Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C6 2.0 TFSI mootor sureb välja (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 829)
AikoS
huviline



Registreerunud 16.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.24 07:26 Tsiteeri
A6 C6 2.0 TFSI mootor sureb välja



Tere.
Loodan, et saan siit mõtteid mis võiks probleemiks olla.

Autoks Audi A6 C6 2.0 TFSI 2008a. Külmalt auto läheb käima ja sõidab, pole mingit probleemi sõidu ajal. Aga kui mingiks ajaks seisma jääda ja kuskil läbi käia siis proovides uuesti sõitma hakata läheb korraks tööle ja siis sureb välja. Ja pärast seda mõnda aega ei lähe tööle. A kui veidi pikemalt seisab saab uuesti sõita. Hetkel arvutiga veel ligi pole läinud, et veakoode vaadata ja armatuuri ühtegi tulukest ei teki. Ise mõtlen, et tegu võib olla B varuosa kõrgsurvepumbaga, mis umbes 1,5a tagasi sai vahetatud. Auto pole igapäevaselt kasutusel ja ei oska ajalises mõttes öelda kui pikalt sõites selliselt juhtub ja kui kaua täpselt peab ootama, et uuesti tööle läheb. Nii palju võin öelda, et eile sõitsin ringi, jäin linnas seetõttu mõneks ajaks tänava kõrvale. Siis sain mõne aja möödudes tööle ja sõitsin koju. Eelnevalt oli mootor kuumaks sõidetud ja kokku umbes 70km läbisõidetud. Koju jõudes parkisin auto ära, käisin jalutasin umbes 10 min ja katsetasin kas probleem on alles. Kodus samamoodi ei tahtnud tööle. Aga hommikul läks ilma probleemideta tööle ja sai jälle sõita.

On küll pikk tekst aga ehk mõni on kohanud sarnast probleemi ja on leidnud lahendust ja põhjustaja.

Kõike paremat!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 17.05.24 10:42 Tsiteeri


Väntvõlli asendiandurit võiks kontrollida ja temp. anduri(d) samuti.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AikoS
huviline



Registreerunud 16.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.24 13:08 Tsiteeri


Olgu. Visuaalselt ülevaadata? Või siis kohe arvutiga üle käia?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 17.05.24 14:01 Tsiteeri


Mõistlik oleks ikkagi viia kellegi juurde, kes oskab VCDS kaabliga muud peale "scan" vajutamise teha.
Ma ei tea kui ligipääsetavad need andurid/juhtmed sellel mootoril on, et visuaalselt vigastusi kontrollida.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 17.05.24 17:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Mõistlik oleks ikkagi viia kellegi juurde, kes oskab VCDS kaabliga muud peale "scan" vajutamise teha.


Lisan siia omalt poolt selgituseks, et näiteks valetava temp anduri kohta polegi võimalik mingit veateadet kuvada, kuna auto ei oska aru saada, et tegemist võiks olla ebareaalse temperatuuriga. Seega tulebki ise näite vaadata, et kas need on ka reaalsed või kuvatakse töösooja mootoriga auto ajule mingi 19*C. Ja enamasti (kui mitte isegi alati) on kellaploki ja mootoriaju jaoks eraldi andur (või on 2 andurit ühes korpuses) seega kellaplokis õige temperatuuri kuvamine ei tähenda, et mootor sama näeks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AikoS
huviline



Registreerunud 16.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.24 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Mõistlik oleks ikkagi viia kellegi juurde, kes oskab VCDS kaabliga muud peale "scan" vajutamise teha.
Ma ei tea kui ligipääsetavad need andurid/juhtmed sellel mootoril on, et visuaalselt vigastusi kontrollida.



Nii. Käisin viisin auto ülevaatamiseks sinna kus mootorit remonditi. Kuna enne mootori remonti, kokku ja lahti käimist polnud sellist probleemi. Seal väideti, et kõik on korras anduritega, et hoopis kütusepaagi ja mootori vahelises osas on probleem, et kütusefilter ehk umbes. Nende lahendus oleks, et järjest juppe otsast vahetada kuna nad kindlat põhjustajat ei leidnud ning nende käes olles mingit veateadet ei tekkinud. Ent arvan, et nad ei sõitnud ega hoidnud mootorit piisavalt kaua soojas, et see probleem välja tuleks.

