Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B9 AdBlue teemal (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1213)
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.25 18:37 Tsiteeri
Audi A4 B9 AdBlue teemal



Niisiis me uhiuus pruugitud A4 alustas kohe üllatustega. Kõigepealt jamps EGR jahutiga, siis läks lolliks kliima, mis ei suutnud vahet teha, millal õhku siseringluse peal hoia ja millal mitte ning paar päeva peale eelmiste remonti andis otsad AdBlue pump. See viimane justkui lõplik piisk ja eelmiste kõrval ka oluliselt kallim mure ( uus pump saada vaid originaalis @1576€ + vahetus). See auto hinnast juba rohkem kui 10%

Kas ja mis lahendused on kaasfoorumlased antud teemadega kasutusele võtnud? AdBlue delete + stage1 chip?
Kasutatud pump?
Või siiski kõige kiuste uue pumba lasknud paigaldada?

Tundub justkui tiksuv aegpomm ja üllatus, mis nüüd järgmiseks otsad annab.

(Sõiduk 2018, kontrollitud ls 176tkm)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 08.02.25 22:47 Tsiteeri


Ma laseks AdBlue süsteemi välja programmeerida, ühekordne kulu (mõned sotid) ja asi unustatud, ei pea rohkem tankima AdBlue'd. Kuniks tekib tagasikutsumise kampaania, siis tuleb softi uuesti üle kirjutada. Tasub mainida uuele omanikule, kui on välja programmeeritud. Vaadates, kui paljudel probleeme tekkinud selle süsteemiga, tundub, et see ei kesta siinses kliimas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 09.02.25 17:11 Tsiteeri


Natuke rumal küsimus aga kas ülevaatusel ei teki siis probleeme?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 09.02.25 17:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Natuke rumal küsimus aga kas ülevaatusel ei teki siis probleeme?

Praeguse seisuga igatahes mitte (nagu ka ei teki siiani probleeme välja kirjutatud EGR-ide ega DPF-dega), vähemalt seni, kuni heitgaasid on normi piires.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.02.25 14:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Natuke rumal küsimus aga kas ülevaatusel ei teki siis probleeme?

AdBluega ei teki mitte kunagi ülevaatusel probleeme, kui on korrektselt välja kodeeritud, kuna on täiesti võimatu testida ülevaatuse raames autopõhiselt.

Selleks on laborit ja dünostendi vaja ning ilmselgelt ei hakata mitte kunagi ühelgi ülevaatusel igat autot dünostendi peal heitgaasianalüsaatorist läbi laskma koormuse all.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ott_S
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B9

postitati 12.02.25 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Niisiis me uhiuus pruugitud A4 alustas kohe üllatustega. Kõigepealt jamps EGR jahutiga, siis läks lolliks kliima, mis ei suutnud vahet teha, millal õhku siseringluse peal hoia ja millal mitte ning paar päeva peale eelmiste remonti andis otsad AdBlue pump. See viimane justkui lõplik piisk ja eelmiste kõrval ka oluliselt kallim mure ( uus pump saada vaid originaalis @1576€ + vahetus). See auto hinnast juba rohkem kui 10%

Kas ja mis lahendused on kaasfoorumlased antud teemadega kasutusele võtnud? AdBlue delete + stage1 chip?
Kasutatud pump?
Või siiski kõige kiuste uue pumba lasknud paigaldada?

Tundub justkui tiksuv aegpomm ja üllatus, mis nüüd järgmiseks otsad annab.

(Sõiduk 2018, kontrollitud ls 176tkm)


Sellega on jah VAG grupil see jama, et nii pump kui paak on ühes tükis. Ise olen nüüd 3nda B9 peal kuna kere meeldib nagu ka kõik muu.
Kõigil kolmel on olnud AdBlue viga mingi hetk varem või hiljem ja seda hoolimata läbisõidust. Teisel autol sai see lihtsalt välja kirjutatud kuna miski muu ei aidanud. Esimesel ja kolmandal õnnestus veast lahti saada nii, et tankisin nö lonksu haaval kuni miski seal paagis lahti liikuma sai uuesti. Võib ka puhtalt olla joppamise teema minu puhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Ott_S
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B9

postitati 13.02.25 13:54 Tsiteeri


Ja nagu tellitud, täna lõi sama vea ette....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 01.03.25 15:59 Tsiteeri


Müügil ka ad blue nn vedeldid, pole proovinud aidanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.25 18:25 Tsiteeri


Vedelik pumbaprobleemide vastu ju ei aita?
Ega muude mehaaniliste probleemide vastu :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 09.03.25 10:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Vedelik pumbaprobleemide vastu ju ei aita?
Ega muude mehaaniliste probleemide vastu :o

Pigem nagu üldiselt selle adblue teemat et kogu süsteem ühestükis, see pole ainult vagi teema. Aga mis tingib pumba rikke, mingid saded? Mul pihustiga teema ja on soovitatud tahkumise vastu lisavedeliku kasutada. Ei kristalliseeru pihustis, paagis ... ka pumba tööd kergendab? Vähene sõit ja talvel korra külma ka saab. Kus tead et pump 100% kutu on? Andurid, kogu see elektroonika nii tundlik et vb vaid surve madalam ja viskab errori. Ma ei tea kui head diagnosti saab/ teinud oled. Ma valasin 100ml potsku paaki ära ja vaatama kas tuleb veel veateate (seni aegajal tuleb-läheb)

Ma ei ole mekaanik, lihtsalt teemasse sobilku jutu jätkuks mis keegi arvab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]