jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 30.06.23 05:45
|
|
|
Audi A6/C8 2.0TDI quattro
Head ja vead Audi A6/C8 2.0TDI/150kw mootoril? Kuidas see mudel üldse on, kas on mingeid lastehaiguseid, millele tähelepanu pöörata?
Pakub huvi just kooslus 2.0TDI/150kw ja quattro.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.06.23 05:57
|
|
|
Jõhker turbolag on neil. Nagu kõikidel muudel uutel diiselmootoritel.
Kui vähegi kannatab võta bensukas. Naabril oli juba uuest peast ja kogu aeg halab, et ei liigu peast ega persest edasi koha pealt minnes.
Positiivne on see, et selle saab enamjaolt korda remapiga.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 30.06.23 06:40
|
|
|
Bensukas on pereautona välistatud va S ja RS mudelid.
Teen proovisõidu ja näha kui häiriv see lag siis on.
Pidasin silmas rohkem selle mootori kestvust ja tüüphädasid.
Kirutakse küll vanema põlvkonna S-troniciud töökindluses osas, kuid isiklikult mulle meeldib S-tronicu dünaamika ja käitumine - konkreetne kast, ei
uima ja ei veni.
Kiidetakse hullult 8k Tiptronicuid, no ma ei tea, olen erinevate Tiptronicutega sõitnud ja kummi venitamine jääb kummi venitamiseks, see võib küll
töökindel olla, kuid dünaamika ei meeldi. Igapäevane võrdlusmoment mul A4/B8 S-tronic ja Q7/4M Tiptronic, sõidumugavuse, käitumise, kohapealt igakell
see vanakooli S-tronic
Aga nagu ikka: "kellel ema, kellele tütar"
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
merchant
huviline
Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad C7 BiT
|
postitati 30.06.23 07:04
|
|
|
Tiptronic D ja S reziimil on nagu öö ja päev. Tavareziim on taotluslikult uimane, ka gaasipedaal reageerib suure viitega, ilmselt teemaks kütusesääst.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 30.06.23 08:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Tiptronic D ja S reziimil on nagu öö ja päev. Tavareziim on taotluslikult uimane, ka gaasipedaal reageerib suure viitega, ilmselt teemaks kütusesääst.
|
Puudub vajaduse igapäevaselt kasutada naftamootori otsas olevat kasti S reziimis. Et tunduks äge? Siis pigem soovitaks soetada sportauto. Naftapressi
üks peamisi pointe ongi kütusesääst.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.06.23 10:18
|
|
|
Ei kurda küll 8hp55 kasti puhul uimasust.
Aga 2,0 TDi quattro C8 peal tähendab sisuliselt haldexit kasti tagaosas ning mudru ka tagadiffris.
Nagu nelikveoline passat, tavaoludes esivedu...
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.06.23 10:24
|
|
|
Kõigil VAG-i mootoritel, mis tehti WLTP tsüklis peale dieselgate-i ei sulgeta EGR-i ka põhjagaasiga madalatel pööretel, seetõttu on neil ulmeline
turbolag.
Dünograafikul on enne-pärast max. moment 3.0 TDI-l üle 600 pöörde varem.
Ehk siis võta B9 2.0 TDI ja viruta sinna 500 pööret otsa ning saad aru, kuna see spoolib.
Kaste kõiki libistatakse rämedalt. Nii DSG-d kui ka Tiptronicut, et seda peita.
Seda mitte S/RS-i bensumootori mitte ostmist ma küll ei mõista (seda enam, et C8 S6 on diisel).
VW Golf-il näiteks 1.5 TSI on sisuliselt sama kütusekuluga, nagu 2.0 TDI, aga dünaamikas on palju parem.
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 30.06.23 16:52
|
|
|
Peale diisli skandaali ei ole diislid enam need mis naad enne olid, mootor on häälestatud uimaseks.
Aga probleemsed kohad on väntvõlli esimese simmeri lekked, veepumba lekke, adblue ja nox andur, egri jahutite ummistumine.
Uuema s-tronic kastiga suuri probleeme väga ei ole veel esinend, õlipõhja ja mehatroonika korpuse vahet lekivad õli. Mehatroonika ja siduriga
massilisi probleeme ei ole(võibola need alles tulevad).
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 13.08.23 17:59
|
|
|
Kuidas 3.0 diislid 210/170 kw on? Kas nukkvõlli ja ketiprobleem on endiselt õhus?
|
|
|
Lauritz
huviline
Registreerunud 30.01.19
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.23 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miky100
Kuidas 3.0 diislid 210/170 kw on? Kas nukkvõlli ja ketiprobleem on endiselt õhus? |
Mind huvitab uuest aastast sama setup'iga auto ... ehk on kellelegi kogemusi mida hea siia jagada.
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 11.12.23 10:48
|
|
|
Nagu olen aru saanud siis V6 diislid 170/210 kw on kõik 8 käigulised tiptronicud.
