Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A5 3.0Tdi 176kw S-Line - 2010 - Lauri0112 (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 9351)
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 12.06.23 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uff99
Mul on pakkuda sulle vahetuseks rool.
A6 C7 pealt. Nupud küll minu A5 peal ei toimi(ei tea miks) aga proovitud C7 peal ja toimivad.

https://www.upload.ee/image/15331061/WhatsApp_Image_2023-01-10_at_15.36.39__1_.jpeg

Tagastange seda plastik kruvi sooviks ise ka leida. Õigesti mäletan, siis proovisin sinna äkki M6 keermelatti mis ilmselt toimib samamoodi nagu see kruvi :D


Rooli vastu huvi puudub. Tulevikus plaanis flat bottom rool. :)

Mida rohkem otsin seda rohkem tundub, et seda plastmass kruvi ja jubinat ei eksisteeri enam kusagil. :D
Üritan kokku liimida ja eks näis. Reaalselt püsib stange õnneks paigal ka ilma selle jubinata.

EDIT: Jubina + plastik kruvi koodid on vastavalt 8T0807890 parem ja 8T0807889 vasak. Eraldi ei müüda. Seesama jubin mis mul puruks läks on seal kompletis ja plast kruvi sammuti.
Esialgu ei saanud piltide pealt sellest aru. :D


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 12.07.23 19:58 Tsiteeri


Juuli update.
Vaikselt olen tellinud erinvaid jubinaid mis väljavahetmist vajanud on.
Alustuseks sai tellitud Saksamaalt honeycomb mustriga udutule võred. Minu arust annavad üld muljele palju rohkem juurde kui oem suletud võre ümbrised.
Esistange alla sai tellitud kroom liist. Ei teagi kas see on S mudeli oma või pandi neid S-line mudelitele ka, aga üllatavalt kallis oli see väike kroomitud plastmass jubin. Kallim kui tagastange lisa mis on kolm korda suurem.

Revalist sai lisaks tellitud veel juhi kroom äärega akna lüliti, pagasi avamis nupp, armatuuri sees olev kesmine kõlar, käetoe sees olev panipaik ilma autotelefoni kohaga. Peeglite kroom nupu sain lammutusest ja kõrval istuja nupp oli juba olemas.

Keskkonsooli välja võtmine suhteliselt kerge, suurim probleem oli sigareti süütaja eemaldamine käetoe panipaigast mille jaoks audi mehed eraldi tööriista loonud on. No milleks seda vaja oli nende arvates ma ei tea. Igal juhul lõpuks sain selle kätte sealt käetoe seest.

Jätkasin ka pigimati lisamist. Tagumine aknalaud sai kaetud nii ülevalt kui alt poolt. Ei hakanud uut bassi kõlarit ostma ja peale mati lisamist on pleki värisemise heli peaaegu täielikult kadunud. Uste sisse sai pandud uued kõlarid Audison Prima AP 6.5.

Lõpetuseks võtsin Forssist A6 klaasipesuri düüsid mis on pooleldi fan pihusti mustriga mitte ainult 3 juga nagu A5 tehasest küljes.
Ei ole küll täielik fan mis on osadel VW mudelitel, aga see eest plug and play ja pole vaja vahele mingeid lisa kinnitusi vms.


https://www.upload.ee/image/15439783/1.jpg

https://www.upload.ee/image/15439785/3.jpg

https://www.upload.ee/image/15439784/2.jpg

https://www.upload.ee/image/15439789/9.jpg

https://www.upload.ee/image/15439788/4.jpg

https://www.upload.ee/image/15439787/5.jpg

https://www.upload.ee/image/15439794/6.jpg

https://www.upload.ee/image/15439792/7.jpg

https://www.upload.ee/image/15439793/8.jpg


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 12.07.23 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uff99
A6 C7 pealt. Nupud küll minu A5 peal ei toimi(ei tea miks) aga proovitud C7 peal ja toimivad.


C7 on teistsuguste nuppudega ja kasutab erinevat signaali. B8 jaoks on ikkagi B8.5 nuppe vaja sinna roolile, nagu ma enda B6-le paigaldasin.
http://upload.staatus.eu/files/1608927347335751069.jpeg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 09.12.23 18:34 Tsiteeri


Talv käes ja lõbu kui palju, Quattroga on ikka palju lõbusam, saab parklates sõõrikud teha. :D

Raamita uksed on talvel natuke kehvad siiski, kipuvad kinni külmuma, aga kui nädalas korra silikoon sprayga tihend üle lasta, siis viimastel nädalatel ei ole enam probleemi täheldanud.

