Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Pihusti näidud (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1000)
jaanus666
huviline



Registreerunud 08.02.24
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.24 17:55 Tsiteeri
Pihusti näidud



Autoks Audi A6 C7 2.0 130kw ja probleemideks on:
DPF põletab end liiga tihti 200-300km (tühikäigul tekib arvutuslikku tahma kiirelt)
Kütusekulu kuidagi kõrge, täispaagiga 700km kuni tule süttimiseni(maantee 70%)
Arvutiga vaadati kõik näidud üle ja kõik olid korras peale pihustite kompenseerimise
Cylinder 1: -1.07mg/stroke
Cylinder 2: 0.31mg/stroke
Cylinder 3: 1.61mg/stroke
Cylinder 4: -0.85mg/stroke
Töökoda soovitas vahetada 3. silindri pihusti, eeldusel, et see peaks muutma teiste näitajaid?
Pihustite stendimine on nende sõnul 5-6 töötundi, et õiged näidud kätte saada. Samamoodi neid pihusteid ei remondita vaid saad osta uue tehasetaastatud 300€ eest ja annad oma vana vastu?

Kas need argumendid on vettpidavad? Reaalset seisukorda siiski diagnostika ei näita ju? Tundub hetkel nagu loterii.

Kas õigem oleks kõik neli korraga uued panna, näiteks kui vahetadagi see kolmas pihusti ja arvuti näitude järgi kõik näidud muutuvad lubatud piiridesse, siis pole reaalsuses endiselt selge kas teised kolm pihustit töötavad?

Auto läbisõit 260 000km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 09.02.24 04:34 Tsiteeri


Seal on väga palju rohkem asju mida uurida kui tühikäigu korrektsioon. See pluss-miinus,1,6 võib olla hoopis millegi tagajärg mitte suitsemise põhjus. Kus auto asub ja kes “diagnoosis”? Alati võid ju otsast kalleid juppe vahetama hakata, paraku mõni neist 130 vatistest on ikka päris kohvi olnud ja ei väärigi ülesehitamist. Hetkel ei tea sa paljusid asju, arvatavasti ka tegelikku läbisõitu mitte.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaanus666
huviline



Registreerunud 08.02.24
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.24 05:30 Tsiteeri


Diagnoosis Tartus diislikeskus (Kattel diisel), auto ajalugu oli rootsist kuni 3a/110 000km ja peale seda ainult Eesti ajalooga.
Kui nädalavahetusel teenust pakud, võin tulla ka sulle autot näitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 09.02.24 11:43 Tsiteeri


Tühikäigu korrektsioon üksi ei ütle pihustite kohta suurt midagi, sest võimalik, et hoopis mootoriga on probleem.
Arvestades, et tühikäigul on kütusekogus tavaliselt ~6mg/str ja sul on silindrite vaheline erinevus kuni 2.7mg/str, siis seal üle 40% erinevuse, ehk siis midagi on väga tuksis.
Suur tõenäosus, et pihustid, aga selleks veendumiseks tuleb need stendida.

Kuna pihustite vahetuseks on need vaja nagunii maha võtta, siis tulebki ühe korraga teha.
Vanad maha võtta ja stendi viia ning kui selgub, et tuksis, siis uued panna. Nii on ainus lisanduv maksumus stendimise hind.
Ühekaupa ei soovita seal midagi vahetada, sest tavaliselt kui jooksevad, siis jooksevad kõik, mitte ainult üks. Eriti kui läbisõit 300 000 juures juba.

See jutt on õige, et vahetusfondiga tuleb võta boschi omad.
Vahetusfondiga pihusti kood peaks olema 0986435166, kui sul pre-fl auto mootorikoodiga CMGB või CGLC.
Aeromotorsis pakub vahetusfondiga varianti nt. 223 euroga ja ilma vahetusfondita 266 eurot.

300 natukene palju küsitud nende eest, töökoda tahab veidi rikkaks saada. Arvestades nende omahinda võiks neid väheke odavamalt kliendile müüa, mitte tuimalt letihinnaga.

Minu soovitus on ka pöörduda nende vähe uuemate autodega VAG-le spetsialiseerunud töökotta, kellel on tööde jaoks kataloogipõhised ajad, mitte "panen kõike" diislifirmasse ning diislifirmat kasutada pihustite stendimiseks.
Ma antud firma kohta muidugi ei tea midagi, see pigem üldine nõu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jaanus666
huviline



Registreerunud 08.02.24
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.24 13:49 Tsiteeri


Tänud sisuka vastuse eest, rääkisin täna Janniga ja tundub, et pääsen sinna löögile, eks siis selgub kuidas ja mida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]