Ergas
huviline
Registreerunud 02.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.12.23 17:42
|
|
|
palju maksab mootoriketi vahetus? 3.0 D
Küsimus:
Auto Audi A5 2010a 3.0 diisel 176 kw palju umbes maksab keti vahetus?
Väidetavalt peaks sellise aastakäigu mudelil ketti vahetama aga mootor töötab nagu uus.
On mingeid soovitusi või infot
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 29.12.23 19:35
|
|
|
Umbes 15 tundi tööd normtundide järgi, tõenäoliselt pannakse natuke rohkem kirja auto vanuse ja probleemsete poltide tõttu.
Varuosad suurusjärgus 500EUR.
Kõik oleneb töökoja tunnitasust ja varuosede hinnaklassist, kokku alates 1000EUR .
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.12.23 05:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ergas
Küsimus:
Auto Audi A5 2010a 3.0 diisel 176 kw palju umbes maksab keti vahetus?
Väidetavalt peaks sellise aastakäigu mudelil ketti vahetama aga mootor töötab nagu uus.
On mingeid soovitusi või infot |
Palju tegelik ls on? Arvutiga vaadates, kõrvaga kuulates ja õiget ls arvesse võttes on võimalik hinnata, kas on vaja või mitte. Suur osa “panen kõike
mis liigub” tegelasi muidugi ei oska seda paraku, seega peab kindlasti valima kuhu oma auto viia. Inimestele aetakse tihti täiesti asjatundmatut
pläma, kahjuks. Oi kui palju seda nähtud kuuldud. Kuna askoht puudu siis ei soovita kedagi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Ergas
huviline
Registreerunud 02.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.23 20:47
|
|
|
Audi läbisõit on 280 000 km see peaks ka õige olema.
Olen sellest umbes 20 000 km ise sõitnud ning korrapäraselt ja hästi hooldanud. kahjuks puudub eelnev info auto ajaloo ja hoolduste kohta.
keti vahetuse vajadust ise ei näe aga tean, et kõik tahavad seda esimese asjana teada/teha/küsida.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.24 19:24
|
|
|
Kas see 176kw polnud mitte ainus V6 diisel millel pole keti probleeme?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.01.24 03:57
|
|
|
Üldiselt pole probleeme, kuid kuna enamus on keritud, siis omanikud ei tea, mida teha ja palju on keritud. Mingi 400-500 000 pealt vajavad ka need
suuri summasid, kettide ja sellega kaasneva vahetust pluss cp4 hp pump, (kui juba pole laiali käinud), pihustid ja dpf suurematest asjadest. Aga
kellal on ju 260000
Palju sõltub kasutusest ja ka hooldusintervallist, longlife on kurjast eriti dpf-iga autodel.
Väga oluline oleks teada, mis tehtud aegade jooksul.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.24 10:58
|
|
|
No jah, 23 000km aastas teemaalgataja diislil, võimalik aga kahtlane.
|
|
|
|