Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B7 S line amordid ja vedrud (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 429)
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 05.11.24 09:06 Tsiteeri
A4 B7 S line amordid ja vedrud



S line Audidel on lühemad vedrud ja nii on auto madalam. Kui erinevad on aga S line Audi amordid tava või S/RS Audidest? On seal üldsegi mingit erinevust mõõtudes, jäikuses või milleski muus?

Minu teema püstitus tuleb, et leida 2007. aasta Audi B7 - le uued esimesed amordid. Milline on kogemus ja mida soovitate vaadata kui jätta tehase originaalid 8E0413031 kõrvale.

Foorumist leidsin kasutaja, kes pani alla Bilstein B8 amordid 24-119818. Tehase koodi järgi otsides sobivad ka Bilstein B6 24-119788 amordid.

https://www.monroe.com/ lehel on valida kolme erinevat toodet:
- for vehicles with sports suspension. lenght 1 485mm lenght 2 622;
- heavy duty suspensionlenght 1 486mm lenght 2 623;
- nn universaalne lenght 1 483mm lenght 2 623.

https://bilstein.com/ pakub kahte lahendust: B12 ja B6.



Mida võtta või jätta?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: Avant Q

postitati 06.11.24 10:07 Tsiteeri


Kas autol on S-line vedrustus või tavavedrustus? S-line kleepsud tagauste liistudel ei tähenda vedrustuse osas väga midagi, neid pandi ka ainult n.ö salongi s-line puhul.
Kas eesmärk on praegune vedrustus asendada samasugusega või paigaldada madalam vedrustus?

Lihtsustatult valiks bilsu B8 madalduse jaoks ja B6 tavavedrustuse jaoks. B12 on B8 amort + Eibachi madaldusvedru (minul oli odavam need eraldi osta B12 tellimise asemel).
Mul oli tehasest 1BE sport suspension (tavavedrustusest -10 mm kui õigesti mäletan) ja alla läks -30 mm Eibachi vedru, sellise komboga oli esiratastel silmaga nähtav õrn negative camber ja rehvid said siseküljelt varem otsa.

Kui plaan on lihtsalt esimesed amordid asendada, siis soovitaks uued jupid tellida sealt kus seda VIN-koodi põhjal teha saad ja endale meelepärane tootja valida.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 06.11.24 13:28 Tsiteeri


Auto tehasevedrustuse PR koodi saab teada auto andmelehelt, mille võib leida varuratta koopast ja/või tehase hooldusraamatu vahelt. 1BE võiks tähistada S-Line. 1BA on tavavedrustus. Veel on võimalikud variandid 1BV ja 1BR.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 06.11.24 14:59 Tsiteeri


mul on tehase 1BV -- Shock absorption/suspension, chassis: Sports suspension/shock absorption
otseselt madalamaks saada ei ole vaja. samuti ka mitte kõrgemaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 06.11.24 18:35 Tsiteeri


OK, paar asja võiks veel välja tuua - esisilla weight range. PR kood on 0JB kuni 0JQ. Ning kas nelja- või kuuesilindriline 0VG vs 0VH.

See varusakood, mille ise välja tõite, on ainult esimene osa sellest. Tervel koodil on ka suffiks, mida on terve plejaad ja mis sõltub neist kolmest PR-st.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 06.11.24 19:55 Tsiteeri


Kui jutt käib sellest samast 2.0TDI Q B7'mest mis vahepeal müügis oli, siis esivedrud peaks olema - 8E0411105EH (markeering roheline-valge-valge):
1BE = Sports suspension/shock absorption
0JH = Weight category front axle weight range 8

ja tagavedrud peaks olema - 8E0511115FM (markeering hall-pruun-pruun):
1BE = Sports suspension/shock absorption
0YK = Weight range 10 installation control only, no requirement forecast


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 07.11.24 06:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Kui jutt käib sellest samast 2.0TDI Q B7'mest mis vahepeal müügis oli, siis esivedrud peaks olema - 8E0411105EH (markeering roheline-valge-valge):
1BE = Sports suspension/shock absorption
0JH = Weight category front axle weight range 8

ja tagavedrud peaks olema - 8E0511115FM (markeering hall-pruun-pruun):
1BE = Sports suspension/shock absorption
0YK = Weight range 10 installation control only, no requirement forecast



Jah. See sama Audi*. PR koodid on just need samad. Õnnestus eile siis ka tehase amordi mõõdud saada: Length 1 [mm] 624.0 Length 2 [mm] 479.0

Seega on tervkliklik tehase tootekood minu S line B7 Audil
(11) 8E0413031DJ Gas shock absorber 2 PR:1BV+0JB 0JC,0JD,0JE 0JF,0JG,0JH

Tagasillas amortid
(14) 8E0513036T Gas shock absorberfor sports suspension rear 2 PR:1BE+4P2



*Manuaalkastiga diisel Q oli mõned korrad müügis. Otsest vajadust selleks ei olnud. Kuulasin turgu ja olin ka valmis autot müüma. Tehinguks aga ikkagi 2 aasta jooksul ei läinud. Järelikult müüsin üle ...
Samas on Audi minuga nüüd olnud kümme viimast aastat. Isiklik läbisõit sellel perioodil u130th km. Audi on nüüd 17.5-aastane. Nagu early youngtimer või nii



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]