Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A7 C7 Õhkvedrustuse arvutiga madaldamine (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1455)
MKris
huviline



Registreerunud 07.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.23 13:14 Tsiteeri
A7 C7 Õhkvedrustuse arvutiga madaldamine



Tere,

plaanisin A7 C7 kerel õhkvedrustusega veidi madalamaks lasta. Arvutiga näitas enne koopaääre ja keskosa vahemaaks ees 380mm ja taga 405mm.

Ette panin 390mm ja taga lasi panna 414mm. Saan aru et ilmselt see 414mm läks liiga kaugele, peale teist süüte sisse panemist viskas armatuuri vigu täis. Muutsin hetkel tagasi, et vigadest lahti saada.

Olen foorumitest lugenud, et lubab kuskil 17mm alla lasta, peale seda peaks alles vigu hakkama viskama. Kas võib olla, et keegi on varasemast juba näppinud ja tagaotsa alla lasknud? Või tegin ise miskit valesti või mingi teise arvuga oleks tööle jäänud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 23.05.23 22:27 Tsiteeri


Endal 15mm täisringis madalamaks lastud OBD11. Erroreid ei ole. Ei tea kas liiga väsinud, aga loen välja, et üritasid hoopis tõsta, kui numbreid juurde panid :D Aga vb pidigi lisama :D


Puidu tööstuslik viimistlus. Color It OÜ.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 23.05.23 22:52 Tsiteeri


Aga kõik rattad peaks olema erineva väärtusega. Seega kõik neli peaks (lõpuks) kuni 17mm erinema. Ilmselt sul mingi ratas läks üle sellest. Ees ei pruugi mõlemad samad olla ja samuti taga.


Puidu tööstuslik viimistlus. Color It OÜ.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 24.05.23 03:38 Tsiteeri


C7 - D4 üks vale liigutus ja esindusse. Soovitan mitte mängida kui ei oska.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MKris
huviline



Registreerunud 07.05.19
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.23 07:14 Tsiteeri


Ega seda mõtlengi, et enne mind oli juba ees 380 mõlemad ja taga 405 mõlemad, ja ikka juurde pidi lisama et alla laseks :)

Eks arvan, et keegi on varasemalt näppinud juba, peab iga koopaserva ja keskosa ära mõõtma ja vaatama, mis tulemuse saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 03.10.23 15:23 Tsiteeri


Panen siia teemasse, palju C7 õhkvedrustusest millegipärast juttu pole.

Palun abi loogika mõistmisel. Lekked justkui kontrollitud ja kõrvaldatud, kompressor vahetatud, veakoode ei näita. Kui auto tõstetud asendis seisma jätta siis nii ka on, päevi kindlasti. Kui lõpetada sõit dynamicus (madalam asend?) siis seisma jättes laseb üsna ruttu parema tagumise ratta koopasse. Kui uks lahti teha, laseb uuesti täis ja sätib kõrgused õigeks. Milles point? Kui padi lekiks siis vajuks ju ka ülemisest asendist ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 03.10.23 15:53 Tsiteeri


Padi lekib siis kui pragu lahti, ülemises asendis surutakse järelikult pragu kinni. Endal oli C5'ga nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 03.10.23 17:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Panen siia teemasse, palju C7 õhkvedrustusest millegipärast juttu pole.

Palun abi loogika mõistmisel. Lekked justkui kontrollitud ja kõrvaldatud, kompressor vahetatud, veakoode ei näita. Kui auto tõstetud asendis seisma jätta siis nii ka on, päevi kindlasti. Kui lõpetada sõit dynamicus (madalam asend?) siis seisma jättes laseb üsna ruttu parema tagumise ratta koopasse. Kui uks lahti teha, laseb uuesti täis ja sätib kõrgused õigeks. Milles point? Kui padi lekiks siis vajuks ju ka ülemisest asendist ära?


99,99% padi vigane. Pragu või suurt auku üldjuhul pole. C7 padjad lekivad murdekohtadest nagu hõredaks kulunud riie, palju väikseid mulle kui testida laual 4-5 bar ja seebiveega.
Teatud oludes hoiab siiski üleval. Kompressori tapab suht ruttu sõltuvalt C7 D4 süsteemi ühest väga lollist lahendusest inseneri poolt.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 03.10.23 18:51 Tsiteeri


Tänud, asi selge. Mis see loll lahendus on? Rohtu pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 04.10.23 05:42 Tsiteeri


Murdub üks pisike vidin, tootlikkus kukub hetkega sisuliselt nulli, orig. varuosa pole. Raiskamine krt. Mingi hiina plönn vist juba on kuskill alibaabaas saadaval. Pole viimaste andmetega kursis. Lahendus uus kompressor ja relee tavaliselt, diagnoosida lihtne kui osata.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 11.10.23 09:39 Tsiteeri


Kogemus on ikka hea asi - padi vahetatud, probleem kadus. Tänud, Jann!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.8% - SQL: 36.2%]