Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 c6 2006 3.0 165kw eelsüüte tuli hakkas vilkuma, enam ei käivitu! (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1249)
eku97
huviline



Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal


postitati 09.12.23 18:15 Tsiteeri
Audi A6 c6 2006 3.0 165kw eelsüüte tuli hakkas vilkuma, enam ei käivitu!



A6 c6 2006 3.0 165kw

Mootori kollane tuli põleb aegajalt ja vahel ei põle.(ei tea kas on omavahel seotud)

Täna korra kiirendades hakkas eelsüüte tuli vilkuma.
suretasin auto poe parkas välja ja enam käima ei lähe!!!

Kõrgsurve pumba rihm tundus norm hammastega.

Homme paneme juhtme külge, aga ehk on kellelgi ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 09.12.23 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eku97
A6 c6 2006 3.0 165kw

Mootori kollane tuli põleb aegajalt ja vahel ei põle.(ei tea kas on omavahel seotud)

Täna korra kiirendades hakkas eelsüüte tuli vilkuma.
suretasin auto poe parkas välja ja enam käima ei lähe!!!

Kõrgsurve pumba rihm tundus norm hammastega.

Homme paneme juhtme külge, aga ehk on kellelgi ideid?


Ma pakun, et midagi on juba pikemat aega rikkis, kui mootorituli pidevalt endast märku annab. Eelsüüte küünalde tuli annab ka märku, et mingi rike on kütusesüsteemis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 10.12.23 06:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eku97
A6 c6 2006 3.0 165kw

Mootori kollane tuli põleb aegajalt ja vahel ei põle.(ei tea kas on omavahel seotud)

Täna korra kiirendades hakkas eelsüüte tuli vilkuma.
suretasin auto poe parkas välja ja enam käima ei lähe!!!

Kõrgsurve pumba rihm tundus norm hammastega.

Homme paneme juhtme külge, aga ehk on kellelgi ideid?


Selline viga on sel autol võimalik 100% täpsusega diagnoosida, paraku veakoodide lugemisest ei piisa tavaliselt.
Nädalal tagasi oli ühel 176kw a6 avandil näiteks õlipumba kett "tänaval" koos tagakaane tükkidega, mootor veel vaevu isegi töötas, omaniku diagnoos oli õlileke peale õlivahetust... Loomulikult mootor hukas. Lihtsalt näide.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eku97
huviline



Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.23 20:31 Tsiteeri


Täna juhe külge pandud.


004195 - Fuel Pressure Regulation:Control range not reached
P1063 - 004 - No signal/Communication-MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100

Vahetasime kütusefiltri ära.
Filtri peal olev plastik julla hakkas lekkima, mille külge voolikud lähevad ja peale splint-ostan homme uue, sai selgeks et käivitades sinna kütus jõuab.

järgmisena keerasime mõlemal kütuse latil kõige kaugemad mutrid lahti. sinna kütus tuleb-aga käima ei lähe...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eku97
huviline



Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal


postitati 10.12.23 22:42 Tsiteeri


004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 428440 km
Time Indication: 0
Date: 2023.12.09
Time: 16:47:52

Freeze Frame:
RPM: 1470 /min
Torque: 429.0 Nm
(no units): 4.0
Voltage: 13.76 V
Pressure: 639.0 bar
Duty Cycle: 45.4 %


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 11.12.23 05:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eku97
Täna juhe külge pandud.


004195 - Fuel Pressure Regulation:Control range not reached
P1063 - 004 - No signal/Communication-MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100

Vahetasime kütusefiltri ära.
Filtri peal olev plastik julla hakkas lekkima, mille külge voolikud lähevad ja peale splint-ostan homme uue, sai selgeks et käivitades sinna kütus jõuab.

järgmisena keerasime mõlemal kütuse latil kõige kaugemad mutrid lahti. sinna kütus tuleb-aga käima ei lähe...


Veakood annab ju suuna, diagnostikat te ei ole teinud vaid saite “tundmatu” veakoodi. Lolluste tegemine e.s. torude lahtikeeramine selle cr süsteemi juures räägib et peaksite tegelema sellega, mida oskate. See kaabliga sõber ka. See ei ole vana hitller, see on “uus hitler”. Nüüd on teil õhk süsteemis kahel põhjusel nii madal kui kõrgsurve poolel ja ka korras autoga vaja käiata et üldse käivituks. Sellises olukorras nüüd päris diagnostikat teha on osaliselt raske, seda oleks ennem pidanud tegema.
Vihje: Kui aju ei saa x põhjusel trassi rõhku reguleerida, siis mismoodi see auto peaks käivituma?
Kas toitesüsteem kõrgsurvepumbani arvutiga õhutati vähemalt peale filtri vahetust? Peale uue klapi paigaldust võiks seda nüüd teha.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eku97
huviline



Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal


postitati 11.12.23 15:32 Tsiteeri


Kõik arusaadav, me üldjuhul proovime alguses ikka ise koduste vahenditega :D
Vihjest võiks järeldada, et kütuse surve regulaator võib vigane olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eku97
huviline



Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.23 13:59 Tsiteeri


Saime auto käima,

Klapp mitte ei olnud vigane vaid uuel kütuse filtril puudus peale käiva klapi rõngas tihend.
võtsin vana küljest. ja hetke seisuga läks vana klapp tagasi, kuna seal olid voolikud küljes, ja auto käib.

Tegin 2km pikkuse ringi.
Lõi armatuuri kollase hoiatuse:

" Particle filter"
see owner's manual


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 12.12.23 17:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eku97
Saime auto käima,

Klapp mitte ei olnud vigane vaid uuel kütuse filtril puudus peale käiva klapi rõngas tihend.
võtsin vana küljest. ja hetke seisuga läks vana klapp tagasi, kuna seal olid voolikud küljes, ja auto käib.

Tegin 2km pikkuse ringi.
Lõi armatuuri kollase hoiatuse:

" Particle filter"
see owner's manual



Loll pea on alati olnud käte ja jalgade nuhtluseks, jätka samas vaimus:D


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eku97
huviline



Registreerunud 12.11.23
Kasutaja on eemal


postitati 12.12.23 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: eku97
Saime auto käima,

Klapp mitte ei olnud vigane vaid uuel kütuse filtril puudus peale käiva klapi rõngas tihend.
võtsin vana küljest. ja hetke seisuga läks vana klapp tagasi, kuna seal olid voolikud küljes, ja auto käib.

Tegin 2km pikkuse ringi.
Lõi armatuuri kollase hoiatuse:

" Particle filter"
see owner's manual



Loll pea on alati olnud käte ja jalgade nuhtluseks, jätka samas vaimus:D

Ega ei pannud tähele enne, ja autode remondi kohapealt suht võhik.
Räägi parem mida selle dpf hoiatusega teha ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 12.12.23 20:20 Tsiteeri


Kõige valutum oleks see auto päris diagnostikase saada aga võib ka enda rahakotiga katsetada ja asju vahetada/teha.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.3% - SQL: 28.7%]