teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 02.12.23 13:09
|
|
|
Madalrõhu EGR ummistunud?
Sõber mässab oma EA288 mootoriga, annab EGR läbivoolu viga. Sõltuvalt kas on Euro5 või Euro6, pidavat sama koodiga mootoril olema üks või kaks EGR
süsteemi. Tema autol peaks olema üks, madalrõhu oma peale tahmafiltrit.
Peale DPF-i tahma olla ei tohiks ja süsteem ei tohiks ummistuda. Välismaistes foorumites väidetakse, et süsteemis olev sõel ummistub, sest
tahmafiltri kärg on katki. Kas võib ka niisama ummistuda ja kas on mõtet jahutit vahetada?
Edit: Kas üldse on VAG-l mingi sõel seal, varuosalehel ei paista olevat. Mingitel autodel kindlasti on, olen ise näinud.
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 03.12.23 08:33
|
|
|
Väga tavaline on, et adblue jäägid ummistavad egri jahuti.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.12.23 09:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: txxxl
Väga tavaline on, et adblue jäägid ummistavad egri jahuti. |
Umbe läheb ikka adblue katt (esimesena meenub sharan) või tahmakas ise kui seda ollust otse sinna pannakse.
EA288 (vähemalt enamusel) ei olegi adblued peal. Euro6 saavutatakse madalsurve egr abil peale tahmakat.
Teet82, otsi netist skeem ja näed, kuidas see asi seal töötab jne. Diagnoosida uurida on seal nii mõndagi. Sõel või filter on ka täitsa olemas peale
DPF-i enne vahejahutit. Iseasi, kas seda vahetada saab, kuna vahetatakse kogu kompott kui kärg puruks, mis maksab tuhandeid.
Kui tagant tahmane, on dpf kärg puruks ilmselgelt.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 04.12.23 08:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
EA288 (vähemalt enamusel) ei olegi adblued peal. Euro6 saavutatakse madalsurve egr abil peale tahmakat. |
Selleks peab tavaliselt 2 EGR-i olema.
Kui on üks, siis HPEGR-i asendab SCR.
Muidu vist Euro 6-t kätte ei saanud päris.
Aga ma ei ole 100% kindel, neid konfiguratsioone olen igasuguseid näinud.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.12.23 18:51
|
|
|
ARK lehel näitab tal Euro5.
Kuskil saksa lehel väideti, et kui Euro5, siis on ainult madalrõhu EGR. Kõrgrõhu EGR klapp peaks asuma sisselaske kõrval, seda seal pole foto põhjal,
seega kõik klapib.
Adblue pihusti peaks neil olema otse üleval, kunagisest rihmavahetusest on meeles, et sellel autol oli seal ainult temperatuuriandur jalus, seega
Adblue peaks ka puuduma vist.
Autot reaalselt näinud pole praegu ja päris kindlalt ei tea.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.12.23 19:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
ARK lehel näitab tal Euro5.
Kuskil saksa lehel väideti, et kui Euro5, siis on ainult madalrõhu EGR. Kõrgrõhu EGR klapp peaks asuma sisselaske kõrval, seda seal pole foto põhjal,
seega kõik klapib.
Adblue pihusti peaks neil olema otse üleval, kunagisest rihmavahetusest on meeles, et sellel autol oli seal ainult temperatuuriandur jalus, seega
Adblue peaks ka puuduma vist.
Autot reaalselt näinud pole praegu ja päris kindlalt ei tea. |
Kui on Euro5 siis ongi ainult 1 EGR ja AdBlued ei ole, kõik õige.
|
|
|
|