Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Madalrõhu EGR ummistunud? (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1553)
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.12.23 13:09 Tsiteeri
Madalrõhu EGR ummistunud?



Sõber mässab oma EA288 mootoriga, annab EGR läbivoolu viga. Sõltuvalt kas on Euro5 või Euro6, pidavat sama koodiga mootoril olema üks või kaks EGR süsteemi. Tema autol peaks olema üks, madalrõhu oma peale tahmafiltrit.
Peale DPF-i tahma olla ei tohiks ja süsteem ei tohiks ummistuda. Välismaistes foorumites väidetakse, et süsteemis olev sõel ummistub, sest tahmafiltri kärg on katki. Kas võib ka niisama ummistuda ja kas on mõtet jahutit vahetada?

Edit: Kas üldse on VAG-l mingi sõel seal, varuosalehel ei paista olevat. Mingitel autodel kindlasti on, olen ise näinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 03.12.23 08:33 Tsiteeri


Väga tavaline on, et adblue jäägid ummistavad egri jahuti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 03.12.23 09:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Väga tavaline on, et adblue jäägid ummistavad egri jahuti.


Umbe läheb ikka adblue katt (esimesena meenub sharan) või tahmakas ise kui seda ollust otse sinna pannakse.
EA288 (vähemalt enamusel) ei olegi adblued peal. Euro6 saavutatakse madalsurve egr abil peale tahmakat.
Teet82, otsi netist skeem ja näed, kuidas see asi seal töötab jne. Diagnoosida uurida on seal nii mõndagi. Sõel või filter on ka täitsa olemas peale DPF-i enne vahejahutit. Iseasi, kas seda vahetada saab, kuna vahetatakse kogu kompott kui kärg puruks, mis maksab tuhandeid.
Kui tagant tahmane, on dpf kärg puruks ilmselgelt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 04.12.23 08:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
EA288 (vähemalt enamusel) ei olegi adblued peal. Euro6 saavutatakse madalsurve egr abil peale tahmakat.

Selleks peab tavaliselt 2 EGR-i olema.
Kui on üks, siis HPEGR-i asendab SCR.
Muidu vist Euro 6-t kätte ei saanud päris.

Aga ma ei ole 100% kindel, neid konfiguratsioone olen igasuguseid näinud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.12.23 18:51 Tsiteeri


ARK lehel näitab tal Euro5.
Kuskil saksa lehel väideti, et kui Euro5, siis on ainult madalrõhu EGR. Kõrgrõhu EGR klapp peaks asuma sisselaske kõrval, seda seal pole foto põhjal, seega kõik klapib.
Adblue pihusti peaks neil olema otse üleval, kunagisest rihmavahetusest on meeles, et sellel autol oli seal ainult temperatuuriandur jalus, seega Adblue peaks ka puuduma vist.
Autot reaalselt näinud pole praegu ja päris kindlalt ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.12.23 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
ARK lehel näitab tal Euro5.
Kuskil saksa lehel väideti, et kui Euro5, siis on ainult madalrõhu EGR. Kõrgrõhu EGR klapp peaks asuma sisselaske kõrval, seda seal pole foto põhjal, seega kõik klapib.
Adblue pihusti peaks neil olema otse üleval, kunagisest rihmavahetusest on meeles, et sellel autol oli seal ainult temperatuuriandur jalus, seega Adblue peaks ka puuduma vist.
Autot reaalselt näinud pole praegu ja päris kindlalt ei tea.

Kui on Euro5 siis ongi ainult 1 EGR ja AdBlued ei ole, kõik õige.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.2% - SQL: 64.8%]