Keti ja nukkvõlli probleemid endiselt aktuaalsed.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 11.12.23 22:04
|
|
|
Ulmeline turbolag on ka endiselt aktuaalne
Kui pill enam garantiiline ei ole, siis softi muudatusega saab korda selle.
Võimsuse poole pealt tegelikult suht head mootorid. 260-270 kW tuleb lõdvalt sealt ka 170kW variandist.
|
|
|
kassu
huviline
Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D4 Lang
|
postitati 06.02.24 18:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ulmeline turbolag on ka endiselt aktuaalne
Kui pill enam garantiiline ei ole, siis softi muudatusega saab korda selle.
Võimsuse poole pealt tegelikult suht head mootorid. 260-270 kW tuleb lõdvalt sealt ka 170kW variandist. |
Kas C8 mudel on juba piisavalt tark, et "warranty patch" lähenemist pole selle puhul võimalik kasutada?
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 06.03.24 19:16
|
|
|
Kellegil 45 TFSI kogemusi on? EA8xx mootoreid kiidetakse väljamaal palju. Õlikulu ja carbon probleemid on suudetud ehk seljataha jätta.
55tfsi pole proovinud, kuid käisin bmw g30 540i proovimas. Võimalik et 11 aastat 3.0 diislitega sõitmist on tagumiku tunnetuse valetama pannud aga see
40i ei tahtnud väikesel kiirusel kuidagi väänet anda. Paberil auto muidugi väga kiire, aga meie teedele ei leidnud nagu seost selle kütusekulu ja
võimsuse vahel. Tagumikuga tunnetades siis 3.0 diisel tunduvalt reipam nö igapäevasõidus . Vaevalt et 55tfsi-gi ökomaks saadud on. Tallinna linnukulu jäi 12-14 liitri vahele. Täitsa tudisedes liikumist
muidugi ei proovinud.
Kuna diisli soovi enam pole siis ongi jäänud lauale 45tfsi.
Kuidas C8 kerel S-tronic vastu peab? Kui saan õigesti aru siis on nii öelda teine generatsioon see?
Minu ostusoov lähtub sellise 60-100k sõitnud autodele, mitte uuele.
Pistikhübriidi kohta keegi oskab kogemusi anda? Kasutatud akupank jne.
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 16.08.24 13:22
|
|
|
Valituks sai lõpuks 3.0 bensukas, tähisega 55 tfsi 250kw. Esimesed 4 kuud sõidurõõmu seljataga.
Enim üllatust on pakkunud siiani mootor, jõudluse ja kütusekulu vahel. Tallinna linna kulu on 10-11 vahel. Maanteel tuleb Tallinn- Haapsalu ots 98km
püsikaga sõites 5,2-5,4 l sajale. 120km/h liigeldes jääb kulu 5,8-6. Omaaegne pre facelift A7 180kw sõitis samade kuludega. Kohalt minekul samas 1600
pöördega mõnus vääne olemas. Võrreldes endiste diislitega on mootor hirmvaikne. Alla 3k pöördega sõites istuks nagu elektriautos. Bensukas oli kindel
kriteerium, olles teadlik moodsate diislite hädade üle.
Eelmises postituses võrrelduna G seeria viiesega on C8 ikkagi nagu kaks mudelit moodsam sõiduk. Algul puutetundlikud ekraanid oli võõrad aga
tegelikult on nad väga heade tagasisidega ja täpsed. Nüüdseks 4 kuuga on kõik liigutused sisse harjunud. Ekraanide disain ja pildi kvaliteet on väga
hästi õnnestunud. Enamik teise automarke armastab lihtsalt ilmetu tahvel ekraani armatuuri lüüa. Neid väga puutuda polegi vaja. Võtmel on kogu
seadistus olemas nagu istme, kliima, raadio mälu.
Puudused: Nagisev armatuur, juhiiste hõõrub vastu käetuge, pool lahtine aken koliseb ust kinni pannes, AC kliimavedeliku solin on kuulda, palju odavat
plastikut, ACC võiks sujuvamalt pidurdada ja foori tagant minnes mitte nii pikka vahet teisega jätta. Autot ostes oli MMI-st nähtav õlitase max,
esimese 6000 km järgi pidin 300ml peale valama et mitte min. saavutada, pagasi luugi jalaviipega avamine õnnestub 1/10-st, bluetooth kaotab vahel
telefoni ära ja ennem autot seisma-käima pannes ära ei ühenda, apple car play on kaabliga . Viimased kaebused ehk softiga parandatavad.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.08.24 14:01
|
|
|
Mootori mõttes õige valik.
Arvesta ka seda, et uutel diislitel kõigil ADBlue, ehk siis rahaliselt pane 0.5-1L/100km otsa veel, kuna seda pead ka tankima.
|
|
|