Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6/C8 2.0TDI quattro (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3986)
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.06.23 05:45 Tsiteeri
Audi A6/C8 2.0TDI quattro



Head ja vead Audi A6/C8 2.0TDI/150kw mootoril? Kuidas see mudel üldse on, kas on mingeid lastehaiguseid, millele tähelepanu pöörata?
Pakub huvi just kooslus 2.0TDI/150kw ja quattro.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.06.23 05:57 Tsiteeri


Jõhker turbolag on neil. Nagu kõikidel muudel uutel diiselmootoritel.
Kui vähegi kannatab võta bensukas. Naabril oli juba uuest peast ja kogu aeg halab, et ei liigu peast ega persest edasi koha pealt minnes.

Positiivne on see, et selle saab enamjaolt korda remapiga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.06.23 06:40 Tsiteeri


Bensukas on pereautona välistatud va S ja RS mudelid.
Teen proovisõidu ja näha kui häiriv see lag siis on.
Pidasin silmas rohkem selle mootori kestvust ja tüüphädasid.
Kirutakse küll vanema põlvkonna S-troniciud töökindluses osas, kuid isiklikult mulle meeldib S-tronicu dünaamika ja käitumine - konkreetne kast, ei uima ja ei veni.
Kiidetakse hullult 8k Tiptronicuid, no ma ei tea, olen erinevate Tiptronicutega sõitnud ja kummi venitamine jääb kummi venitamiseks, see võib küll töökindel olla, kuid dünaamika ei meeldi. Igapäevane võrdlusmoment mul A4/B8 S-tronic ja Q7/4M Tiptronic, sõidumugavuse, käitumise, kohapealt igakell see vanakooli S-tronic :D
Aga nagu ikka: "kellel ema, kellele tütar"


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
merchant
huviline



Registreerunud 08.03.18
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Allroad C7 BiT

postitati 30.06.23 07:04 Tsiteeri


Tiptronic D ja S reziimil on nagu öö ja päev. Tavareziim on taotluslikult uimane, ka gaasipedaal reageerib suure viitega, ilmselt teemaks kütusesääst.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.06.23 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
Tiptronic D ja S reziimil on nagu öö ja päev. Tavareziim on taotluslikult uimane, ka gaasipedaal reageerib suure viitega, ilmselt teemaks kütusesääst.


Puudub vajaduse igapäevaselt kasutada naftamootori otsas olevat kasti S reziimis. Et tunduks äge? Siis pigem soovitaks soetada sportauto. Naftapressi üks peamisi pointe ongi kütusesääst.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.06.23 10:18 Tsiteeri


Ei kurda küll 8hp55 kasti puhul uimasust.
Aga 2,0 TDi quattro C8 peal tähendab sisuliselt haldexit kasti tagaosas ning mudru ka tagadiffris.
Nagu nelikveoline passat, tavaoludes esivedu...


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.06.23 10:24 Tsiteeri


Kõigil VAG-i mootoritel, mis tehti WLTP tsüklis peale dieselgate-i ei sulgeta EGR-i ka põhjagaasiga madalatel pööretel, seetõttu on neil ulmeline turbolag.
Dünograafikul on enne-pärast max. moment 3.0 TDI-l üle 600 pöörde varem.

Ehk siis võta B9 2.0 TDI ja viruta sinna 500 pööret otsa ning saad aru, kuna see spoolib.
Kaste kõiki libistatakse rämedalt. Nii DSG-d kui ka Tiptronicut, et seda peita.

Seda mitte S/RS-i bensumootori mitte ostmist ma küll ei mõista (seda enam, et C8 S6 on diisel).
VW Golf-il näiteks 1.5 TSI on sisuliselt sama kütusekuluga, nagu 2.0 TDI, aga dünaamikas on palju parem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
txxxl
huviline



Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 30.06.23 16:52 Tsiteeri


Peale diisli skandaali ei ole diislid enam need mis naad enne olid, mootor on häälestatud uimaseks.
Aga probleemsed kohad on väntvõlli esimese simmeri lekked, veepumba lekke, adblue ja nox andur, egri jahutite ummistumine.
Uuema s-tronic kastiga suuri probleeme väga ei ole veel esinend, õlipõhja ja mehatroonika korpuse vahet lekivad õli. Mehatroonika ja siduriga massilisi probleeme ei ole(võibola need alles tulevad).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 13.08.23 17:59 Tsiteeri


Kuidas 3.0 diislid 210/170 kw on? Kas nukkvõlli ja ketiprobleem on endiselt õhus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauritz
huviline



Registreerunud 30.01.19
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.23 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: miky100
Kuidas 3.0 diislid 210/170 kw on? Kas nukkvõlli ja ketiprobleem on endiselt õhus?


