Sai siis vahetatud see andur, G235 B1S1 enne turbot.
Remondijuhend käsebki sillatala alla lasta ja mootorkäpa ära võtta, DPF-i lahti lasta ja taha poole lükata. Mina sillatala ei puutunud, vaid lasin
roolilati alla rippu ja läbi tekkinud ruumi pääsesin andurini.
Kojameeste juurest tuleb "tulemüür" ära võtta, et saaks väljalasketorud lahti keerata ja eemaldada. DPF-i lasin lahti turbo küljest, parempoolse
pooltelje võtsin ära enne mutriteni pääsemiseks. Taha poole saab DPF-i lükata väga vähe, vast umbes 5cm. Anduri üleliigse osa lõikasin tiigersaega
maha, et saaks padruniga lahti väänata.
Mul oli kindlasti lihtsam, et turbod vahetatud mõned aastad tagasi ja mutrid kõik keeratavad, aga põhimõtteliselt peaks
nii saama lihtsamalt ja kiiremini teha kui tehasejuhendi järgi, äkki on kunagi abiks kellelegi.
Kui latt rippu lastud, siis pilt selline, siin uus andur küljes juba:
https://www.upload.ee/files/17337984/20241101_134650.jpg.html
|