1. See elekter seal on suht niisama nalja pärast, tegemist imeväikese akupakiga ja vähese võimsuselisaga (el. mootor väntvõlli otsas). Kui vaadata
kütusekulu koha pealt, siis tänu oluliselt suuremale kaalule sööb see pea kogu võidu ära. Tegemist ei ole sarnase hübriidiga, nagu nt. täis
regenereeriva pidurdamisega hübriidauto.
2. Erinevalt vanemast bitdi mootorist on seal lihtsalt üks vähe suurem turbo.
3. Üsna jõhker turbolag. Linnas ei ole kiirem, kui nt. 210kW variant.
4. AdBlue, DPF, 2 EGR-i ja muud rõõmud. Kui palju sa aastas sõidad, et sul on diislit vaja? Soovitaks soojalt sellest diislist mööda käia ja osta 55
Quattro 3.0 bens turbo. Käib igast asendist paremini edasi. Kui jõudu vähe, siis saab nii ainult tuuninguga kui ka turbo vahetusega sealt väga
lihtsalt meeletult jõudu juurde. Maanteel on reaalselt bensukas ökonoomsem, sest diisli kulule tuleb ADBlue kulu veel juurde liita.
|