Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi TT mk1 quattro - 2005 - mrko (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1012)
mrko
huviline



Registreerunud 01.11.08
Kasutaja on eemal


postitati 10.03.24 02:14 Tsiteeri
Audi TT mk1 quattro - 2005 - mrko



Kuna esimese otsa Audi TT punnidest siin eriti juttu foorumis pole siis üritan siia kirjutada oma auto kogemustest/läbielamistest, ehk on kellelgi midagi huvitavat. Auto aastaks siis 2005 , 165kw Quattro motokoodiga BAM. Sai ostetud 2023a alguses ja kuna plaan oli mitte vaadata auto24 kõige odavamaid roimasid siis sai väljavalituks auto24 listis olevatest kõige kalleim isend hinnaga 4500€, samas ka kõige suurema läbisõiduga aga kuna müüja lubab suure suuga, et väga tip-top tehnilises korras autoga tegu siis millegi pärast jään teda uskuma ja müügile läheb bronn peale ja kuu aja pärast mil jõuan Eesti tagasi välismaalt, toimub ka ostu/müügi tehing aset. Lähme siis koos sõbraga otse lennujaamast Tallinna kesklinna kohale, kummalgi kaasas reisikohver et siis istuda värskelt ostetud Audi TT-sse ja siis selgub, et müüjal on alla kruvitud eraldi velgedel talverehvid ja suverattad mis müügikuulutuses, asuvad keldris. Ahahh…. Hetkega asi selge, et sellisesse autosse ei mahu peale kahe mehe ja ühe reisikohvri absoluutselt pmst mitte midagi ja appi tuleb kutsuda abiauto kuhu siis saab lõpuks mahutatud nii suverettad kui ka reisikohver 🙈

https://www.upload.ee/image/16372575/IMG_6267.png

https://www.upload.ee/image/16372564/IMG_6082.jpeg



Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mrko
huviline



Registreerunud 01.11.08
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.24 23:09 Tsiteeri


Eelmine omanik andis kaasa karbitäie igasugu autotöökodade tšekke/arveid ja see andis talle meelekindluse kirjutada kuulutusse väga heas” tehnilises korras”
See tehniliselt korras pidas täpselt 20 km vastu, veits Tallinnast välja jõudes veojõu kontrolli ja vist oli ka abs tulukesed armatuuril põlema.Nädala pärast asi selge- auto aku on omadega läbi ja saab uue.Mingi ca kuu aega peale aku vahetust annab lõplikult otsad starter ja saab sinna peale 2kw uue starteri.

https://www.upload.ee/thumb/16385872/IMG_7451.jpeg

Kuna pole eriti kokkupuudet eelnevalt sellise asjaga nagu haldex gen1 nelikvedu siis ei oska ka midagi sellele kuidagi alguses tähelepanu juhtida. Tallinna korraliku töökoja arve ju tuli ka kaasa kus võeti raha eelmiselt omanikult paar kuud tagasi tehtud haldexi hooldusle.
Veidi küll kahtlen selles haldexis aga kuna pole tegu pereautoga ja suunitlus autol veits teine siis lepib kokku aja sellise kohaga nagu www.cts.ee ja auto saab uued seaded oma arvutisse. Peale seda aga on asi kindel- mitte mingi haldex ei toimi mittemingist otsast: esirattad käivad ka kolmanda käigu algusega tühja ja tuleb osta secondhand tagadiffer koos haldexig, kuna nende remondist pole keegi huvitatud. Sai siis tagasild alt ära võetud ja teine asemele ja selgus tõsiasi et sild mis ennem all oli ja millele oli siis mõni kuu tagasi hooldus teostatud ja eelmiselt omanikult korralik summa sisse kasseeritud, ei olnud juba ilmselt aastaid töötanud kuna selle avamisel oli vaatepilt päris halb🤣
https://www.upload.ee/thumb/16372584/IMG_7494.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 12.03.24 06:00 Tsiteeri


Täpne õpikunäide, kuidas ei tohiks autot osta. Kahjuks näeb seda pidevalt ja tegelt ei tea ka müüjad ise oma autost mitte mütsigi. Proovi siis ikka õigeid asju fixida, jutu järgi tundub, et juba oled valel teel.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.5.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 12.03.24 10:11 Tsiteeri


Tervus!

Eks pealehakkamine on tervitatav, aga nagu näha, siis automüüjad on kohati ikka väga hea jutu ja paberimajandusega. Loomulikult ei hakka keegi neid kohti, kus überremont just eelmine aasta tehtud oli, läbi helistama ja seda teab ka müüja. Nii juhtubki, et 'hea ost' muutub investeerimisprojektiks. Eks oleks võinud seal kohapeal ikka Haldexi toimimine ära proovida, tehku see müüja nägusi, või mitte. Oleks odavam olnud. Pole hullu, kui küsimusi tuleb, siis meil siin teatud gurusi ikka liigub(ega neid mujal ei olegi väga kui siin, kes Audisi jagab), alati saab küsida. Lootust on, et saab ka vastuseid. Seniks jõudu ja nelivedu!

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mrko
huviline



Registreerunud 01.11.08
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.24 10:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Tervus!

Eks pealehakkamine on tervitatav, aga nagu näha, siis automüüjad on kohati ikka väga hea jutu ja paberimajandusega. Loomulikult ei hakka keegi neid kohti, kus überremont just eelmine aasta tehtud oli, läbi helistama ja seda teab ka müüja. Nii juhtubki, et 'hea ost' muutub investeerimisprojektiks. Eks oleks võinud seal kohapeal ikka Haldexi toimimine ära proovida, tehku see müüja nägusi, või mitte. Oleks odavam olnud. Pole hullu, kui küsimusi tuleb, siis meil siin teatud gurusi ikka liigub(ega neid mujal ei olegi väga kui siin, kes Audisi jagab), alati saab küsida. Lootust on, et saab ka vastuseid. Seniks jõudu ja nelivedu!

veekaheksa


Ega see müüja nii ärimees polnudki ju. Lasi selle 6a tagasi omale saksast tuua ja hooldas seda siin Eestis korrapäraselt. Selles mõttes et ilmselt tema arust olid kõik asjad tipTOP ja seda haldxi toimimist on keeruline kohapeal kontrollida ju?! Nojah, kui korralikult pähe andes esisild rämedalt ringi käima hakkab siis saab ehk aru aga tava silmaga näiteks kuskil kruusateel hakkavad esisillas alt lendav teekate segama ja suht raske aru saada kas see tuleb eest või tagant. Kõige lihtsam oli panna tee äärde telo slomo lindistama ja sealt siis toimimine/mittetoimimine selgelt eristatav.


https://www.upload.ee/files/16380425/RPReplay_Final1709064414.mov.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mrko
huviline



Registreerunud 01.11.08
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.24 19:12 Tsiteeri


Ja et lause “Audi, osta, remondi ja naudi” ikka paika peaks siis 1000mk veel sõitu ja roolilatiotsa kumm on ümmargune nagu korvpall ja kapotialune õlipotsik tühi siis käsile tuleb võtta roolilati remont

https://www.upload.ee/thumb/16385871/IMG_7196.jpeg

Suurte remondipäevade vahele jääb aega üle ja kuna oem Bose audiosüsteem on pisut mannetu ja pagasnikus ruumi pole siis tekkis mõte paigaldada tagavara ratta sisse supaka võimendi ja pagasnikusse subwoower.

https://www.upload.ee/thumb/16385855/IMG_1358.jpeg

https://www.upload.ee/thumb/16385853/IMG_1359.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.5% - SQL: 34.5%]