AikoS
huviline
Registreerunud 16.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.24 06:26
|
|
|
A6 C6 2.0 TFSI mootor sureb välja
Tere.
Loodan, et saan siit mõtteid mis võiks probleemiks olla.
Autoks Audi A6 C6 2.0 TFSI 2008a. Külmalt auto läheb käima ja sõidab, pole mingit probleemi sõidu ajal. Aga kui mingiks ajaks seisma jääda ja kuskil
läbi käia siis proovides uuesti sõitma hakata läheb korraks tööle ja siis sureb välja. Ja pärast seda mõnda aega ei lähe tööle. A kui veidi pikemalt
seisab saab uuesti sõita. Hetkel arvutiga veel ligi pole läinud, et veakoode vaadata ja armatuuri ühtegi tulukest ei teki. Ise mõtlen, et tegu võib
olla B varuosa kõrgsurvepumbaga, mis umbes 1,5a tagasi sai vahetatud. Auto pole igapäevaselt kasutusel ja ei oska ajalises mõttes öelda kui pikalt
sõites selliselt juhtub ja kui kaua täpselt peab ootama, et uuesti tööle läheb. Nii palju võin öelda, et eile sõitsin ringi, jäin linnas seetõttu
mõneks ajaks tänava kõrvale. Siis sain mõne aja möödudes tööle ja sõitsin koju. Eelnevalt oli mootor kuumaks sõidetud ja kokku umbes 70km
läbisõidetud. Koju jõudes parkisin auto ära, käisin jalutasin umbes 10 min ja katsetasin kas probleem on alles. Kodus samamoodi ei tahtnud tööle. Aga
hommikul läks ilma probleemideta tööle ja sai jälle sõita.
On küll pikk tekst aga ehk mõni on kohanud sarnast probleemi ja on leidnud lahendust ja põhjustaja.
Kõike paremat!
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 17.05.24 09:42
|
|
|
Väntvõlli asendiandurit võiks kontrollida ja temp. anduri(d) samuti.
|
|
|
|
AikoS
huviline
Registreerunud 16.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.24 12:08
|
|
|
Olgu. Visuaalselt ülevaadata? Või siis kohe arvutiga üle käia?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 17.05.24 13:01
|
|
|
Mõistlik oleks ikkagi viia kellegi juurde, kes oskab VCDS kaabliga muud peale "scan" vajutamise teha.
Ma ei tea kui ligipääsetavad need andurid/juhtmed sellel mootoril on, et visuaalselt vigastusi kontrollida.
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.05.24 16:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Mõistlik oleks ikkagi viia kellegi juurde, kes oskab VCDS kaabliga muud peale "scan" vajutamise teha. |
Lisan siia omalt poolt selgituseks, et näiteks valetava temp anduri kohta polegi võimalik mingit veateadet kuvada, kuna auto ei oska aru saada, et
tegemist võiks olla ebareaalse temperatuuriga. Seega tulebki ise näite vaadata, et kas need on ka reaalsed või kuvatakse töösooja mootoriga auto ajule
mingi 19*C. Ja enamasti (kui mitte isegi alati) on kellaploki ja mootoriaju jaoks eraldi andur (või on 2 andurit ühes korpuses) seega kellaplokis õige
temperatuuri kuvamine ei tähenda, et mootor sama näeks.
|
|
|
|
AikoS
huviline
Registreerunud 16.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.24 07:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Mõistlik oleks ikkagi viia kellegi juurde, kes oskab VCDS kaabliga muud peale "scan" vajutamise teha.
Ma ei tea kui ligipääsetavad need andurid/juhtmed sellel mootoril on, et visuaalselt vigastusi kontrollida. |
Nii. Käisin viisin auto ülevaatamiseks sinna kus mootorit remonditi. Kuna enne mootori remonti, kokku ja lahti käimist polnud sellist probleemi. Seal
väideti, et kõik on korras anduritega, et hoopis kütusepaagi ja mootori vahelises osas on probleem, et kütusefilter ehk umbes. Nende lahendus oleks,
et järjest juppe otsast vahetada kuna nad kindlat põhjustajat ei leidnud ning nende käes olles mingit veateadet ei tekkinud. Ent arvan, et nad ei
sõitnud ega hoidnud mootorit piisavalt kaua soojas, et see probleem välja tuleks.