Poolast sai tellitud flat bottom rool koos labadega- suhteliselt rahul, ainult S5 märk pandud odav koopia, sellega tegelen kunagi tulevikus. Hetkel ei ole külmaga väga viitsimist ega tahtmist midagi teha. Labad sai väga kergelt kaabiga tööle ja lõbu kui palju. Mitte, et ma neid kastutada plaanin aga vähemalt on küljes.

Suure külmaga on kütuseluuk samuti kinni külmunund. Enne tankimist olen pidanud iga kord fööniga lahti sulatama. Viimane kord aga läksin otse töölt ja jõuga lahti tirides läks lukk lõplikult katki ega sulgunud enam. Õnneks oli uus lukk vaid 31€ ja Forss-is lao kaup. Vahetada väga raske ei olnud, aga kate mis seal ees on, oli küll väga raske välja tirida. Nelja klambriga hoiab kinni ja ühe suutsin tirides puruks teha. Õnneks logisema ei jäänud ja sellega on korras.

Siinkohal veel küsimus- palju peaks saama 3.0 176kw mootoriga A5 kerel ühe paagitäiega sõita? Hetkel talvel ca 600km ja seier punases.
Harjumatult vähe ikka võrreldes 1.9ga kui paagitäiega sai 1k maha sõidetud. :D



https://www.upload.ee/image/16034605/8.jpg

https://www.upload.ee/image/16034606/7.jpg

https://www.upload.ee/image/16034470/1.jpg

https://www.upload.ee/image/16034471/2.jpg

https://www.upload.ee/image/16034472/3.jpg

https://www.upload.ee/image/16034476/4.jpg

https://www.upload.ee/image/16034550/6.jpg

https://www.upload.ee/image/16034477/5.jpg


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 09.12.23 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri0112
Talv käes ja lõbu kui palju, Quattroga on ikka palju lõbusam, saab parklates sõõrikud teha. :D

Siinkohal veel küsimus- palju peaks saama 3.0 176kw mootoriga A5 kerel ühe paagitäiega sõita? Hetkel talvel ca 600km ja seier punases.


Ma arvan, et su esimene lause vastab su viimasele küsimusele väga hästi. :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 09.12.23 21:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri0112
Hetkel talvel ca 600km ja seier punases.
Harjumatult vähe ikka võrreldes 1.9ga kui paagitäiega sai 1k maha sõidetud. :D

Suht tavaline, ma ütleks.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 11.12.23 10:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri0112
Talv käes ja lõbu kui palju, Quattroga on ikka palju lõbusam, saab parklates sõõrikud teha. :D

Siinkohal veel küsimus- palju peaks saama 3.0 176kw mootoriga A5 kerel ühe paagitäiega sõita? Hetkel talvel ca 600km ja seier punases.


Ma arvan, et su esimene lause vastab su viimasele küsimusele väga hästi. :P


Tuleb nii välja vist jah. Ehki suvel üritasin ka öko sõitu teha nii-öelda ja 580km sain kolmveerand paagiga. Paagi tühjenemise tempo on ka ikka väga harjumatu.
1/4 130km
1/2 360km
3/4 580km

Huvitav, kas A4 B8 porilapatsid istuvad A5 peale. Interneti avarustes on silma jäänud mõni postitus kus väidetakse, et istuvad. Midagi peaks talveks külge panema. Ilus vaadata ei ole, aga vähemalt ei tekiks lume valli kere külge rataste taha.
Koodid vastavalt ees 8K0075111A ja taga 8K0075101. 140€ kõik kokku. Suhteliselt kirves, aga sarnane hind oli ka B6 lapatsitel.


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 11.12.23 10:56 Tsiteeri


Ise olen kasutanud viimased 5-6 talve silikoon grease sprayd rattakoobastes. Talvejooksul tuleb korduvalt üle lasta aga kogu soolapudrumudru rattakoopale ta kleepuda ei lase.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 19.12.23 09:23 Tsiteeri


Eelmine talv õppisin ühe asja selgeks- see "sisenev-keeratav" julla, mis luugi avab ja kinni paneb: sinna lasin samamoodi silikooni ning lükkasin sisse-välja. Pärast seda enam kinni külmumise probleemi ei olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 19.12.23 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Eelmine talv õppisin ühe asja selgeks- see "sisenev-keeratav" julla, mis luugi avab ja kinni paneb: sinna lasin samamoodi silikooni ning lükkasin sisse-välja. Pärast seda enam kinni külmumise probleemi ei olnud.


