erxheins
huviline
Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q
|
postitati 16.06.23 09:56
|
|
|
A6 C7 Allroad ostmine
Kas keegi siin foorumis on käinud neid C7 Allroade vaatamas, uurimas, kuulamas? (mootori õlilekked (vahekarter), ketiliini kõrinad/kolinad, käigukast
(S tronicu ostmine on paras loterii?))
https://www.auto24.ee/soidukid/3888314
https://www.auto24.ee/soidukid/3888561
https://www.auto24.ee/soidukid/3669107
Kas on lootust leida üldse korralikku isendit või on tõesti nii et pigem kohe 3 k euri varuks olema (ketiliini või S tronicu remont)? Nagu aru saan
siis sõltumata aastaarvust on neil kõigil S-tronic kast ja see paras loterii ja ZF8HP kasti saab diislitest ainult 230 kw mootoriga? Sel juhul jääb
siis see ketiliini oht/mure veel alles. Ei viitsiks neid audi ämbreid läbi kolistama hakata ja lihtsam mõni muu mark valida vb.
Senini kulgesin 2010 A6 C6 FL Quattro 2.7 140kw isendiga, LS oli müües 291 t ja ei ühtki muret ega kõrinat kolinat, see vist pigem harv nähtus.
Tänud ette igasuguse info ja soovituste eest!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 16.06.23 10:31
|
|
|
Pane 2-4k kohe kasti remondiks hinnale juurde.
Kui see ei morjenda, võid vaatama hakata
Muide see 160kW mootor on tegelikult sama, nagu 200 kW ja sealt saab 250 kW kanti kätte kui vaja.
150kW puhul see nii ei ole.
Muidugi seal keegi kallal käinud juba ja kui seal ainult 200kW on, siis ei ole see kuigi hea tuuning. Samuti kuna ADBlue välja lülitatud, siis kui
sellel peaks olema tagasikutsumise kampaania, liigub see auto peale softiuuendust ainult treileri peal.
|
|
|
erxheins
huviline
Registreerunud 10.11.14
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 2.7TDI, A6 C6 Avant 2.7TDI FL Q
|
postitati 17.06.23 06:31
|
|
|
Mind pigem morjendab see S tronicu kast ja ZF kasti tahaks tagasi (endal see 6 käiguline oli 5.5 aastat ja väga meeldis ja muretu, sai kohe hõbenooles
sellega käidud kui ostsin auto).
Ketiliini poole pealt võtaks neist kolmest selle https://www.auto24.ee/soidukid/3888561
Väidetavalt soomest tulnud ja hooldused audi esinduses tehtud, seega justkui ajalugu teada ja läbisõit õige (146 tuhat, kuigi kui mõni 2017a allroad
on juba 200 tuhat sõitnud, siis julgeks kahelda selles läbisõidus).
Õli 15 tuhande tagant vahetatud (kas soomes teine välp või omanik ise pole tahtnud 30 k välpa).
Et sellel ei tohiks ketiliiniga muret ehk olla siis veel, kui just see praak pinguti, millest siin räägitud, endast märku mingilt maalt ei anna. Aga
ikkagi ka seal on see S tronic oma ohtudega...
Kas VW ja Skoda peal olevad DSG kastid on midagi täesti muud kui see Audi S tronic (DSG), pole kuulda olnd et need VW ja Skoda kastid nii probleemsed
oleks.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 17.06.23 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erxheins
Mind pigem morjendab see S tronicu kast ja ZF kasti tahaks tagasi (endal see 6 käiguline oli 5.5 aastat ja väga meeldis ja muretu, sai kohe hõbenooles
sellega käidud kui ostsin auto).
Ketiliini poole pealt võtaks neist kolmest selle https://www.auto24.ee/soidukid/3888561
Väidetavalt soomest tulnud ja hooldused audi esinduses tehtud, seega justkui ajalugu teada ja läbisõit õige (146 tuhat, kuigi kui mõni 2017a allroad
on juba 200 tuhat sõitnud, siis julgeks kahelda selles läbisõidus).
Õli 15 tuhande tagant vahetatud (kas soomes teine välp või omanik ise pole tahtnud 30 k välpa).
Et sellel ei tohiks ketiliiniga muret ehk olla siis veel, kui just see praak pinguti, millest siin räägitud, endast märku mingilt maalt ei anna. Aga
ikkagi ka seal on see S tronic oma ohtudega...
Kas VW ja Skoda peal olevad DSG kastid on midagi täesti muud kui see Audi S tronic (DSG), pole kuulda olnd et need VW ja Skoda kastid nii probleemsed
oleks. |
Kui sa niiväga seda S-tronic kasti kardad, siis miks sa ei pane kriteeriumiks alates 230kw, et jääks sõelale ainult Bi-TDI'd, mis on soovitud ZF
kastiga?
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.06.23 09:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erxheins
Kas VW ja Skoda peal olevad DSG kastid on midagi täesti muud kui see Audi S tronic (DSG), pole kuulda olnd et need VW ja Skoda kastid nii probleemsed
oleks. |
Ikka on probleemsed. Probleemsed ei ole DQ250 ja DQ381.
DQ200 kuivsiduritega 7-käiguline on vägagi probleemne.
Nagu ülalmainitud otsi 230 kW isend, sellel ZF-i kast ja nobedam on ka.
|
|
|
|