Tsitaat: | Algselt postitas: asd1990
Kuna pistiku eemaldamisel enam tühikäik ei kõikunud oli selge et õhumassimõõtja ka läbi. |
Absoluutselt mitte midagi ei ole selge. See, et pistiku õhulugeja pealt ära võtad ja siis auto töötab tähendab 99% juhtudest, et sul on räme
turborõhuleke kuskil, mitte, et õhulugeja läbi on.
Kui sul on täiesti null ettekujutust mootori juhtsüsteemist, siis jäädki sadade eurode eest asju vahetama, mis ei lahenda probleemi. Samal ajal, kui
pädeva diagnostikaga saaks 5 minutiga selgeks, milles asi on.
Nr1 asi, mida igal turbokal teha on rõhulekketest.
Näiteks küsi mõnes nendest kohtadest:
https://esracing.ee/kontakt/
https://differ.ee/
https://vagrem.ee/
Maksad 1 tunni eest ja saad selgeks mida reaalselt vahetada tuleb, mitte ei nussi oma ajusid pistikute ja õhulugejatega, millel mitte midagi viga ei
ole.
Boschi HFM5 pinout on siin muidu:
https://members.rennlist.com/jandreas/Bosch%20HFM5%20Sensors.pdf
Selleks, et teada, mis juhe mis asi su autol on, tuleb elsa või erwin lahti võtta ja vaadata juhtmevärvid järgi. Suure tõenäosusega, kui paned kõik
tagasi nii, nagu oli enne sinu sekkumist, siis on sellega kõik. Ära siis unusta uuel pistikul nii suurt tagumist kummilutti, kui ka väikseid
tihendeid, mis igasse pessa käivad, sest muidu see mädaneb kõik ära seal.
|