Tekkis ka küsimus, et kui mootor lahti võetakse, et kõiki juppe sesl sees kontrollida, kas siis võetakse näiteks kõrgesurvepump ka küljest? Sest enda mõtlemisega tean, et see toimib seal klapina ja klapp võib liigse kuumuse tõttu kinni minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 28.05.24 10:24 Tsiteeri


Järjekordne teema, kus peab ütlema, et oled pottseppade juurde sattunud. Vaheta kohta, vähemalt trassi rõhku võiks osata vaadata. :mad:


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AikoS
huviline



Registreerunud 16.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.24 10:37 Tsiteeri


Ega vahetangi kohta. Hetkel käis Forss Tartu teeninduses. Ja mina pole rahul nende teadmiste ja oskustega. Viisin nende juurde kuna oma praegune koht soovitas. Sest nemad ei tegele mootori remondiga. Ja nüüd uurisin kohta läbi tuttavate tutava juurde kuhu edasi suunduda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 28.05.24 14:29 Tsiteeri


Viga peab esile tulema ja peab õnnestuma samal ajal arvutiga vaadata, kui parajasti käivitub ja toimib, siis ei anna ka see rõhu vaatamine midagi. Kui diagnostik peab päev otsa seda hetke passima, siis tuleb ka päev kinni maksta. Samahästi võibki huupi vahetada midagi ju..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 28.05.24 18:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Viga peab esile tulema ja peab õnnestuma samal ajal arvutiga vaadata, kui parajasti käivitub ja toimib, siis ei anna ka see rõhu vaatamine midagi. Kui diagnostik peab päev otsa seda hetke passima, siis tuleb ka päev kinni maksta. Samahästi võibki huupi vahetada midagi ju..


Tsitaat:
Algselt postitas: AikoS
Aga kui mingiks ajaks seisma jääda ja kuskil läbi käia siis proovides uuesti sõitma hakata läheb korraks tööle ja siis sureb välja. Ja pärast seda mõnda aega ei lähe tööle.


Töösooja mootoriga käivitades sureb välja. Ei ole just asi mille esile kutsumiseks tervet päeva vaja läheb.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 28.05.24 18:23 Tsiteeri


Seda peab teema autor ise ütlema, et kas see viga esines diagnoosimise ajal või mitte, mina otseselt aru ei saanud sellest. Ei taha väga uskuda, et kui starter kerib lõputult ja auto ei käivitu, siis Forssi mehed ei taipa elementaarseid asju vaadata seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 29.05.24 03:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Seda peab teema autor ise ütlema, et kas see viga esines diagnoosimise ajal või mitte, mina otseselt aru ei saanud sellest. Ei taha väga uskuda, et kui starter kerib lõputult ja auto ei käivitu, siis Forssi mehed ei taipa elementaarseid asju vaadata seal.


Võin kinnitada, et võid kohe täitsa vabalt uskuda. Silt seinal ei tähenda enam midagi. Loeb see, kui pädev tegelane su autot näpib.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AikoS
huviline



Registreerunud 16.11.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 29.05.24 05:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Seda peab teema autor ise ütlema, et kas see viga esines diagnoosimise ajal või mitte, mina otseselt aru ei saanud sellest. Ei taha väga uskuda, et kui starter kerib lõputult ja auto ei käivitu, siis Forssi mehed ei taipa elementaarseid asju vaadata seal.


No ma ei tea. Mina kui autol järel käisin, ütlesid jah, et nende käes toimis koguaeg korrektselt ja käivitus ilusti. Samas kui ise pool tundi sõitsin ringi ja parkisin auto ära tekkis sama teema. Aga eks nüüd plaanin käia ja lasta kütusesüsteeme kontrollima, kuna nägin, et Circle K kütustega oli mingi jama. Ehk tõesti on liialt solki sisse läinud ja kuskil kahju tekitanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]