Tundub, et pean ka seda tegema hakkama. Uus lukk töötab küll ilusti, aga paha kindlasti ei tee kui natuke silikoon määret peale lasta. (Y)


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uff99
huviline



Registreerunud 16.01.22
Kasutaja on eemal

Auto: A5 3.0TDI

postitati 25.12.23 19:57 Tsiteeri


Mis flat bottom rool maksis? Millise lehe peal jälgida saab?
Kõlarid ette panid mingisuguse adapteriga kinni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 27.12.23 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uff99
Mis flat bottom rool maksis? Millise lehe peal jälgida saab?
Kõlarid ette panid mingisuguse adapteriga kinni?


Rooli müüja ebays Aacars14, tal erinevaid pakkuda. Aga vaatavalt hinnale saab ka vastava rooli. Lähemal uurimisel selgus, et S5 märk rooli peal vaid tavaline kleeps ja süvend liiga pikk oem märgi jaoks.

Ehk pean rooli viima eestis mõne sadulsepa juurde kes asja korda teeb. Ülejäänud rool see eest väga hea kvaliteediga. Nupud nagu uued.
Go figure.

Kõlarid panin oem kõlari "kasti", vanad kõlarid lõikasin välja ja uued andis kinni kruvida vanasse korpusesse. Peale panin pigimati, et õhuauke ei jääks.


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 01.02.24 20:11 Tsiteeri


Aasta esimene postitus.
Aasta algas nii heaga kui halvaga. Alustame halvast. Kohe esimestel päevadel suutsin ühel ringteel väga väikese kiiruse juures rajalt välja sõita ja tulemuseks mõlkis esistange. Õnneks ei midagi väga hullu ja järgmisel päeval sündmuskohale naasedes leidsin isegi võre üles ja katki olid vaid paar kinnitus naga. Kuumapuhuriga suutsin stange sirgeks ajada, aga nurgast on siiski katki ja värv ka mõranenud ilmselgelt. Ega siin muud teha pole kui kevadel stange parandusse viia ja värvimisse. Plaanis oli seda millalgi teha nagunii kuna täkkeid ja värvi koorumist oli stangel päris palju juba enne matsu.

Aga kus halba seal ka head. Aasta lõpus pakkus kasutaja Eero mulle oma Peeler velgi ja aasta alguses talt need ära võtsin. Siinkohal suured tänud Eerole.
Veljed siis suhteliselt värskelt värvitud Peelerid 20x9, ET 37. Peale läksid Sailun Atrezzo ZSR rehvid mõõdus 255/35 mis on ideaalne mõõt A5 kerele minu silmis.
Siinkohal tahaks ära mainida ka Jüris asuva rehvivahetus punkti rehvipunkt. Tegid head tööd ja hind oli võrreldes teiste kohtadega ca 40% soodsam.
Kui eelmisel suvel olid Double spoke velgedel ees 15mm spacer ja taga 20mm, siis Peelerite puhul suurendasin neid 5mm võrra. Ehk siis ette tuleb 20mm ja taha 25mm spacer. Offsetiks tuleb siis ees 17 ja taga 12. Mis on 3mm võrra suurem kui eelmisel aastal teiste velgedega.

Jaanuari kuu viimastel päevadel jäi A5oc foorumis silma postitus, kus kasutaja mj131 Leedust andis teada, et pakub võimalust uuendada MMI 3G High 3G plussiks. Seda kõike siis tarkvaraliselt. Kes tahab pikemalt lugeda, siis link teemasse on SIIN.
Kõik toimib nii nagu peab. Ainus kõrvalnäht on see, et Audi drive selecti ei saa valida MMI ekraani pealt. Lahenduse nimel töö käib.
Täna panin peale ka 2023 aasta kaardid ja akvideerisin video in motion. Mitte, et ma videosi sõidu ajal vaatama hakkaks, see oleks ohtlik. :)

Aga vähem juttu ja rohkem pilte. Tänan tähelepanu eest ja lülitame arvutid välja. :)


https://www.upload.ee/image/16230959/4.jpg

https://www.upload.ee/image/16230960/5.jpg

https://www.upload.ee/image/16230961/1.jpg

https://www.upload.ee/image/16230967/3.jpg

https://www.upload.ee/image/16230983/2.jpg

https://www.upload.ee/image/16230968/6.png

https://www.upload.ee/image/16230969/7.png

https://www.upload.ee/image/16230990/8.png

https://www.upload.ee/image/16230989/9.png

https://www.upload.ee/image/16230988/10.png

https://www.upload.ee/image/16230992/11.png

https://www.upload.ee/image/16230994/12.png

https://www.upload.ee/image/16230993/13.jpg


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 23.02.24 20:43 Tsiteeri


Väike retrofit tuli vahele. Sai külge pandud start nupp. Esialgu toimib vaid siis, kui võti süüte auku sisse panna. Põhjus lihtne, täielik keyless go/Keyless entry on päris mahukas ettevõtmine mida ma vähemalt esialgu teha lihtsalt ei viitsi. See hõlmab nii antennide vedamist, ukselinkidesse sensorid, magnetid ja ka mugavus ploki väljavahetmist. Liiga tülikas, et vähemalt praegu ette võtta. Tulevikus plaanis siiski.