Mind huvitab uuest aastast sama setup'iga auto ... ehk on kellelegi kogemusi mida hea siia jagada. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 11.12.23 10:48 Tsiteeri


Nagu olen aru saanud siis V6 diislid 170/210 kw on kõik 8 käigulised tiptronicud.
Keti ja nukkvõlli probleemid endiselt aktuaalsed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 11.12.23 22:04 Tsiteeri


Ulmeline turbolag on ka endiselt aktuaalne :D

Kui pill enam garantiiline ei ole, siis softi muudatusega saab korda selle.
Võimsuse poole pealt tegelikult suht head mootorid. 260-270 kW tuleb lõdvalt sealt ka 170kW variandist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kassu
huviline



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D4 Lang

postitati 06.02.24 18:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ulmeline turbolag on ka endiselt aktuaalne :D

Kui pill enam garantiiline ei ole, siis softi muudatusega saab korda selle.
Võimsuse poole pealt tegelikult suht head mootorid. 260-270 kW tuleb lõdvalt sealt ka 170kW variandist.


Kas C8 mudel on juba piisavalt tark, et "warranty patch" lähenemist pole selle puhul võimalik kasutada?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 06.03.24 19:16 Tsiteeri


Kellegil 45 TFSI kogemusi on? EA8xx mootoreid kiidetakse väljamaal palju. Õlikulu ja carbon probleemid on suudetud ehk seljataha jätta.
55tfsi pole proovinud, kuid käisin bmw g30 540i proovimas. Võimalik et 11 aastat 3.0 diislitega sõitmist on tagumiku tunnetuse valetama pannud aga see 40i ei tahtnud väikesel kiirusel kuidagi väänet anda. Paberil auto muidugi väga kiire, aga meie teedele ei leidnud nagu seost selle kütusekulu ja võimsuse vahel. Tagumikuga tunnetades siis 3.0 diisel tunduvalt reipam nö igapäevasõidus :D. Vaevalt et 55tfsi-gi ökomaks saadud on. Tallinna linnukulu jäi 12-14 liitri vahele. Täitsa tudisedes liikumist muidugi ei proovinud.
Kuna diisli soovi enam pole siis ongi jäänud lauale 45tfsi.
Kuidas C8 kerel S-tronic vastu peab? Kui saan õigesti aru siis on nii öelda teine generatsioon see?
Minu ostusoov lähtub sellise 60-100k sõitnud autodele, mitte uuele.
Pistikhübriidi kohta keegi oskab kogemusi anda? Kasutatud akupank jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 16.08.24 13:22 Tsiteeri


Valituks sai lõpuks 3.0 bensukas, tähisega 55 tfsi 250kw. Esimesed 4 kuud sõidurõõmu seljataga.

Enim üllatust on pakkunud siiani mootor, jõudluse ja kütusekulu vahel. Tallinna linna kulu on 10-11 vahel. Maanteel tuleb Tallinn- Haapsalu ots 98km püsikaga sõites 5,2-5,4 l sajale. 120km/h liigeldes jääb kulu 5,8-6. Omaaegne pre facelift A7 180kw sõitis samade kuludega. Kohalt minekul samas 1600 pöördega mõnus vääne olemas. Võrreldes endiste diislitega on mootor hirmvaikne. Alla 3k pöördega sõites istuks nagu elektriautos. Bensukas oli kindel kriteerium, olles teadlik moodsate diislite hädade üle.
Eelmises postituses võrrelduna G seeria viiesega on C8 ikkagi nagu kaks mudelit moodsam sõiduk. Algul puutetundlikud ekraanid oli võõrad aga tegelikult on nad väga heade tagasisidega ja täpsed. Nüüdseks 4 kuuga on kõik liigutused sisse harjunud. Ekraanide disain ja pildi kvaliteet on väga hästi õnnestunud. Enamik teise automarke armastab lihtsalt ilmetu tahvel ekraani armatuuri lüüa. Neid väga puutuda polegi vaja. Võtmel on kogu seadistus olemas nagu istme, kliima, raadio mälu.

Puudused: Nagisev armatuur, juhiiste hõõrub vastu käetuge, pool lahtine aken koliseb ust kinni pannes, AC kliimavedeliku solin on kuulda, palju odavat plastikut, ACC võiks sujuvamalt pidurdada ja foori tagant minnes mitte nii pikka vahet teisega jätta. Autot ostes oli MMI-st nähtav õlitase max, esimese 6000 km järgi pidin 300ml peale valama et mitte min. saavutada, pagasi luugi jalaviipega avamine õnnestub 1/10-st, bluetooth kaotab vahel telefoni ära ja ennem autot seisma-käima pannes ära ei ühenda, apple car play on kaabliga :D. Viimased kaebused ehk softiga parandatavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 16.08.24 14:01 Tsiteeri


Mootori mõttes õige valik.
Arvesta ka seda, et uutel diislitel kõigil ADBlue, ehk siis rahaliselt pane 0.5-1L/100km otsa veel, kuna seda pead ka tankima.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.6% - SQL: 65.4%]