Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2012 Audi A6 3.0 150kW käivitamise error (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 447)
evao
huviline



Registreerunud 25.05.24
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.24 19:33 Tsiteeri
2012 Audi A6 3.0 150kW käivitamise error



Tere! Mõtlesin, et uurin siin targematelt ideid, endal on juhe juba jumala koos. Tänud, kes viitsib kaasa mõelda.

Nimelt on auto viimastel kuudel hakanud käivitamisel lööma erinevaid veateateid (ACC and Audi breaking guard: not available; Main beam assist: system fault; TPMS Tyre pressure: System fault). Mõnel juhul läheb auto käima 1-2 katsega, mõnikord ka 10+ ja tundub, et periood pigem ajas pikeneb. Tavaliselt esimesena ACC viga ja siis teised riburadapidi järgi. Seost ilma, temperatuuri jms asjadega ei oska luua.

Ainus muutus võrreldes eelneva ajaga on see, et aasta lõpus jäime autoga teele (enne seda lõi veateadet “Transmission malfunction, you can continue driving”; ca nädala pärast lükkas sõidu pealt käigu välja, armatuuris kõikvõimalikud tuled põlema ning jäime teele). Auto seisis paar kuud lahenduse ootel ja lõpuks vahetati ära käigukasti aju, pärast seda see uus jama algaski. Kui arvuti taha panna, näitab kõiksugu erroreid, terminal 15 seoses. Igaks-juhuks vahetasime ka käigukasti jahutusklapi (lekkis), siis nagu tundus et sai korda ja mõne päeva pärast muidugi algas jälle, jess. Maailma parim auto kui kõik on OK, aga kui juba hakkab tulema jamasid, siis tundub et jääbki tulema..

Ehk oskab keegi midagi arvata ja kui mitte, siis äkki kuskile poole suunata (Tallinn) - mitutuhat on juba kulunud ja veits tuleb juba nutt peale :( Kirsiks tordil tuli nüüd järgmine veateade, et üks siduritest hakkab otsa lõppema - apuaaaaa.

Tänud ette! E


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
evao
huviline



Registreerunud 25.05.24
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.24 19:35 Tsiteeri


Täpsustan veel lisaks, et kui auto lõpuks käivitub, toimib kõik suurepäraselt, st ettetulnud errorid kestma ei jää. Sellised anomaaliad..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 26.05.24 04:08 Tsiteeri


See, et on palju igasugu erroereid, on tavaline sellistel juhtudel. Nüüd on vaja sealt oluline välja lugeda ja seda oskust kaabliga kaasa ei saa ja kehtib ka enamuse töökodade kohta. On olnud taolisi asju küll ja veel, eemalt midagi öelda ei saa paraku. Kui kasti jahutussolenoid lekkis ja kasti aju maha kärsatas (selle oleks pädev inimene selgitanud tunniga, mitte kahe kuuga kuna tüüpviga) siis kas vahetasid lekkiva solenoidi alles nüüd kui uus moodul juba mõnda aega küljes?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.7% - SQL: 71.3%]