sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.24 13:56
|
|
|
3.2FSI nuka anduri viga
3,2FSI 188kW AUK mootor. Enamus kordadest külmkäivitusel 0,5-1 sekundiks ketikõrin ja viskab nuka anduri G300 malfunction ja implausible signal vigu
sisse. Anduri vahetatud. Saab seal olla mingi muu probleem peale veninud keti?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.01.24 16:20
|
|
|
Vaevalt.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.24 17:11
|
|
|
Kas on ka võimalik, et sellise ketiga veel tükk aega sõita saab? Tegemist on autoga mille väärtus on väiksem kui keti vahetuse hind ja ma pigem võtan
riski sõidaks kuni saab. Aga kui see ikka üle paari kuu mitte kellelgi kestnud pole, siis pean midagi ette võtma selle autoga.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.01.24 18:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Kas on ka võimalik, et sellise ketiga veel tükk aega sõita saab? Tegemist on autoga mille väärtus on väiksem kui keti vahetuse hind ja ma pigem võtan
riski sõidaks kuni saab. Aga kui see ikka üle paari kuu mitte kellelgi kestnud pole, siis pean midagi ette võtma selle autoga. |
Müü varuosadeks ja osta järgmine.
Niimoodi sõita suhteliselt mõttetu, sest sa ei tea kunagi, kuna see sul laiali käib ja terve päeva ära rikub.
Kui juba korrelatsiooni viga sees, siis tähendab see seda, et suure tõenäosusega on kett juba üle hüpanud. Ehk siis sellega ei tohi enam üldse sõita.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.24 19:03
|
|
|
Kui kett on üle hüpanud juba siis kas mingeid sümptomeid peaks veel olema?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 05.01.24 19:13
|
|
|
Või on mingi tald maas kuskilt, niisama kulumisest see veakood pigem ei tule. Kuna on "vanosega" mootor, siis teoreetiliselt võib ka sealt mingi
viga tulla, samuti olen näinud valesti, ilma rakisteta koostatud mootoreid.
Vaatasin, et näiteks saksa ebays tundmatu tootja ketikomplekt 200EUR ja töötunde vahetuseks näitab 12, seega alla 1000EUR peaks olema võimalik ära
teha kuskil.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.24 19:30
|
|
|
Mõni aeg tagasi oli seal väidetavalt kett vahetatud. Võibolla pandigi mingi 200 € komplekt, et juba tuksis on. Neid solenoide pole vist ka mõtet
vahetada? Iseenesest 12v liigutasid kõik 4 ennast.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.24 14:23
|
|
|
Sellised vead võtab sisse: Seda 16397 viga ennem ei olnud kui ma vasaku ja parema solenoidi ära vahetasin. Mootor muidu töötab hästi ja vaikselt,
küttekulu on korras jne. Enne solenoidide ringi tõstmist läks külmalt hommikuti pikemalt käima kui praegu aga võibolla see oli kokkusattumus ka.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 07.01.24 15:12
|
|
|
Viimane kood oleks nagu solenoidi elektriahela viga, mitte mingi asendi viga. Kui seda veakoodi pole ise kuidagi põhjustatud, näiteks pistik lahti
käivitatud, siis mina alustaks sellest. Ma lihtsalt googeldasin koode, aga võiks mingi margipõhise programmiga diagnoosida, saaks korraga mõistlikud
selgitused sinna juurde.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.24 16:10
|
|
|
Ühe pistiku kinnitus oli tuksis küll aga ma praegu ei mäleta kas solenoidi või mõne muu asja, mis töö käigus lahti tuli võtta. Ma vaatan selle üle.
Aga see ei pruugi olla väga hästi hooldatud mootor ja tagatipuks sõitis enne mind vist 10W40 õliga ka. Ma arvan, et ma katsetan Castrol engine
shampood ja panen 5W30 õli sisse, kaotada pole enam suurt midagi nagunii.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.24 07:45
|
|
|
Kas on võimalik, et see 10W40 õli seal mootoris oligi põhjuseks miks kett enne õlivahetust häält ei teinud?
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.24 09:28
|
|
|
Täna hommikul õngitsesin sellised vead välja. Kas on võimalik ka elektriline viga või kindlasti mehhaaniline?
https://img12.img-bcg.eu/auto24/560/871/181321871.jpg
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
|
|
|