Aga hetkel sai nupp külge ja toimib täpselt samamoodi nagu võti süütelukus. Vajutades läheb süüde sisse, kui pidurit vajutada läheb käima. Seiskab ka mootori uuesti vajutades.
Nupu koos uue paneeliga sain lammutusest ja kaabli vorpisin ise kokku. Vaja oli vaid pistikut nupu sisse 8K0973754.
Nupust tuleb välja neli juhet millest kolm vedasin süütelukku ja voolu võtsin käigukasti nupu valgustusest.
Esialgne plaan oli ka valgustuse jaoks vool võtta süütelukust, aga seal on pidev vool ja nupu tuli olekski põlema jäänud. No go.
Käigu valimis valgusus ideaalne, ukse avamisel läheb põlema ja kustub ära ca 15 sekundi pärast peale ukse sulgumist. Kui süüde juba sees, siis põleb pidevalt. Ülejäänud 3 juhet vedasin süütelukku. Pinid 13, 14 ja 16.


https://www.upload.ee/image/16314625/1.jpg

https://www.upload.ee/image/16314626/2.jpg

https://www.upload.ee/image/16314627/5.jpg


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 14.06.24 17:01 Tsiteeri


Mis vahepeal toimunud? Suurt ei midagi. Mõningad tavapärased hooldused tehtud. Õlivahetus koos filtritega.
Õliks sai Castrol Edge 5w30LL. 6.9L mahub sisse. Ehki elektrooniline näidik ei näita veel makimumi, siis õlivarral on kenasti maksimumi peal.
Õlifilter, õhufilter ja salongi filter sai Mann toodng, kütusefilter läks Boschi oma. Ma ei saa aru, miks ei pandud kütusefiltrit kapoti alla
vaid kere alla. Väga ebamugav vahetada.

Järgmiseks sai vahetatud pidurid. Kettad Zimmermann ja klotsid Trw. Eelnevalt kes iganes neid pidureid tegi, suutis sadula poldid meeletu
jõuga kinni keerata. Iga poldi peale läks mul mitu tundi. Jah tõsi, et mul pole kõrget tõstukit ja võib-olla mitte kõiki tööriisu millega kiiremi
oleks saanud. Reaalselt peaks need kinni olema 190nm-ga. Hiljem polte vaadates, tundus et seal oli ka keermeliimi vahele pandud.

Tagumiste piduritega läskin seda teed, et keerasin käsipiduri mootori lahti ja torx40-ga keerasin käsipiduri maha.
Ehki kaabel olemas ja oleks saanud ka sellega käsipiduri lahti teha, soovitati igal pool selleks ajaks külge panna akulaadija. Seda mul aga pole
ja ostma ka ei hakanud kuna reaalselt mul seda vaja ei ole olnud. Nii, et läksin seda teed. Väga lihtne ja loogiline protsess.

Igal juhul, vanad kettad olid juba täitsa läbi. Ees 26mm ( uus 30mm ja kulumismäär 28mm ) ja taga 10mm mis viimase piiri peal. Uus on 12mm.
Ja kui pidurid juba lahti olid, panin värske kihi Hammerate hõbedast värvi ka peale.

Mai keskel ilusal nädalavahetusel sai ka korralik pesu tehtud ja püsivaha peale. Meguiars Ultimate Paste Wax. Kõikidele klaasidele Turtle wax vaha.
Väljaarvatud esiklaas. Iga kord kui esiklaasi olen ära vahatanud, hakkavad kojamehed jubedalt häält tegema ja ei pühi enam korralikult.

Juuli alguses saabus välismaalt bolt on muffler delete kit koos 3.5 tolliste otsadega. Tühikäigul on vaid natukene valjem mürin aga alates 3.5k pöördest
heli palju parem kui varem. Kui kunagi dpf errorit viskama hakkab, saab selle ka vahelt välja. Seniks püsib kõik nii nagu on.

