30Seconds
huviline
Registreerunud 05.02.25
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.25 16:24
|
|
|
Audi A4 B9 jõnksutab külmalt
Tere!
Selline mure, et oman 2017 aasta Audi A4, 2.0 diisel ja 110kw.
Autot olen hooldanud iga 20 tuhande järelt ja õlivahetus 10-15 tagant, vahetanud hooratta ja EGR jahtuti (suuremad tööd).
Aga autol on selline mure, et külmalt sõites ja "mäest alla" minnes pidurdades kohutavalt jõnksutab. Ehk siis kui sport-reziimil minna 2 käigu peale
ja nüüd tuleb ristmik, enne seda on kergelt mäest alla, pidurdades jõnksutab, nagu pooks kinni, aga midagi ei juhtu. Samas sooja mootoriga pole
märganud midagi sellist. Töökojas kahjuks pole osatud selle kohta midagi öelda. Aga DSG kast on proovisõidul öeldud, et on täitsa OK (auto läbisõit
üle 250 tuhande).
Miks siit küsin? Äkki kellelgi on sarnane kogemus ja oskab öelda, kes oskaks korda teha. Olen muret mitmele töökojale kurtnud. Aga üldiselt on neil
vist nii kiire, et vahetatakse jupp ära ja minnakse eluga edasi.
Elan linnast väljas ja tavaliselt üks ots on vähemalt 30-40km.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.02.25 15:40
|
|
|
Kus auto asub?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
fenchu
huviline
Registreerunud 11.02.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B9 TFSI Q
|
postitati 06.02.25 16:37
|
|
|
Kas DSG kastil on sidurit vahetatud mingil hetkel? Sellised jõnksutamise anomaaliad võivad olla ka kulunud siduri tundemärgiks
|
|
|
30Seconds
huviline
Registreerunud 05.02.25
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.25 20:52
|
|
|
30 min Tallinnast peamiselt. Aeg-ajalt satun teistesse linnadesse ka.
Selle siduri osas olen ka mõnelt inimeselt saanud noomida, et koos hoorattaga oleks pidanud vahetama ka siduri.
Kuna tegin töö esinduses (olin algaja ja esimene auto), siis ei osanud sellele tähelepanu pöörata.
Kui nüüd uuesti töö ette võtta, kas siis peaks ka uue hooratta panema, Kevvai kunagi ütles, et ta teeks selle töö 1500'ga ära.
Kuna tellisin endale uue auto ja see jõuab sügisel, siis tahaks selleks ajaks lahenduse saada. Ei soovi poolikut autot müüa. Kuigi paljude jaoks on
see ilmselt mingi väike nüanss, mida ei pane enamus tähele.
Kevvai sel korral ütles, et see asi pole nii hull (aasta tagasi). Aga probleem oli selles, et siis oli suvi ja väljas 30 kraadi sooja, siis läheb kast
kiirelt soojaks ja vigu väga ei märka/puuduvad.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.02.25 04:13
|
|
|
Kuu Viljandisse satud, võta ühendust. Ennegi neid ilusti sõitma pandud, sõltub muidugi asjaoludest.
Õli on vahetatud kastis viimati millal?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
30Seconds
huviline
Registreerunud 05.02.25
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.25 09:11
|
|
|
Viimane dsg kasti õlivahetus oli 43 tuhat km tagasi.
Olgu, siis tean arvestada.
|
|
|
Comic
huviline
Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw
|
postitati 07.02.25 09:22
|
|
|
Ma võin eksida aga minu B8-l oli sarnane probleem ja aitas käigukasti mehhatroonika vahetus Flamenkos 2.800 raha läks maksma.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 07.02.25 12:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Comic
Ma võin eksida aga minu B8-l oli sarnane probleem ja aitas käigukasti mehhatroonika vahetus Flamenkos 2.800 raha läks maksma. |
Kolmene diisel B8 on tiptronic kastiga, kahene diisel B9 on S-tronic (DSG) kastiga, seega neid ei saa mitte millegi poolest võrrelda.
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.25 12:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Tsitaat: | Algselt postitas: Comic
Ma võin eksida aga minu B8-l oli sarnane probleem ja aitas käigukasti mehhatroonika vahetus Flamenkos 2.800 raha läks maksma. |
Kolmene diisel B8 on tiptronic kastiga, kahene diisel B9 on S-tronic (DSG) kastiga, seega neid ei saa mitte millegi poolest võrrelda.
|
3.0TDIq B8 oli olenevalt aastast ja kilovatist kas 6HP või S-tronic.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 07.02.25 16:47
|
|
|
B8 S-tronic on DL501, mis on teada problemaatiline. B9 on uuem DL382.
|
|
|
|