eku97
huviline
Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.23 17:15
|
|
|
Audi A6 c6 2006 3.0 165kw eelsüüte tuli hakkas vilkuma, enam ei käivitu!
A6 c6 2006 3.0 165kw
Mootori kollane tuli põleb aegajalt ja vahel ei põle.(ei tea kas on omavahel seotud)
Täna korra kiirendades hakkas eelsüüte tuli vilkuma.
suretasin auto poe parkas välja ja enam käima ei lähe!!!
Kõrgsurve pumba rihm tundus norm hammastega.
Homme paneme juhtme külge, aga ehk on kellelgi ideid?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 09.12.23 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eku97
A6 c6 2006 3.0 165kw
Mootori kollane tuli põleb aegajalt ja vahel ei põle.(ei tea kas on omavahel seotud)
Täna korra kiirendades hakkas eelsüüte tuli vilkuma.
suretasin auto poe parkas välja ja enam käima ei lähe!!!
Kõrgsurve pumba rihm tundus norm hammastega.
Homme paneme juhtme külge, aga ehk on kellelgi ideid? |
Ma pakun, et midagi on juba pikemat aega rikkis, kui mootorituli pidevalt endast märku annab. Eelsüüte küünalde tuli annab ka märku, et mingi rike on
kütusesüsteemis.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.12.23 05:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eku97
A6 c6 2006 3.0 165kw
Mootori kollane tuli põleb aegajalt ja vahel ei põle.(ei tea kas on omavahel seotud)
Täna korra kiirendades hakkas eelsüüte tuli vilkuma.
suretasin auto poe parkas välja ja enam käima ei lähe!!!
Kõrgsurve pumba rihm tundus norm hammastega.
Homme paneme juhtme külge, aga ehk on kellelgi ideid? |
Selline viga on sel autol võimalik 100% täpsusega diagnoosida, paraku veakoodide lugemisest ei piisa tavaliselt.
Nädalal tagasi oli ühel 176kw a6 avandil näiteks õlipumba kett "tänaval" koos tagakaane tükkidega, mootor veel vaevu isegi töötas, omaniku diagnoos
oli õlileke peale õlivahetust... Loomulikult mootor hukas. Lihtsalt näide.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
eku97
huviline
Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.23 19:31
|
|
|
Täna juhe külge pandud.
004195 - Fuel Pressure Regulation:Control range not reached
P1063 - 004 - No signal/Communication-MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100
Vahetasime kütusefiltri ära.
Filtri peal olev plastik julla hakkas lekkima, mille külge voolikud lähevad ja peale splint-ostan homme uue, sai selgeks et käivitades sinna kütus
jõuab.
järgmisena keerasime mõlemal kütuse latil kõige kaugemad mutrid lahti. sinna kütus tuleb-aga käima ei lähe...
|
|
|
eku97
huviline
Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.23 21:42
|
|
|
004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 428440 km
Time Indication: 0
Date: 2023.12.09
Time: 16:47:52
Freeze Frame:
RPM: 1470 /min
Torque: 429.0 Nm
(no units): 4.0
Voltage: 13.76 V
Pressure: 639.0 bar
Duty Cycle: 45.4 %
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 11.12.23 04:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eku97
Täna juhe külge pandud.
004195 - Fuel Pressure Regulation:Control range not reached
P1063 - 004 - No signal/Communication-MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100
Vahetasime kütusefiltri ära.
Filtri peal olev plastik julla hakkas lekkima, mille külge voolikud lähevad ja peale splint-ostan homme uue, sai selgeks et käivitades sinna kütus
jõuab.
järgmisena keerasime mõlemal kütuse latil kõige kaugemad mutrid lahti. sinna kütus tuleb-aga käima ei lähe... |
Veakood annab ju suuna, diagnostikat te ei ole teinud vaid saite “tundmatu” veakoodi. Lolluste tegemine e.s. torude lahtikeeramine selle cr süsteemi
juures räägib et peaksite tegelema sellega, mida oskate. See kaabliga sõber ka. See ei ole vana hitller, see on “uus hitler”. Nüüd on teil õhk
süsteemis kahel põhjusel nii madal kui kõrgsurve poolel ja ka korras autoga vaja käiata et üldse käivituks. Sellises olukorras nüüd päris diagnostikat
teha on osaliselt raske, seda oleks ennem pidanud tegema.
Vihje: Kui aju ei saa x põhjusel trassi rõhku reguleerida, siis mismoodi see auto peaks käivituma?
Kas toitesüsteem kõrgsurvepumbani arvutiga õhutati vähemalt peale filtri vahetust? Peale uue klapi paigaldust võiks seda nüüd teha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
eku97
huviline
Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.23 14:32
|
|
|
Kõik arusaadav, me üldjuhul proovime alguses ikka ise koduste vahenditega
Vihjest võiks järeldada, et kütuse surve regulaator võib vigane olla?
|
|
|
eku97
huviline
Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.23 12:59
|
|
|
Saime auto käima,
Klapp mitte ei olnud vigane vaid uuel kütuse filtril puudus peale käiva klapi rõngas tihend.
võtsin vana küljest. ja hetke seisuga läks vana klapp tagasi, kuna seal olid voolikud küljes, ja auto käib.
Tegin 2km pikkuse ringi.
Lõi armatuuri kollase hoiatuse:
" Particle filter"
see owner's manual
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 12.12.23 16:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eku97
Saime auto käima,
Klapp mitte ei olnud vigane vaid uuel kütuse filtril puudus peale käiva klapi rõngas tihend.
võtsin vana küljest. ja hetke seisuga läks vana klapp tagasi, kuna seal olid voolikud küljes, ja auto käib.
Tegin 2km pikkuse ringi.
Lõi armatuuri kollase hoiatuse:
" Particle filter"
see owner's manual |
Loll pea on alati olnud käte ja jalgade nuhtluseks, jätka samas vaimus
|
|
|
|
eku97
huviline
Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.23 18:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: eku97
Saime auto käima,
Klapp mitte ei olnud vigane vaid uuel kütuse filtril puudus peale käiva klapi rõngas tihend.
võtsin vana küljest. ja hetke seisuga läks vana klapp tagasi, kuna seal olid voolikud küljes, ja auto käib.
Tegin 2km pikkuse ringi.
Lõi armatuuri kollase hoiatuse:
" Particle filter"
see owner's manual |
Loll pea on alati olnud käte ja jalgade nuhtluseks, jätka samas vaimus
|
Ega ei pannud tähele enne, ja autode remondi kohapealt suht võhik.
Räägi parem mida selle dpf hoiatusega teha
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 12.12.23 19:20
|
|
|
Kõige valutum oleks see auto päris diagnostikase saada aga võib ka enda rahakotiga katsetada ja asju vahetada/teha.
|
|
|
|
|