Tänan tähelepanu eest, lähme naudime suve. :cool:


https://www.upload.ee/image/16749220/1.jpg

https://www.upload.ee/image/16749221/2.jpg

https://www.upload.ee/image/16749222/3.jpg

https://www.upload.ee/image/16749226/4.jpg

https://www.upload.ee/image/16749227/5.jpg

https://www.upload.ee/image/16749228/6.jpg

https://www.upload.ee/image/16749231/7.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 16.11.24 20:21 Tsiteeri


Aeg möödub, jupid kogunevad. Sai vahepeal hoolega mõeldud mida edasi teha, kas müüa maha ja osta S5 või jätkata sellega ja vaikselt ehitada.
Päris S5 oleks muidugi vinge, aga lõpuks siiski otsustasin, et kui S5 võtta, siis vähemalt B9 kere peal. Nii palju raha mul siiski pole ja liisingut ei taha,
kodulaen niigi suur. Jääb siis esialgu alles seesama ja loodetavasti on S5 veel tulevikus ees ootamas.

See otsus tehtud oli aeg Revalist tellida erinevad jubinad. S5 embleem roolile, V6T embleemid kerele, S-tronic käigukangi nupp, S5 lävepakud, kesk konsooli liist vajas väljavahetmist kuna täkked olid küljes ja see mulle ei sobi. Tagastange lisa koos kroom liistuga sai ka veel Revalist tellitud.

Luugile sai minimaalne spoiler Fyralip Y22. Tuli värvitud kujul Ebayst. Toon natuke liiga tume, aga pole hullu. Kvaliteet väga hea ja annab tagaosale natuke parema ilme. Link tootele.

Zaustworx-ist tegin järjekordse tellimuse quad väljalaske näol. Odavam oleks kindlasti olnud kusagil kohalikus töökohas lasta asi ära teha, aga mis teha. Olen liiga mugav. Link tootele.

Austraaliast tuli mulle RS5 MMi nupupaneel. Ideaalses korras. Ja S-tronic nupuga sobib hästi punaste niitidega ilusa nahaga kott. Ka see tuli Ebay-st.
Link tootele.

S-tronic nupu install oli ikka paras peavalu. Plastiku 90 kraadi keeramine oli lihtne, aga nupu nupp tööle ei hakanud. Mässasin sellega mitu päeva kuni lõpuks avastasin, et plastik oli keeramise käigus natuke ettepoole viltu läinud. Sai uuesti kuumutatud ja tagasi painutatud ja voilaa nupp hakkas kohe tööle. Allpool pilt sellest kui vähe on vaja, et nupp ei töötaks.

Hetkel ootan Lätist S5 näidikuplokki kust saab valged seierid. ( eeldan, et need saab ikka ümber tõsta, ei ole eeltööd teinud kas saab. :D )

Järgmise aasta eesmärgiks leida ilus komplekt S5 istmeid ja suuremad pidurid. Kas siis S5 omad 345mm või isegi äkki SQ5 omad 380mm ja taha 330mm. Hoian silma peal kust hea hinnaga saaks. Ja mingi hetk peaks muidugi ka mootorit järgi aitama. Väga hulluks ei plaani minna, aga S5 võimsuse lähedale võiks lõpuks saada. Ilmselt päris 260 välja ei pressi, aga 200+ peaks stage1-ga kätte saama küll.

Lõpuks tegin korda ka kliimaploki display, kus oli ostu hetkest saati pooled pikslid surnud. Lahendasin selle lihtsalt, ostsin kõige odavama kliimaploki ja võtsin sealt küljest display ja panin enda omale külge. Nii ei pidanud minema kusagile component protectionit maha võtma.

Vahepeal lasin ära vahetada ka eelsüüte küünlad ja esistange korda teha ja ülevärvida. Töö teostas CarFox. Käisin varem ka B6 seal värvimas ja tulemus täitsa hea. Tooni vahe minimaalne.

Anyway. Tänan tähelepanu eest. :cool:

https://www.upload.ee/image/17398136/1.jpg

https://www.upload.ee/image/17398137/2.jpg

https://www.upload.ee/image/17398135/3.jpg

https://www.upload.ee/image/17398141/4.jpg

https://www.upload.ee/image/17398139/5.jpg

https://www.upload.ee/image/17398140/6.jpg

https://www.upload.ee/image/17398144/7.jpg

https://www.upload.ee/image/17398145/8.jpg

https://www.upload.ee/image/17398143/9.jpg

https://www.upload.ee/image/17398151/10.jpg

https://www.upload.ee/image/17398153/11.jpg

https://www.upload.ee/image/17398152/12.jpg

https://www.upload.ee/image/17398156/13.jpg

https://www.upload.ee/image/17398157/14.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 56.2% - SQL: 43.8%]