Olen nüüd siis nii aus ja otsekohene kui üldse võimalik sellise küsimuse püstatuse juures. Kõige parem "aku kontroll" on külmema ilma tulek ise.
Igasugu "kontrollimine" on tegelikult lihtsalt raha tuulde pildumine.
Kui sõidukiga liigutakse peaaegu igapäevaselt ja aku saab rohkem kui 5min laadimist näha ja külmema ilmaga sõiduki käivitus on juba tuntavalt kehvem
ja starter ikka venib vaevaliseks, siis on mõistlik aku esimesel võimalusel ära vahetada/lasta vahetada. Seda enam kohesele vahetusele mõelda kui aku
vanust ei tea, või tema välimus hakkab dinosauruse tallanahka meenutama .
Ainult sedasi võib rahus talvele ja veel külmematele ilmadele vastu minna ja pole muret, et hommikul viimasel minutil kodust lahkumine lõppeb
sihtkohta tõsise hilinemisega jõudmisega ilma oma ratasteta.
|