Tekkis ka küsimus, et kui mootor lahti võetakse, et kõiki juppe sesl sees kontrollida, kas siis võetakse näiteks kõrgesurvepump ka küljest? Sest enda
mõtlemisega tean, et see toimib seal klapina ja klapp võib liigse kuumuse tõttu kinni minna?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 28.05.24 09:24
|
|
|
Järjekordne teema, kus peab ütlema, et oled pottseppade juurde sattunud. Vaheta kohta, vähemalt trassi rõhku võiks osata vaadata.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
AikoS
huviline
Registreerunud 16.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.24 09:37
|
|
|
Ega vahetangi kohta. Hetkel käis Forss Tartu teeninduses. Ja mina pole rahul nende teadmiste ja oskustega. Viisin nende juurde kuna oma praegune koht
soovitas. Sest nemad ei tegele mootori remondiga. Ja nüüd uurisin kohta läbi tuttavate tutava juurde kuhu edasi suunduda.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 28.05.24 13:29
|
|
|
Viga peab esile tulema ja peab õnnestuma samal ajal arvutiga vaadata, kui parajasti käivitub ja toimib, siis ei anna ka see rõhu vaatamine midagi. Kui
diagnostik peab päev otsa seda hetke passima, siis tuleb ka päev kinni maksta. Samahästi võibki huupi vahetada midagi ju..
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 28.05.24 17:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Viga peab esile tulema ja peab õnnestuma samal ajal arvutiga vaadata, kui parajasti käivitub ja toimib, siis ei anna ka see rõhu vaatamine midagi. Kui
diagnostik peab päev otsa seda hetke passima, siis tuleb ka päev kinni maksta. Samahästi võibki huupi vahetada midagi ju.. |
Tsitaat: | Algselt postitas: AikoS
Aga kui mingiks ajaks seisma jääda ja kuskil läbi käia siis proovides uuesti sõitma hakata läheb korraks tööle ja siis sureb välja. Ja pärast seda
mõnda aega ei lähe tööle. |
Töösooja mootoriga käivitades sureb välja. Ei ole just asi mille esile kutsumiseks tervet päeva vaja läheb.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 28.05.24 17:23
|
|
|
Seda peab teema autor ise ütlema, et kas see viga esines diagnoosimise ajal või mitte, mina otseselt aru ei saanud sellest. Ei taha väga uskuda, et
kui starter kerib lõputult ja auto ei käivitu, siis Forssi mehed ei taipa elementaarseid asju vaadata seal.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.05.24 02:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Seda peab teema autor ise ütlema, et kas see viga esines diagnoosimise ajal või mitte, mina otseselt aru ei saanud sellest. Ei taha väga uskuda, et
kui starter kerib lõputult ja auto ei käivitu, siis Forssi mehed ei taipa elementaarseid asju vaadata seal. |
Võin kinnitada, et võid kohe täitsa vabalt uskuda. Silt seinal ei tähenda enam midagi. Loeb see, kui pädev tegelane su autot näpib.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
AikoS
huviline
Registreerunud 16.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.05.24 04:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Seda peab teema autor ise ütlema, et kas see viga esines diagnoosimise ajal või mitte, mina otseselt aru ei saanud sellest. Ei taha väga uskuda, et
kui starter kerib lõputult ja auto ei käivitu, siis Forssi mehed ei taipa elementaarseid asju vaadata seal. |
No ma ei tea. Mina kui autol järel käisin, ütlesid jah, et nende käes toimis koguaeg korrektselt ja käivitus ilusti. Samas kui ise pool tundi sõitsin
ringi ja parkisin auto ära tekkis sama teema. Aga eks nüüd plaanin käia ja lasta kütusesüsteeme kontrollima, kuna nägin, et Circle K kütustega oli
mingi jama. Ehk tõesti on liialt solki sisse läinud ja kuskil kahju tekitanud.
|
|
|
|