ikkagist alla.
Nagu jutust aru sain, pole mehaaniku poolt muud tehtud peale varuosa asenduse ja visuaalse vaatluse, et esiosa alla ei vaju, ehk arvutit järgi ei
pandud ja adaptatsiooni pole tehtud.
Ainuke asi, mida kontrolliti oli, et auto jääti sirge töökoja betoonpõranda peale terveks ööks seisma, pandi teibid mõõtmiseks auto külge ja jääti
vedrustus "Jacking Mode" peale.
Töökojas väidetavalt auto esiosa alla ei vajunud. Minul maja ees, kus tegin sama testi (maapind asfalteeritud, kuid mitte sirge) vajus auto esiosa ka
pärast "Jacking mode" peale jätmist järgmiseks päevaks ikka alla. Juhi poolne (vana) padi kontrollitud ja lekkeid ei ole.
Minu talupoja mõistus ütleb, et autole tuleb ju uus õhkamort tutvustada või ongi asi nii lihtne, et vahetad katkise detaili välja uue vastu ja ei
mingit arvutiga jamamaist? Ehk targemad oskavad aidata? |
Mis tootja osa paigaldati ja kas ikka tervenisti või ainult padi?
Üleval peab püsima ka ilma arvutita. Vigased varuosad on viimase aja normaalsus, topelt tööd ei taha keegi korvata.
|
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured, läbisõit jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara ja 18+a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|